Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Je zult mij nooit commentaat over wel of geen cap horen geven, maar wil wel even zeggen dat
dat is de slechtste reden die je kunt aanvoeren om geen cap op te zetten.
Dus Anky en Tineke hebben hun paard niet onder controle? Terwijl die op een veel hoger niveau rijden?
Of vergis ik me, en was het niet Tineke die weken met een nekbrace heeft rondgelopen![]()
Zal wel aan mij liggen, op dat niveau rij je niet tegen bomen aan.

Bellie2 schreef:misschien beetje domme vraag hoor maaru wat is A-kader?

DNI schreef:Bellie2 schreef:misschien beetje domme vraag hoor maaru wat is A-kader?
Nationale team van Nederland

_Memphis_ schreef:{A}ik vind dat jullie eens moeten ophouden met het zeuren over der cap!!!
en ook dat mensen tips geven die bijv. veel lager rijden!!!
bemoei je niet met iemand anders!!
dit meisjee weet echt wel waar ze mee bezig is hoor anders zat ze niet in het A-kader!!!![]()
{B}en daarbij mijn instructrice rijd ook altijd zonder cap!! behalve als ze een 3jarige rijd!!
{C}GrEeTs aan Domiiiiinoo(L)
.
! (maar dat wil natuurlijk nalsnog niet zeggen dat ze slim bezig is
.)
.
?!
als jij zonder cap wil rijden moeten anderen dat respecteren. Sommige denken dat je zelf geen hersens heeft maar ik denk dat je dat wel hebt (anders zou je je paardje niet zo kunnen laten lopen zoals ie loopt) Super hoor!!!!!! en ja ik zou ook graag zonder cap rijden maar ik vind het zelf veiliger om met te rijden. Maar goed veel succes met je A-kader!
echt heel gaaf om jullie samen te zien..
_Memphis_ schreef:ik vind dat jullie eens moeten ophouden met het zeuren over der cap!!!
en ook dat mensen tips geven die bijv. veel lager rijden!!!
dit meisjee weet echt wel waar ze mee bezig is hoor anders zat ze niet in het A-kader!!!![]()
Danielle ik vind het heel goed hoe je rijd...
en over die cap,, moet je je idd niks van aantrekken,, er zijn altijd weer mensen die het beter weten dan een ander
en daarbij mijn instructrice rijd ook altijd zonder cap!! behalve als ze een 3jarige rijd!!
maar nog eens!! geweldige combinatie en pony!!!![]()
![]()
succes nog in je laatste jaar!!!!!:D
GrEeTs aan Domiiiiinoo(L)
Gegarandeerd dat je bemoeienis krijgt. Als je niets plaatst, heb je daar ook geen last van he! Al rijdt ze als Anky van Grunsven, dan is het nog onverantwoord om geen cap te dragen. 

_Memphis_ schreef:Aik vind dat jullie eens moeten ophouden met het zeuren over der cap!!!
Ben ook dat mensen tips geven die bijv. veel lager rijden!!!
Cdit meisjee weet echt wel waar ze mee bezig is hoor anders zat ze niet in het A-kader!!!![]()
DDanielle ik vind het heel goed hoe je rijd...
en over die cap,, moet je je idd niks van aantrekken,, er zijn altijd weer mensen die het beter weten dan een ander
Een daarbij mijn instructrice rijd ook altijd zonder cap!! behalve als ze een 3jarige rijd!!
maar nog eens!! geweldige combinatie en pony!!!![]()
![]()
succes nog in je laatste jaar!!!!!:D
FGrEeTs aan Domiiiiinoo(L)

)