Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_xManadisx_

Re: Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:19

Ik vind het er goed uitzien maar ik heb wel het gevoel dat je af en toe een beetje scheef hangt...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:48

GinnyBanshee schreef:
nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

ik zit dit echt met verbazing te lezen, erg jammer ik ken missy's vorige baasje toevallig, en ik had dit niet verwacht te lezen, zeker niet met al die foto topics die we van je voorbij zien komen. ik geloof best dat shel het goed bij je heeft, maar het is triest om te lezen dat ze een baasje heeft die het niet leuk vind om haar te rijden.

Ik ben nog steeds van mening dat het hebben van een paard te duur is als het niet leuk meer is... als je dat punt bereikt kun je beter voor een ander paard kijken. kun je beter een leuke koudbloed zoeken als daar je hart meer ligt...

en voordat ik iedereen over me heen krijg: hoeveel paarden iemand heeft moeten ze zelf weten, haar financiele situatie interesseert me niet zo Knipoog

Ontopic: ik vind het een leuke haf, je past mooi op koudbloeden zoals fjorden en haflingers Lachen maar ik begrijp al uit het topic dat je niet voor deze gaat, gelijk heb je, je moet wel echt een klik met een paard hebben, zonde om er 1 te hebben die je niet leuk vind Vork
Laatst bijgewerkt door Javayo op 27-03-08 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:50

Javayo schreef:
GinnyBanshee schreef:
nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

ik zit dit echt met verbazing te lezen, erg jammer ik ken missy's vorige baasje toevallig, en ik had dit niet verwacht te lezen, zeker niet met al die foto topics die we van je voorbij zien komen. ik geloof best dat shel het goed bij je heeft, maar het is triest om te lezen dat ze een baasje heeft die het niet leuk vind om haar te rijden.

Ik ben nog steeds van mening dat het hebben van een paard te duur is als het niet leuk meer is... als je dat punt bereikt kun je beter voor een ander paard kijken. kun je beter een leuke koudbloed zoeken als daar je hart meer ligt...

en voordat ik iedereen over me heen krijg: hoeveel paarden iemand heeft moeten ze zelf weten, haar financiele situatie interesseert me niet zo Knipoog

Ze geeft aan dat ze het springen en crossen op Missy wel leuk vind Ja
Daarbij heeft Missy een bijrijdster die lekker op haar dressuurt.
Paardje komt dus niks te kort en krijgt liefde genoeg.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:52

Dat geloof ik best, maar feit blijft dat ze het paard toch niet leuk genoeg blijkt te vinden. dat is immers ook de reden dat ze nu deze haf niet neemt. dus had ze toendertijd beter niet shel kunnen kopen Knipoog lijkt me dat je je stal liever vol hebt staan met paarden die je allemaal stuk voor stuk geweldig vind.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 15:55

Precies, Missy komt niks tekort hoor Die heeft een geweldig leventje, mag vaak me crossen en springen (wat ginny zelf dus ook leuk vind, en waar ze haar in principe voor heeft gekocht denk ik?), wordt dressuurmatig bijgereden, en gaat ook nog 'ns mee naar het strand, gewoon een stukje wandelen, lekker buiten spelen, longeren. Aan variatie en aandacht geen gebrek hoor!
Als ze nou wegkwijnend in haar stal had gestaan, elke dag een plukje hooi had gekregen, en het verder moest doen met 2x in de week even snel een zadel erop, de bak door rossen en gauw weer terug op stal, had ik begrepen dat het absoluut niet leuk was voor Miss.
Maar neem van mij aan dat Missy het hárdstikke goed heeft bij Ginny, net als alle andere paardjes van d'r. Ja

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:00

volgens mij heb ik ook niet gesuggereerd dat ze het slecht heeft Knipoog ik weet ook dat shel springen het leukst van de wereld vond, en dat haar vorige baasje dat juist wat enger vond, dus wat dat betreft heeft ze een heel fijn baasje gekregen.

Ik vind het gewoon jammer... voor shel en voor ginny, je wilt toch een paard dat je in alle opzichten leuk vind. Bij banshee heeft ze dat wel, dat zal ze toch het liefst met al haar paarden hebben?

maar ik kan alleen voor mezelf spreken, als ik mijn paard alleen bij het springen leuk zou vinden, dan zou hij toch weg gaan. springen doe je toch ook niet iedere dag, dus zonde om dan zo'n paard aan te houden, terwijl je vast een 'leuker' paard kunt vinden.

maar goed, dit is nu wel erg offtopic.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:08

Ik ben dus de vriend van ginny. (DE GELDSCHIETER VAN DE ANDERE TWEE PONY'S)

Vindt het heel erg onbeschoft dat er gevraagd wordt naar onze finiaciele zaken omtrend de paarden.
Ik betaal er er twee en haar ouders.AL HADDEN WE ER TIEN IS ONS PROBLEEM.!!!!
Zolang we zelf gewoon nog kunnen leven en de paarden kunnen onderhouden zie ik totaal geen probleem.
Waarom jullie wel?
Moeten jullie ze rijden?
Betalen jullie ze?

Missy is gekocht voor de spring en cross.
Wat anouk ook weet.
Dressuur vindt shel niet zo leuk.
En sharon heeft net iets meer geduld dan ginny.
Dat ze haar houdt vanwege haar ouders is niet helemaal waar.

Aandacht tekort heeft ze absoluut niet.
De rede dat missy blijft is omdat zij een eerlijk paard is en geen vlieg kwaad doet.
Ze springt alles voor ginny en heeft haar al een aantal keren beschermd.
Als ze nu zou bokken en steigeren had ze al weggegaan.
De klik is er nog steeds maar niet met dressuur.
Dat is ook de reden dat onze verzorger dressuur wedstrijden doet en gin alleen springen en cross.
Missy Charlie en Banshee zijn zeker weten blijvers.
Ja en king zei ik al vanaf de eerste dag dat het niets werdt.
Maar we kregen proef dus waarom niet proberen kan altijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:09

jemig waar gaat dit topic nog over?denk dat er veel jaloezie op bokt is..........

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:13

alja schreef:
jemig waar gaat dit topic nog over?denk dat er veel jaloezie op bokt is..........

Ik lees de topics van ginny altijd! En denk idd dat er veel jaloezie is.. Jammer. Leuke haf onder je kont! Mooie gangen! Maarja wie loopt er nou niet mooi bij jou Haha!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:14

Myukii schreef:
Precies, Missy komt niks tekort hoor Die heeft een geweldig leventje, mag vaak me crossen en springen (wat ginny zelf dus ook leuk vind, en waar ze haar in principe voor heeft gekocht denk ik?), wordt dressuurmatig bijgereden, en gaat ook nog 'ns mee naar het strand, gewoon een stukje wandelen, lekker buiten spelen, longeren. Aan variatie en aandacht geen gebrek hoor!
Als ze nou wegkwijnend in haar stal had gestaan, elke dag een plukje hooi had gekregen, en het verder moest doen met 2x in de week even snel een zadel erop, de bak door rossen en gauw weer terug op stal, had ik begrepen dat het absoluut niet leuk was voor Miss.
Maar neem van mij aan dat Missy het hárdstikke goed heeft bij Ginny, net als alle andere paardjes van d'r. Ja

SHELLY WAS PAARD NUMMER TIEN TOENDERTIJD.
we gingen kijken voor een spring en cross paard.
we hadden trouwens bij haar ook twee weken proeftijd.
Bij haar was het de enigste keer dat ze wou springen na tien minuten erop hebben gereden.
Dus zij heeft er heel goed gevoel bij gehad en nog steeds.
ze geeft alleen aan dat het dressuur niet echt leuk vindt.
eigenlijk meer dat ze er het geduld niet voor heeft en sharon van bokt wel.ze zou haar net zoals banshee en charlie nooit weg kunnen doen!!!!!!!! neem dat van mij maar aan.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:18

Ik sprak alleen in alle onschuld mijn verbazing uit over Ginny's opmerking. en ik sprak alleen voor mezelf en niet namens anouk. maar het zou mij pijn doen als ik dit zou lezen over m'n vroegere paard. (reden te meer dat mijn paard nooit verkocht gaat worden Knipoog immers je doet het zelf altijd beter Vork)

en nogmaals, ik suggereerde niet dat shel/missy het slecht heeft. zelfs gelukkig maar dat ginny zo verstandig is geweest een bijrijdster te nemen voor het dressuurmatige werk dan dat ze er dan zelf mee door gaat met tegenzin. Knipoog

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:22

Erg jammer dat er zoveel mensen jaloers hier zijn op bokt.

Ginny, ik vind het jammer dat je die haf niet koopt, want jullie zijn een leuke combi!
Maar als de klik er niet is, is dit toch de beste keuze. Lachen

Verder vind ik het echt super hoe jij je paarden rijd! Ga zo door! OK dan!

Ik hoop snel eens naar één van jullie shows te komen! Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:30

jammer dat je geen klikt heb met kingston. ik vind het een leuke haflinger om te zien.

Ik denk dat er veel mensen op bokt gewoon erg jaloers zijn op jullie. ik vind het knap hoe je alles red met school en de paarden. petje af

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:34

post-it...

vind het niet zo hele mooie combi Bloos vind hem idd wat aan de kleine kant.. past wel maar is het toch net niet helemaal..

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:36

jeetje wat een super cool beestje Haha!
jij rijd echt alle paardjes mooi Haha!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:45

jefreyginny schreef:
Myukii schreef:

SHELLY WAS PAARD NUMMER TIEN TOENDERTIJD.
we gingen kijken voor een spring en cross paard.
we hadden trouwens bij haar ook twee weken proeftijd.
Bij haar was het de enigste keer dat ze wou springen na tien minuten erop hebben gereden.
Dus zij heeft er heel goed gevoel bij gehad en nog steeds.
ze geeft alleen aan dat het dressuur niet echt leuk vindt.
eigenlijk meer dat ze er het geduld niet voor heeft en sharon van bokt wel.ze zou haar net zoals banshee en charlie nooit weg kunnen doen!!!!!!!! neem dat van mij maar aan.

Je hoeft geen verantwoording af te leggen lijkt mij.. op iedere foto's en filmpjes die voorbij komen van Ginny zijn super leuke/knappe en gezonde paarden op te zien..en hoe jullie het doen gaat ons niks aan naar mijn weten Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:49

Moderatoropmerking:
Laten we ontopic blijven hier? Vragen over hoe het met de financiën zit heeft niets met het rijtechnische te maken (en is ook niet bepaald netjes), zo ook niet waarom ze Missy niet leuk vindt om te dressuren. Het topic gaat over Ginny en Kingston.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:47

Nou. Als ze alles hier zou vertellen heeft ze geen privé leven meer Knipoog En ik denk dat Ginny goed weet wat ze doet... Dat weet ik eigenlijk wel zeker! En ze zoekt iig goede alternatieven voor bv Missy. Je hebt mensen die er dan zelfs niemand op laten rijden en een paard alleen maar "misbruiken" voor springen of crossen. Dan heb ik liever dat gene wat Ginny doet!
Leuke vriend heb je trouwens! *LOL* Dat hij zo goed voor je op komt! Tong uitsteken En goede uitleg erbij geeft!

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:49

Leuk hafje, ik vind jou alleen wat aan de grote kant. Lachen

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:01

Evatje schreef:
Leuk hafje, ik vind jou alleen wat aan de grote kant. Lachen

hahahaha grote kant?
ginny is maar 1.55
dus groot noem ik het niet.

wel een compliment voor ginny want meestal zeggen ze tegen haar je bent best wel klein.

tinka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:07

Wat een offtopic berichten zeg. Je kan duidelijk aan de paardjes zien dat ze het erg goed hebben, dus snap niet waar mensen zich druk om maken.
Onntopic: Kingston is er leuk!. Vind het rijden er ook leuk uitzien,. verbaas me er altijd over hoe jij op elk paard weg kan rijden.
Jammer dat de klik er niet is met hem.. Vind hem erg gaaf!
Laatst bijgewerkt door tinka__ op 27-03-08 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 18:10

bedankt voor de leuke reacties, ik wou net gaan reageren op dat discussie over missy maar ik zal het nu ff laten zitten, misschien in een komende topic van haar dat ik ff ga uitleggen hoe dat allemaal zit.. en trouwens anouk (vorige eigenaar) is zeker een paar keer langs geweest om te kijken want ik heb eerlijk gezegd tegen haar dat ik niet meer zo een klik heb, alleen bij het springen dan.
ik vind mezelf ook net te groot idd voor king Tong uitsteken

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:11

Ik vind dat je hele mooie paarden hebt, en dat je ze stuk voor stuk netjes rijd. Knipoog

Ik vind je trouwens helemaal niet te groot voor Kingston Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:57

Ondanks dat je de klik niet heb heb ik weer genoten van je foto's,
je heb een hele mooie manier van rijden, je heb een bepaalde uitstraling die
het erg uniek maakt, maar dat heb je wss wel meer gehoord.

Kijk uit naar nieuwe foto's!

deeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 19:00

Wat een leuk beestje zeg! Haha!