Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missanous schreef:hebben we dat gezeik weer over andere instructie
missanous schreef:hebben we dat gezeik weer over andere instructie
sorry maar daar luister ik niet naar
enne niet ieder paard doet raar bokken steigeren of weet ik veel wat als er een keer te hard aan de teugels wordt gezeten
ik heb mijn paard DIT paard al 11 jaar en ze heeft NOG nooit maar dan ook NOOIT gebokt
Waterkippie schreef:missanous schreef:hebben we dat gezeik weer over andere instructie
Nee hoor is geen gezeik, maar kom op, als je logisch nadenkt, dan zie je toch dat dit niet klopt? Als je intrsuctie het toe staat dat je zo op je paard zit lijkt me dat ze dan geen beste kijk op het paard heeft..
missanous schreef:Waterkippie schreef:
Nee hoor is geen gezeik, maar kom op, als je logisch nadenkt, dan zie je toch dat dit niet klopt? Als je intrsuctie het toe staat dat je zo op je paard zit lijkt me dat ze dan geen beste kijk op het paard heeft..
sorry maar mijn instructrise was hier niet bij!
en ja heb wel eens mijn armen bij mn benen mogen houden tijdens de middendraf maar dan met ontspannen armen oftewel zonder getrek!
jullie zitten te l*llen alsof zij goed vind dat ik zo trek
nou ik kan jullie verzekeren dat dat niet zo is!
missanous schreef:pfffffff tjonge dit is 1 keer gebeurd!
jullie doen alsof het dagelijks gebeurt
@cindy
o ik zie ook wel duidelijke foto's waar ontspanning te zien is hoor
met name de foto's van de middendraf en het achterwaarts zijn K*T
@ panache klopt heb ze weggehaald
CindyUniek schreef:missanous schreef:pfffffff tjonge dit is 1 keer gebeurd!
jullie doen alsof het dagelijks gebeurt
@cindy
o ik zie ook wel duidelijke foto's waar ontspanning te zien is hoor
met name de foto's van de middendraf en het achterwaarts zijn K*T
@ panache klopt heb ze weggehaald
als het dan zo'n uitzondering was, waarom plaats je dan de foto's ?? (tenzij je zelf dus niet door had hoe ernstig het eruit ziet.... omdat het misschien vaker gebeurt...)
dan wacht je toch tot je een keer weer foto's hebt dat het er wél lekker en ontspannen uitziet?? je weet dat je op bokt deze reacties gaat krijgen als je zulke foto's plaatst en als het dan (volgens jou) eenmaalig was, plaats ze dan in het vervolg (oh nee dat kan niet want het was eenmalig) dan niet!