dan had niemand hem weggejaagd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Voltigeur schreef:Als Silly effectief voltige gaat rijden, dan kan "tot aan de dood" misschien wel vroeger komen als algemeen verwacht...
Sily schreef:avaluna ik denk dat TS een grapje wel herkend als die er over struikeld (ok ik hoop zullen we maar zeggen)![]()
En zo niet....eh....nou dan verschijnen de trouwfoto's vanzelf wel (horssie zou je niet alvast voor de zekerheid gaan rijden?)
Voltigeur schreef:horssie schreef:
hahaha! nou volgens mij ging ts er al op in toch?
neemt u silly van bokt, tot uw wettige echtgenoot voltigeur van bokt. in voor en tegenspoed, in ziekte en gezondheid en zweert uw hierbij plechtige trouw tot aan de dood. wat is hier op uw antwoord?
neemt u voltigeur van bokt, tot uw wettige echtgenoot sily van bokt. in voor en tegenspoed, in ziekte en gezondheid en zweert uw hierbij plechtige trouw tot aan de dood. wat is hier op uw antwoord?
Als Silly effectief voltige gaat rijden, dan kan "tot aan de dood" misschien wel vroeger komen als algemeen verwacht...
Sily schreef:avaluna ik denk dat TS een grapje wel herkend als die er over struikeld (ok ik hoop zullen we maar zeggen)![]()
En zo niet....eh....nou dan verschijnen de trouwfoto's vanzelf wel (horssie zou je niet alvast voor de zekerheid gaan rijden?)
avaluna schreef:@Voltigeur: bedoel je hopeloos of wanhopig...
avaluna schreef:Heel erg, maar ik ben een echte ramptoerist...
Eigenlijk zou ik naar bedje toe moeten, maar dit wil ik nog ff volgen![]()
Ben ook nu al benieuwd naar de foto's van een eventuele ontmoeting van TS en Sily...
avaluna schreef:@Sily: opschieten, meid... hij pbt al met Tyssieke
tessyke schreef:bwa, hij is eigenlijk best lief per PB
Sily schreef:Je vergeet hopeloos wanhopig ava![]()
Tessyke trouw jij dan maar met hem, hou niet van lieve mannen
avaluna schreef:@Sily: opschieten, meid... hij pbt al met Tyssieke
avaluna schreef:Er wordt wel gezegd dat als je een flink aantal kinderen hebt in België dat je dan geen belasting hoeft te betalen....
Weten jullie wat je te wachten staat...
tessyke schreef:en voor mij is het minder lang rijden
lap, ik krijg de overschot dus