Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Weet je dan niet wat ze voor die keuring met de hengsten doen???
De meesten zijn al compleet beleerd... ik denk dat ook deze al een gedegen opleiding heeft gehad. Goed, hij was nog niet onder het zadel, maar deze pony in kwestie is meer getraind dan men hier aanneemt.
dat was niks spieren..
ze hebben zoiezo al wat meer dan een doornee merrie/ruin en dan is het ook nogeens een welsh
amaze schreef:Toch zouden jullie je als eigenaren ,na het lezen van alle reacties ,je onderhand eens achter de oren moeten krabben ....
Er reageren niet alleen ''pennys'' hoormaar ook mensen die echt weten waar ze het over hebben....
, net op het dekje terecht komt...
maar was zekerweten keurig en goed getraint met ruim tot zeer veel uithoudingsvermogen
suleilitha schreef:Dream on, zeker nog nooit goed de gemiddelde hengst op een HK bewonderd??? Moet je eens kijken naar de bespiering, die is echt niet aangeboren!!!
Citaat:De hengsten die nu in de verrichtinglopen, die springen al onder de man, hebben net hun eerste tussentijds beoordeling achter de rug..
suleilitha schreef:Citaat:De hengsten die nu in de verrichtinglopen, die springen al onder de man, hebben net hun eerste tussentijds beoordeling achter de rug..
En wederom beken ik eerlijk dat ik wel had gewild dat ik vorig jaar mijn driejarige alvast een paar maal had gestart!!!
?
?
! Citaat:Denk je nu werkelijk dat je aan de hand van 1 filmpje van een apar minuten ook maar 1 oordeel kunt vellen over de training en begeleiding van een paard????
Maa ehh... heb ik het over training en begeleiding gehad ? Ik dacht het niet
) Blue_Eyes schreef:Biebz95 schreef:Oja.. Blue_Eyes een manege kan hartstikke goed zijn om te leren rijden, en ik zie dat jij ook op een manege begonnen bent.
Intussen heb ik niet alleen op manegepony's gereden, en ookal rij ik op een manege, betekent dat dan meteen dat ik mijn mening niet mag geven?
Je mag gerust je mening geven, maar ik vind wel dat dat op een iets meer respectvolle manier mag, in plaats van meteen van 'blablabla' gaan roepen. Je komt net om de hoek kijken, zeg. Je doet net of je de wijsheid in pacht hebt. En daarom roep ik '12-jarige manegeruiter' - maneges zijn prima, maar je leert er niet meteen genoeg om op je 12e al precies te weten hoe het zit met wedstrijden en wat het beste is voor welk paard.

Hopen dat je niet te hard meer groeit! Maar anders verkoop je hem volgens mij ook zo LoveLeandro schreef:Volgens mij is dat de verkeerde link..
Ik zie hem bij deze link:
http://nl.youtube.com/watch?v=bsGV__mNuZg
blondt he? 
LoveLeandro schreef:Dit beeld vind ik al veel beter
Zelf ben ik ook niet weg van een proefje rijden met een dier wat zo kort onder het zadel is.
Nu rijdt ze ook in een grotere bak en kan je veel meer rust inbouwen.
Ik vind het een mooi aansprekend dierHopen dat je niet te hard meer groeit! Maar anders verkoop je hem volgens mij ook zo
Oscar schreef:Moderatoropmerking:Het valt mij op dat er ondertussen al tig keer gesproken is over de leeftijd van de pony en het uitbrengen van de pony op een onderling wedstrijdje.
Iedereen is vrij om z'n eigen mening te hebben, maar het is ook de bedoeling dat de discussie hier gaat over de getoonde foto's en dat er niet tig keer in herhaling gevallen wordt.
Een discussie over het uitbrengen van een jonge pony op een wedstrijdje mag gerust elders gevoerd worden, maar hier is het wel genoeg geweest