Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
ik ken missy's vorige baasje toevallig, en ik had dit niet verwacht te lezen, zeker niet met al die foto topics die we van je voorbij zien komen. ik geloof best dat shel het goed bij je heeft, maar het is triest om te lezen dat ze een baasje heeft die het niet leuk vind om haar te rijden.
maar ik begrijp al uit het topic dat je niet voor deze gaat, gelijk heb je, je moet wel echt een klik met een paard hebben, zonde om er 1 te hebben die je niet leuk vind
Javayo schreef:GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
ik zit dit echt met verbazing te lezen, erg jammerik ken missy's vorige baasje toevallig, en ik had dit niet verwacht te lezen, zeker niet met al die foto topics die we van je voorbij zien komen. ik geloof best dat shel het goed bij je heeft, maar het is triest om te lezen dat ze een baasje heeft die het niet leuk vind om haar te rijden.
Ik ben nog steeds van mening dat het hebben van een paard te duur is als het niet leuk meer is... als je dat punt bereikt kun je beter voor een ander paard kijken. kun je beter een leuke koudbloed zoeken als daar je hart meer ligt...
en voordat ik iedereen over me heen krijg: hoeveel paarden iemand heeft moeten ze zelf weten, haar financiele situatie interesseert me niet zo

lijkt me dat je je stal liever vol hebt staan met paarden die je allemaal stuk voor stuk geweldig vind.
Die heeft een geweldig leventje, mag vaak me crossen en springen (wat ginny zelf dus ook leuk vind, en waar ze haar in principe voor heeft gekocht denk ik?), wordt dressuurmatig bijgereden, en gaat ook nog 'ns mee naar het strand, gewoon een stukje wandelen, lekker buiten spelen, longeren. Aan variatie en aandacht geen gebrek hoor!
ik weet ook dat shel springen het leukst van de wereld vond, en dat haar vorige baasje dat juist wat enger vond, dus wat dat betreft heeft ze een heel fijn baasje gekregen. alja schreef:jemig waar gaat dit topic nog over?denk dat er veel jaloezie op bokt is..........
Myukii schreef:Precies, Missy komt niks tekort hoorDie heeft een geweldig leventje, mag vaak me crossen en springen (wat ginny zelf dus ook leuk vind, en waar ze haar in principe voor heeft gekocht denk ik?), wordt dressuurmatig bijgereden, en gaat ook nog 'ns mee naar het strand, gewoon een stukje wandelen, lekker buiten spelen, longeren. Aan variatie en aandacht geen gebrek hoor!
Als ze nou wegkwijnend in haar stal had gestaan, elke dag een plukje hooi had gekregen, en het verder moest doen met 2x in de week even snel een zadel erop, de bak door rossen en gauw weer terug op stal, had ik begrepen dat het absoluut niet leuk was voor Miss.
Maar neem van mij aan dat Missy het hárdstikke goed heeft bij Ginny, net als alle andere paardjes van d'r.
immers je doet het zelf altijd beter
)

vind hem idd wat aan de kleine kant.. past wel maar is het toch net niet helemaal..
jefreyginny schreef:Myukii schreef:Precies, Missy komt niks tekort hoorDie heeft een geweldig leventje, mag vaak me crossen en springen (wat ginny zelf dus ook leuk vind, en waar ze haar in principe voor heeft gekocht denk ik?), wordt dressuurmatig bijgereden, en gaat ook nog 'ns mee naar het strand, gewoon een stukje wandelen, lekker buiten spelen, longeren. Aan variatie en aandacht geen gebrek hoor!
Als ze nou wegkwijnend in haar stal had gestaan, elke dag een plukje hooi had gekregen, en het verder moest doen met 2x in de week even snel een zadel erop, de bak door rossen en gauw weer terug op stal, had ik begrepen dat het absoluut niet leuk was voor Miss.
Maar neem van mij aan dat Missy het hárdstikke goed heeft bij Ginny, net als alle andere paardjes van d'r.
SHELLY WAS PAARD NUMMER TIEN TOENDERTIJD.
we gingen kijken voor een spring en cross paard.
we hadden trouwens bij haar ook twee weken proeftijd.
Bij haar was het de enigste keer dat ze wou springen na tien minuten erop hebben gereden.
Dus zij heeft er heel goed gevoel bij gehad en nog steeds.
ze geeft alleen aan dat het dressuur niet echt leuk vindt.
eigenlijk meer dat ze er het geduld niet voor heeft en sharon van bokt wel.ze zou haar net zoals banshee en charlie nooit weg kunnen doen!!!!!!!! neem dat van mij maar aan.
En ik denk dat Ginny goed weet wat ze doet... Dat weet ik eigenlijk wel zeker! En ze zoekt iig goede alternatieven voor bv Missy. Je hebt mensen die er dan zelfs niemand op laten rijden en een paard alleen maar "misbruiken" voor springen of crossen. Dan heb ik liever dat gene wat Ginny doet!
Dat hij zo goed voor je op komt!
En goede uitleg erbij geeft!
Evatje schreef:Leuk hafje, ik vind jou alleen wat aan de grote kant.