! succes daarmee.. en het zýn geen afkrakingen , maar júist hulpmiddelen .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! succes daarmee.. en het zýn geen afkrakingen , maar júist hulpmiddelen .
viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Zijn jullie soms JARLOERS?????????? Het lijkt er wel heel erg op!
Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!
En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig!![]()
En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..
Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect?Maken jullie nooit fouten?
Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!
Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!
Is die discussie ook uit de wereld geholpen nietwaar?

liev_meisjuh schreef:had je profiel nog nit gezien maar kijk dit
wat ik bedoel met je ellebogen en handen(mogen nog wel iets meer naar boven worden gebracht, en wat losser gelaten worden)
hier loopt dezelfde pony met korte nek togh ook niet te diep?
dit is mooi ontspannen..

viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Als jullie zoveel commentaar krijgen om een paar moment opnames wat zouden jullie daarvan vinden!
En jullie hoeven geen fotos neer te zetten van paarden die met hun kin op de borst lopen Zeer Zielig en Kinderachtig!![]()
En Ze rijdt wel degelijk M1 ik sta bij haar op de manege ! Dus.. En anders kijk je toch even op starlijsten is dat zoo moeilijk!? Als je het niet gelooft..
Ik weet niet hoor .. Maar rijden jullie dan zo perfect?Maken jullie nooit fouten?
Ik Zeg dit omdat ik dit gewoon te dom vind voor woorden Als 1 iemand zegt hij loopt te diep of achter de loodlijn Hoef je dat niet 100 keer te zeggen!
Okee ik hoop dat dit kinderachtige gedoe nu afgelopen is! En anders ga lekker door en verpest het voor een ander!
Blesje_Love schreef:viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Mee eens
creool schreef:liev_meisjuh schreef:had je profiel nog nit gezien maar kijk dit
wat ik bedoel met je ellebogen en handen(mogen nog wel iets meer naar boven worden gebracht, en wat losser gelaten worden)
hier loopt dezelfde pony met korte nek togh ook niet te diep?
dit is mooi ontspannen..
Ik zou je graag iets positiefs willen zeggen maar ook hier loopt de pony achter de loodlijn. Hoe kort je pony ook is in de hals, hij moet met meer lengte gereden worden.

Achmeddie_ schreef:viperlover schreef:Ik vind dit niet normaal hoe jullie doen!
Vertel eens dan. Waarom zouden wij hierop jaloers zijn?
Jaloers ben ik pas op iemand die alles tot in de puntjes perfect heeft.
Wat ik van al dat commentaar zou vinden? Niet leuk, maar ik zou mijzelf zeker niet zo erg gaan verdedigen, maar wat met het commentaar gaan doen.
Die foto's.. tja, er is nu weinig meer aan te doen he? dit is haar manier, wij leveren commentaar.
Dat ze M1 rijdt kan je best zien aan de foto op haasr profiel, maar hier totaal niet. En ik vind dit zoiezo raar, hetzelfde als je Z2 rijdt, iedereen verwacht meteen S&T hoedje bandages etc. Zelfs ik heb het nodig om soms even terug te gaan naar het grondwerk op B niveau omdat jij en je paard het anders gewoon niet meer trekken hoor!
Nee ik rijdt niet perfect, maar paarden in de krul rijden is niet mijn beeld van de dressuur.
Zo. dat was even mijn commentaar op jou reactie.
Wat ik mij afvraag is of dit wel het juiste zadel is voor deze pony? Hij oogt wat groot.

star86 schreef:sjonge t is dat het rustig is op m'n werk, had ik even tijd om te lezen.
Maar 1 ding ze laat haar foto zien, wil best wat commentaar, maar wat ze van jullie krijgt is gewoon. afzeiken.
In het begin ging het nog wel, maar het lijkt gewoon meer ruzie, Ik dacht dat het over de fotos ging,mar op een gegeven moment ging het gewoon nergens meer over.
Laat haar gewoon, iedereen leert. Zelf jullie kunnen nog leren, en je maakt mij niet wijs als er zoveel mensen, zo vals reageren, dat iedereen tegen jouw is, dat jullie dat wel leuk en als opbouwend commentaar zien. en nu niet zeggen dat jullie dat wel zo zien, want dat is iets wat ik dan NIET wil geloven.
En verder, hou er over op, echt het gaat nergens meer over.
maar doe de volgende keer je teugels wat langer want zoals je zlef la hebt gezegt hij heeft een korte hals, maar je houd zelfd e teugels ook wle erg kort waardoor je je armen strekt en neit netjes naast je lichaam houd

kwintun schreef:Ik pak hem niet te kort ik moet hem verzamelt laten lopen, maar niemand snapt dat, mn dressuur instructrice weet egt wel meer

KiWiKo schreef:ik heb niet het topic doorgelezen............ maar wat ik zie op de foto's is dat het dier veel meer lengte nodig heeft. Zo kan hij niet optimaal bewegen
Probeer hem wat uit te schuiven probeer op de volte het dier zijn hals wat te laten strekken, dus zakken in de schoft
heb je trouwens les?