KiWiKo schreef:= andere instructeur
of even overleggen met de beste man haha
dus nu is het commentaar denk ik wel gegeven door iedereen, dus wachten we even af hoe het vanavond gegaan is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:= andere instructeur
Sodeletuut schreef:zoals ik hierboven ook schreef: we oefenen er heel erg veel mee en het gaat al steeds bezig, en wij hebben geen longeerbak dus dat word moeilijk..maar ze gaat echt snel vooruit hoor
__Marloes schreef:stef schreef:marloes, Liannee en fjordjuhs, topic lezen misschien?
Nou, pech. Ik vind dit niet kunnen en om mijn mening te uitte ga ik deze 7 pagina's niet lezen.
Edit: ik ben in mijn vorige post hier nog vrij vriendelijk geweest
RianneH schreef:ben k met je eensNetjesBlij dat je de tips opgepikt hebt
En ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat niemand het gemeen bedoeld, maar juist om te helpen. Hoewel niet iedereen het zo brengt
Sodeletuut schreef:daarom, je doet je best, maar iedereen overvalt je met het zelfde. 1 of 2 personen is genoeg.Ja het is idd de manier waarop het gebracht word, wan tik weet wel dat het nog niet perfect gaat, maar ik volg de raad wel op en ik doe heel erg mijn best, ik weet wel dat het is om te helpen, maar van al dat negatieve zovan: jij doet dit fout, jij doet dat fout. daar word ik onzeker van..
Sodeletuut schreef:Ik ben vandaag weer met Misty naar de manege geweest en weer les gehad, nou het ging super, ik heb zelfs al een stukje los gereden achter Spetter aan en het ging echt supergoed en ze was heel erg braaf, met het longeren ging het ook veel beter, we hebben geen fotos gemaakt omdat mijn vader een beetje bokkig was, maar volgende keer (zaterdag) maken we echt foto's, maar ik heb echt een hekel aan al die rotreacties hier en ik trek me hier ook niets meer van aan want al dat commentaar op een paar foto's, en ik heb gehoord dat er hier ook veel mensen zijn die het liefst overal op zeiken. dus ik vind het best wat iedereen zegt, maar ik trek me er niks meer van aan en ik ga mooi door met deze instructeur want het komt allemaal wel goed, ik zal over een paar weken nog wel eens foto's plaatsen, dan kijken we nog eens oké?