Alleen de afspraken van dat lijstje wat Breitling gequote heeft...
Daar staat indd geen galopswissels op, maar er staat wel meer niet op wat toch wel in de L1 gevraagd wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
griebels schreef:Ik lees nergens dat ze letterlijk tegen de bijrijder gezegd heeft geen galopswissels..
Alleen de afspraken van dat lijstje wat Breitling gequote heeft...
Daar staat indd geen galopswissels op, maar er staat wel meer niet op wat toch wel in de L1 gevraagd wordt
ts schreef:Nu krijg ik dus net te horen dat ze gisteren in de les het changeren geoefend heeft, terwijl ik heel duidelijk ben geweest daarover, ik wil dat niet.

Breitling schreef:dat iemand 30 is hoeft toch niet te betekenen dat die alles maar zegt. Dat heeft met je karakter te maken niet met je leeftijd. Niet iedereen doet dat zo makkelijk.
griebels schreef:Mistral, nee ik heb ook gezegd dat ze de regels moet opvolgen. Maar nogmaals, ik denk dat TS wat soepeler moet zijn in wat wel en niet mag, of in elk geval duidelijker. Dan was dit hele voorval niet voorgevallen!

Breitling schreef:Ik denk niet dat je het zo moet bekijken. Ik kan me niet voorstellen dat bijrijder met kwaad in de zin dit gedaan heeft.
Niet iedereen gaat zo even tegen instructeur in laat staan dat iemand met opzet regels gaat overtreden. Ik denk dat je als eigenaar zou moeten zeggen tegen instructeur dat bijrijder bepaalde oefeningen niet mag doen. Ik denk niet dat een bijrijder dat zo makkelijk zal (durven) zeggen
Als de bijrijder ermee ingestemd heeft vind ik het niet netjes dat de bijrijder vervolgens de regels aan haar laars lapt. Breitling schreef:Ik denk niet dat je het zo moet bekijken. Ik kan me niet voorstellen dat bijrijder met kwaad in de zin dit gedaan heeft.
Niet iedereen gaat zo even tegen instructeur in laat staan dat iemand met opzet regels gaat overtreden. Ik denk dat je als eigenaar zou moeten zeggen tegen instructeur dat bijrijder bepaalde oefeningen niet mag doen. Ik denk niet dat een bijrijder dat zo makkelijk zal (durven) zeggen
Breitling schreef:Is ook niet netjes maar ik denk gewoon dat je het probleem niet alleen bij de bijrijder moet zoeken ik vind dat dat meer oorzaken heeft. Niet alle volwassenen trekken makkelijk hun mond open. Zelf zeg ik alles wat ik wil, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die minder makkelijk hun mond open doen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vriend. Die praat niet makkelijk over dingen en als er iets is waar hij het niet mee eens is dan zegt hij daar niks van. Dat heeft niks met volwassen zijn te maken dat heeft met karakter te maken. De 1 praat nou eenmaal makkelijker als de ander.
Citaat:spokie hoe weet je nu van te voren of zoiets gevraagd word in de les, dat weet je toch niet of krijg jij altijd van te voren te horen welke oefeningen je gaat behandelen?
Breitling schreef:edit en als er in de les van haar gevraagt word een oefening te doen, wat moet ze dan zeggen nee dat mag niet van de eigenaar?
daNiielle_ schreef:Oh trouwens.
Je kan van bijrijdsters verwachten dat ze dingen met het paard uitproberen.
Dat kon je van te voren weten.
Als jij op een nieuw paard zit, wil je ook weten wat hij kan.
griebels schreef:Ik ben het er wel mee eens dat je bijrijder jouw regels moet opvolgen. Maar je moet er geen onmogelijke taak van maken...
Je geeft erg veel beperkingen.
Breitling schreef:Ik denk niet dat je het zo moet bekijken. Ik kan me niet voorstellen dat bijrijder met kwaad in de zin dit gedaan heeft. Niet iedereen gaat zo even tegen instructeur in laat staan dat iemand met opzet regels gaat overtreden. Ik denk dat je als eigenaar zou moeten zeggen tegen instructeur dat bijrijder bepaalde oefeningen niet mag doen. Ik denk niet dat een bijrijder dat zo makkelijk zal (durven) zeggen