Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Trouwens is hier toch een volwassen vrouw op bokt wat op haar shetlanders rijdt(en neem nu zorro of die gevlekte) , dat vind ik dan 'erger' dan zo een jongetje op een pony van 85 wat af en toe er eens op huppelt om te kijken hoe ze het oppakt en wat aan de teugeln te lopen. En NEE in de krul lopen is niet het belangerijkste voor mij maar ik wil gewoon dat ze die spieren ook eens gebruikt en het helpt bij LL als ze het al eens eerder heeft gedaan.
just_kiki schreef:Citaat:Trouwens is hier toch een volwassen vrouw op bokt wat op haar shetlanders rijdt(en neem nu zorro of die gevlekte) , dat vind ik dan 'erger' dan zo een jongetje op een pony van 85 wat af en toe er eens op huppelt om te kijken hoe ze het oppakt en wat aan de teugeln te lopen. En NEE in de krul lopen is niet het belangerijkste voor mij maar ik wil gewoon dat ze die spieren ook eens gebruikt en het helpt bij LL als ze het al eens eerder heeft gedaan.
Die zorro word op een corecte manier gereden, netjes over de rug, geheel ontspannen, een goed passende zaddel, met een passende ruiter. die niet zijn of haar voeten over de grond sleept
en als je het filmpje van zorro weleens gezien heb, heb je ook vast wel gehoort, dat ze hem maar een paar dagen doet, ivm zijn beperkingen