Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 01:11

Zoals ik al zei rijd ik niet intensief. Foto's geven waarschijnlijk een ander beeld, maar zoals jullie het vertellen, zo voelt Nero totaal niet aan
Zoals ik het voel, hij is heel licht in de hand, loopt lekker door, galop is het probleempunt, maar dat is eigenlijk altijd al geweest Ja

Waarom ik dus doorrijdt? Omdat mijn gevoel totaal niet overeenkomt met jullie meningen

Waarom ik hem geen ander huis gun? Omdat hij hier prima op zijn plek zit. En om het beter voor hem te maken, ben ik dus bezig met afvallen, en daarom rijd ik niet zo vaak en intensief.
Als ik bij mijn streef zit, zal het rijden wel wat meer opgepakt worden Ja

JeffreyGinny; zou je aub normaal ABN kunnen typen? Ook wat beleefd kunnen blijven? Ik doe mijn best om beleefd antwoorden tegeven, en je roept maar wat in het wilde weg met uitspraken die nergens op slaan.

En nu ben weg, ik lees alles morgen wel weer bij!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:11

Kee dan GeronimoFF, welkom op bokt. En ben erg benieuwd naar het "under construction" gedeelte in je profiel.
Meteen nog even iets ontopics erachter aan: Jee, Nerootje. Heb nóg een keer je profiel bekeken. Heb je een extra huis voor al die setjes???;)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 01:12

Hahahaha nee gewoon een grote kast *LOL*

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:13

ik ben in ieder geval blij dat je inziet dat je gewoon echt te zwaar ben. Ik vind het wel jammer dat je niet inziet dat je nooit het perfecte gewicht voor nero zal hebben. ik wens jou veel sterkte toe met je afval race Lachen en ik hoop dat jij en nero ooit heerlijk samen kunnen genieten van het rijden Lachen

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:14

Bedankt voor je antwoord, ik mis alleen het antwoord op mijn vraag: wat voor een baat heeft Nero erbij dat jij nu nog gewoon doorrijd??
Het is zonde van je paardje meid, heb nou even geduld en ga er staks als je bent afgevallen helemaal voor! dat ben je verschuldigt aan dat trouwe beestje.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 01:15

* nu echt het laatste berichtje voor vandaag Tong uitsteken

Waar haal jij het vandaag dat ik nooit het perfecte gewicht voor Nero zal hebben? Vind deze opmerking eigenlijk nergens op slaan. Denk niet dat jij dat kan weten

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:18

dat denk ik wel je hebt err de bouw niet voor om echt een bouw te hebben voor een pony van 1,43 toch denk ik dat je met de juiste instelling zo ontzettend ver kan komen. Zet hem daarom vooral op en ik zie graag nog ee keer foto`s van je als je afgevallen bent Lachen sterkte ermee

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:18

ik typ abn en ben nog steeds nettjes kan je ook laten zien wat niet netjes is als dat is wat je wilt. en ja je zal nooit het gewicht halen hoeveel ben je afgevallen? hoe lang ben je al bezig?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:20

ik vind dat somige mensen hier wel ronduit grof zijn tov Dani.
Ik vind bv ook niet dat zij moet zeggen hoe zij afvalt etc, heel haar leven moet niet op bokt verteld worden toch.

Ik denk dat Dani het wel door heeft, en dat ze gerust wil vermageren, en daarmee bezig is, en ik denk dat Nero heel veel voor haar betekent.

Ik vond jullie altijd al een leuke combi, ik heb me nog nooit druk gemaakt over je gewicht, dus doe zo verder met afvallen, en dan kunnen jullie lekker weer samen rijden Lachen

Jefey, dit is privé, sorry hoor, ik vind dat je te veel vraagt van haar Nagelbijten / Gniffelen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:24

je hebt gelijk jessol maaaaaar ze moet niet zeggen dat ze er bezig mee is terwijl ze topics heeft geplaatst maanden geleden die precies het zelfde er uit zien... qua gewicht. dan begrijp ik waarom iedereen zegt : wacht tot dat je iets lichter bent en DAN rijden..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:24

Mensen doe ff normaal! Scheve mond
Wat is dit nou weer zeg!?
Zeggen dat iemand nooit het goede gewicht voor dr pony kan halen!? Rolleyes
Waar slaat dat op?!
Jullie zijn zeker allemaal Sonja Bakkers die denken dat ze het beter weten? Ziek
Sorry vindt dit te triest voor worden dat er 8 pagina's bijna alleen maar gezeikt wordt over dat de TS te zwaar is, dat dr pony et niet leuk vindt, en dat ze nooit zoveel kan afvallen Scheve mond

Dani, ik geloof in je en ik weet dat je het kan!
Heel veel succes verder! Lachen
Laatst bijgewerkt door Air op 19-11-07 01:28, in het totaal 1 keer bewerkt

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:27

@ jesso;ik vraag misschien veel aan haar.
maar zij vraagt teveel van haar pony!!!
de pony zal op zijn hoogst zonder rugklachten te krijgen 70\75 kilo kunnen dragen.
daar gaat dani ver boven.
het is erg l.ullig om te horen,maar wel de waarheid!! en de waarheid is hard.
de foto's spreken voor zich, ze plaatst maanden geleden topics waar ze het zelfde gewicht heeft.
en dan nog beweren dat ze bezig is met afvallen.
ik zie het niet! en wil haar graag geloven maar kan dat gewoon niet.
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 19-11-07 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:32

staan jullie naast haar als ze zich weegt?

Het is idd beter om niet zo veel meer te rijden, maar dat weet zij nu al, en zij zal die tips ook wel in zich opnemen.

Maar hele tijd bezig te zitten dat ze nog altijd dik is en dat ze nog niks is vermagerd, lijkt me ook niet echt motiverend?
Laat het haarop haar eigen manier doen, het is beter dan op super chrashdieet tegaan, maar het rustig aan te pakken.

Ik denk niet dat Nero er zoveel problemen mee heeft, ik denk dat je niet qua 'zure blikken' op rijfoto's kunt afleiden wat er gaande is.

Ze is misschien iets te zwaar, maar daar wil ze zelf iets aan doen, dat vind ik al een grote stap!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:34

maar dat zegt ze in elke topic, ook die van mei... dus dat betekend niet veel...
geef je wel gelijk dat het offtopic gaat, en is nu wel vaak genoeg gezegd dus mij hoor je niet meer Tong uitsteken

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:35

[quote="Jessol"]staan jullie naast haar als ze zich weegt?

Het is idd beter om niet zo veel meer te rijden, maar dat weet zij nu al, en zij zal die tips ook wel in zich opnemen.

dat is dus juist het probleem, de tips neemt ze niet in zich op.
ze negeert het gewoon.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:37

en vanaf de foto te zien is het duidelijk dat ze geen 75 kilo weegt.
als ik het fout heb moet je het zeggen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:47

jefreyginny schreef:
Jessol schreef:
staan jullie naast haar als ze zich weegt?

dat is dus juist het probleem, de tips neemt ze niet in zich op.
ze negeert het gewoon.

Ja joh jij kan zeker dr gedachten lezen Gestoord

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 01:54

Was niet van plan te reageren, maar vind dit topic werkelijk nergens meer op slaan, waarom een meisje aanvallen wat duidelijk zegt haar best te doen en dat ook al meerdere malen heeft moeten herhalen?
Ze is wat aan de zware kant, oke, dat geef ik toe en dat weet ze zelf ook heel goed, ze is niet voor niets op dieet gegaan!
Wat betreft de opmerkingen dat ze de pony maar moet wegdoen en dat ie ongelukkig zou zijn, sorry, maar dat kan je ten eerste niet zien aan de foto's (blijven momentopnames) en ten tweede denk ik dat je daar niet over kan oordelen als je t paardje in kwestie niet eens persoonlijk Kent...
Enfin, even on-topic dan maar
Dani (zo heet TS toch?) Ik vind dat je goed bezig bent en als je wat afvalt, zal het plaatje zeker wel weer in orde komen, je traint op dit moment de pony niet intensief, dat vind ik verstandig, maar hij lijkt zeker Wel tevreden.
Zit een geweldig leuk koppie op, en ik vind m verder ook helemaal top Lachen Leuk diertje, geniet maar van m Ja
*edit nog even > Heb geTeMd, dit loopt de spuigaten uit naar mijn mening Ja

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 02:04

Na alles doorgelezen te hebben, ben ik het wel eens met de (meeste) bovenstaande reacties. Ik vind Nero een geweldige pony om te zien. En ik zie dat jij er enorm veel plezier in heb en op andere foto's in je profiel zie ik ook dat hij dit heeft. Maar op deze foto's helemaal niet. Hij loopt zo krampachtig, ongelukkig..

Over je gewicht ga ik het niet hebben. Je hebt aangegeven dat je er mee bezig bent en dat vind ik super van je! Je hoeft inderdaad niemand iets te verantwoorden, maar denk aan je pony!! Hoe hij dit vind, als je nou heel eerlijk bent.. Denk er eens aan als JIJ Nero zou zijn..

Hoe zou jij je voelen? Als iemand die iets te zwaar is op je rug zou stappen?
En je eigenlijk niks wilt doen omdat je veel om die gene geeft die op je rug zit?

Ik denk dat je pony het zo voelt, 'Dit is mijn baasje, ze zorgt goed voor me, hoe kan ik dit doen?'
Misschien wil hij je wel iets duidelijk maken, en ik denk dat hij dit ook wel doet.
Vraag je eens af waarom de galop niet lukt.

Echt ik wil je nergens op aanvallen, zoals ik kan lezen geef je super veel om deze geweldige pony. En dat is te begrijpen ook.
Maar wees eerlijk tegenover jezelf.. Maar vooral tegenover je pony!!

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 02:58

Natasjaa schreef:
Was niet van plan te reageren, maar vind dit topic werkelijk nergens meer op slaan, waarom een meisje aanvallen wat duidelijk zegt haar best te doen en dat ook al meerdere malen heeft moeten herhalen?
Ze is wat aan de zware kant, oke, dat geef ik toe en dat weet ze zelf ook heel goed, ze is niet voor niets op dieet gegaan!
Wat betreft de opmerkingen dat ze de pony maar moet wegdoen en dat ie ongelukkig zou zijn, sorry, maar dat kan je ten eerste niet zien aan de foto's (blijven momentopnames) en ten tweede denk ik dat je daar niet over kan oordelen als je t paardje in kwestie niet eens persoonlijk Kent...
Enfin, even on-topic dan maar
Dani (zo heet TS toch?) Ik vind dat je goed bezig bent en als je wat afvalt, zal het plaatje zeker wel weer in orde komen, je traint op dit moment de pony niet intensief, dat vind ik verstandig, maar hij lijkt zeker Wel tevreden.
Zit een geweldig leuk koppie op, en ik vind m verder ook helemaal top Lachen Leuk diertje, geniet maar van m Ja
*edit nog even > Heb geTeMd, dit loopt de spuigaten uit naar mijn mening Ja

Had ik een aantal posts geleden al gedaan;)

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 04:50

GinnyBanshee schreef:
maar dat zegt ze in elke topic, ook die van mei... dus dat betekend niet veel...
geef je wel gelijk dat het offtopic gaat, en is nu wel vaak genoeg gezegd dus mij hoor je niet meer Tong uitsteken

Offtopic:
Sorry maar hier moet ik echt op reageren. Jij bent lekker mager dus het is makkelijk voor jou om te zeggen 'ik zie geen verschil DUS doe je ook niets!' Zo werkt het helaas niet he meid.. Ik ben zelf ook veels te dik geweest, en ik wou ZO ontzettend graag afvallen maar tegelijk zat ik in zo'n rotsituatie dat het zo ontzettend moeilijk was. Het is nog altijd makkelijk om te zeggen dat het moet, het doen is helaas niet zo makkelijk he! En dat kan je niet weten tenzij je het zelf hebt meegemaakt. (En gezien jou lichaam, heb je het zelf nooit meegemaakt )

Maar jeetje, werkelijk ongelovelijk is dit topic geworden. Scheve mond Arme Dani... Ach gut
Blijkbaar zijn jullie zo dom dat jullie dit niet weten maar ZO help je haar dus helemaal NIETS he!! Alleen maar roepen dat ze moet stoppen met rijden en afvallen want haar ARME pony kan het niet hebben werkt niet bepaald motiverend! Wees blij dat ze nog lekker naar haar paardje gaat he! En jullie kunnen wel roepen 'ik hoor liever de waarheid dan..' maar als iemand echt tegen jullie zouden zeggen 'Je bent veels te dik voor die paard/pony, stap er AUB af!' komt dat hard aan hoor! En nee, dat werkt niet meteen motiverend! Dat is kwetsend. Jullie zeuren nu en hebben blijkbaar nog niet in de gaten dat Dani ook niet op zulke zeur posts gaat reageren. En terecht! Breng het op een andere manier, zou ik zeggen. Bah die Nederlanders ook, zo lomp als de pest..

Dani, ik geloof best dat je aan het afvallen bent. En nee het gaat niet snel, ik ben 20 kg afgevallen in 4 maand tijd, maar dat kwam door mijn intensieve baan en aangepaste eetpatroon. Das nog 'maar' 5 kg per maand dus nee dat lijkt niet snel voor je plaatje, maar dat komt.

En ik vertrouw erop dat je het beste voor je pony voor hebt, dus als je inderdaad merkt dat hij last van je gewicht heeft, denk ik dat je er dan wel mee stopt, of meer met afvallen bezig gaat.

Qua tips, zou ik je de volgende geven, aangezien ze mij ook hebben geholpen!
-Ga inderdaad lekker met je pony wandelen. Lekker aan een halster en touw, versterk je je band met Nero Ja
-Pas je voeding aan! Dit helpt toch echt het meest, en zie je resultaten veel sneller. Denk goed na voor je iets eet, hou de calorieen in de gaten!
-Doe lekker vrijheid dressuur met Nero! Volgens mij is het een super slimme pony en pikt hij het snel op. Het is leuk ook nog, je bent lekker met hem bezig en je kan na de tijd lekker trucjes laten zien Ja

Meid, heel veel succes met het verder afvallen, het is moeilijk maar je gaat zo blij zijn met het resultaat! En mocht je toch nog graag willen rijden (wat begrijpelijk is Haha! ) ga dan lekker op een stappend buitenritje. Een stukje (ren)galop kan ook geen kwaad, neem dan zelf het verlichte zit. Zo kun je tegelijk het linkergalop oefenen!

Succes!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 07:54

Skitter schreef:
GinnyBanshee schreef:

Offtopic:
Sorry maar hier moet ik echt op reageren. Jij bent lekker mager dus het is makkelijk voor jou om te zeggen 'ik zie geen verschil DUS doe je ook niets!' (En gezien jou lichaam, heb je het zelf nooit meegemaakt )
dit heeft er totaal niets mee te maken!!! meer het eigenwijze gedoe en we zijn netjes geweest maar als er niet geluister wordt dan maar hard ja!! weet dat het rot voor haar is!!! maar ze is gewoon veels te zwaar voor de pony!!! en dat het lekker makkelijk is omdat ginny mager is!! is de grootste onzin. nogmaals we hebben het geprobeerd netjes te brengen.maar al onze nette tips trekt ze niets van aan!!!
. we vallen niemand aan!!!
denken enkel aan de pony!!!! jullie blijkbaar niet als jullie denken dat het ook normaal is!!!!!!!
ze zegt dat z bezig is met afvallen zoals in al haar topics!!
ik zie weinig verschil!!!!
dus ja arme pony en niet arme dani die wordt aangevallen in jullie ogen
!!!!!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:25

*zucht*
Ik vind dat sommige wel erg ver gaan in hun ongezouten mening geven. Prima als je iets vindt, maar heb alsjeblieft een beetje respect voor elkaar. Bah, wat kunnen jullie lelijk doen.

Deze pony loopt beter dan menig dier die hier op HAW geshowt wordt. Laat dat gezegt zijn! Knipoog

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:29

Ik heb volgens mij nog geen antwoord gehad op mijn vraag. Laat je Nero geregeld door een osteopaat nakijken? Dit lijkt me echt geen overbodige luxe, maar gewoon noodzakelijk.

Verder voor de mensen die dit gezeur vinden end. Ik vind het ook enorm vervelend om te zeggen, maar ik vind het gewoon weg niet kunnen. Ik zie nu gewoon dat Nero zijn rug wegdrukt en dat is echt eren slecht teken. En geloof me niet iedereen heeft een perfect figuur die dat zeggen. Ik ben dan wel niet dik maar ik moet heel erg letten op wat ik eet. Ik heb een jong paard en die wil ik niet teveel belasten.

En ginnybanshee probeert ook alleen te helpen dus vind het een beetje raar om haar op haar gewicht te beoordelen. Misschien vind zij het wel niet zo fijn zo dun te zijn. Daar mag je niet over oordelen.

In het geval van de TS vind ik nu wel aangezien het schade toebrengt aan haar pony waar ze erg gek op is.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:31

mensen, wat word er toch fel gereageerd.
Dani heeft het waarschijnlijk al heel moeilijk het met haar gewicht, en als mensen dan van die harde opmerkingen neerzetten Scheve mond
jullie proberen haar te helpen, okay, maar verwoord het dan vriendelijk. helpen is als vriendelijk bedoeld....

en Dani, het rijden gaat er steeds beter uit zien, alleen nu iets minder fijn dan de vorige keer Vork
Jullie doen echt ontzettend jullie best, echt top meid OK dan!