GinnyBanshee schreef:@tassie: ik vind jou reactie niet echt eerlijk, 6 paginas heb ik gelezen dat ik netjes rijd met de stang en trens en dat mijn houding ook netjes is, en dan lees ik zoiets...zeker over de middendraf want ik zit bijna recht op. en verder zie ik misschien 2 fotos waar mijn hakken niet 100% goed zijn.. ben er dus niet mee eens maar goed..
bedankt verder voor jullie reacties
Waarom niet eerlijk, is zeg gewoon wat ik er van vind. ik zeg toch ook dat je op die dingen na netjes rijd............ en over je hakken ging over de middendraf, waarvan er mischien nog 2 foto's extra zijn waar je ze optrekt, en ik ben trouwens niet de enigste hoor

wiseguy15 schreef:let wel op (vooral bij de 2e foto te zien) dat je niet te ver achterover gaat hangen.
_karin_ schreef:Vind wel dat je af en toe wat meer achterover lijkt te hangen dan ik ''normaal'' van je gezien hebt, Wel vind ik het jammer dat je trensteugel vaak wel erg gespannen oogt.
is allemaal niet aanvallend bedoelt maar ik vind het raar dat je dan alleen bij die van mij zegt dat de reactie niet eerlijk is
maar das mijn mening hoor, andere mensen kunnen er anders over denken