Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haffilover schreef:__Marloes schreef:Pff... Te triest gewoon, ik heb hier echt geen woorden voor..![]()
Ga eerst aub op fatsoenlijke dressuurles dat je een goede basis legt voordat je een paard ingaat rijden. Manege is geen goede basis!!!! Je moet goed kunnen zitten wil je een paard goed in kunnen rijden, je moet weten hoe je een paard ontspannen rijd en je moet weten hoe je moet reageren als je paard wat fout doet en dat kan ik hier echt niet zien..
Je rijd zeker op een handelsstal? Met de manier "rijd ze maar in" en de gedachte "zolang we maar in de advertentie kunnen zetten dat ze zadelmak zijn, dat is meer geld" en dan ook nog met ruiters die er geen of heel weinig geld voor vragen wegens ervaring gebrek.
Wat er allemaal wel niet gebeurt in het paardenwereldje..
Wie is hier triest met zo'n reactie?
Ze weet toch niet wat haflinger 3 kon? En als jij net een hele serie bokken hebt doorstaan zou je dan ook nog perfect zitten? Dacht het niet hè. Geen conclusies trekken over waar ze rijd als je het niet eens zeker weet. Sjonge jonge, denk je bij jezelf: Laat ik mijn foto's eens op bokt zetten! En dan dit? Te onbeschoft voor woorden.
Somebitch schreef:__Marloes schreef:Maar het laat wel zien wat ontspannen is invergelijking met jouw hafjes..
Ze is waarschijnlijk nog te onervaren om dat te zien

Somebitch schreef:__Marloes schreef:
Maar het laat wel zien wat ontspannen is invergelijking met jouw hafjes..
Ze is waarschijnlijk nog te onervaren om dat te zien
Laat maar hahaahh! 
Whitepanther schreef:Overigens heb je wel gelijk leon op leuke topics reageert niemand en als ergens commentaar op gegeven kan worden dan zijn ze der als de kippen bij. Ik krijg bij mijn foto's van Ilan nooit meer dan 3 a 4 reacties en die komen dan meestal nog van bekenden ook.
(Leon) 
Martine_m schreef:Whitepanther schreef:Overigens heb je wel gelijk leon op leuke topics reageert niemand en als ergens commentaar op gegeven kan worden dan zijn ze der als de kippen bij. Ik krijg bij mijn foto's van Ilan nooit meer dan 3 a 4 reacties en die komen dan meestal nog van bekenden ook.
(Leon)

Somebitch schreef:Ohh hahahaha! Ik dacht dat Martine dat getypt hadLaat maar hahaahh!

__Marloes schreef:Whitepanther schreef:Overigens heb je wel gelijk leon op leuke topics reageert niemand en als ergens commentaar op gegeven kan worden dan zijn ze der als de kippen bij. Ik krijg bij mijn foto's van Ilan nooit meer dan 3 a 4 reacties en die komen dan meestal nog van bekenden ook.
Woow, dan zijn al mijn topics wel vreselijk positief geweest!
Redrumfox schreef:Wat lopen jullie je gigantisch aan te stellen zeg, als het aan jullie lag zou alleen Anky paarden in mogen rijden. Want je moet mínstens GP rijden voordat je daar goed genoeg voor bent.
Nee joh, jullie zijn allemaal topruiters.
Martine_m schreef:__Marloes schreef:
Woow, dan zijn al mijn topics wel vreselijk positief geweest!
ja, je vriendinnetjes zeker hier op bokt..![]()

Redrumfox schreef:Wat lopen jullie je gigantisch aan te stellen zeg, als het aan jullie lag zou alleen Anky paarden in mogen rijden. Want je moet mínstens GP rijden voordat je daar goed genoeg voor bent.
(uiteraart mét begeleiding).
[/quote]
Kun je misschien ook op een andere manier vertellen? Jou foto's waren ook niet perfect hoor. Kijk maar naar je hakken op de (ik dacht) eerste twee foto's. 
__Marloes schreef:Jaloers ofzo?
haffilover schreef:Wie is hier triest met zo'n reactie?
Ze weet toch niet wat haflinger 3 kon? En als jij net een hele serie bokken hebt doorstaan zou je dan ook nog perfect zitten? Dacht het niet hè. Geen conclusies trekken over waar ze rijd als je het niet eens zeker weet. Sjonge jonge, denk je bij jezelf: Laat ik mijn foto's eens op bokt zetten! En dan dit? Te onbeschoft voor woorden.
[/quote]
Kun je misschien ook op een andere manier vertellen? Jou foto's waren ook niet perfect hoor. Kijk maar naar je hakken op de (ik dacht) eerste twee foto's.[/quote]
Maar ik heb er zo mijn twijfels over.. 
Valentijn schreef:Ik heb even goed de foto's bekeken...
Maar ik zie bij Haflinger 3 en dan op foto 2, dat ie gigantisch de rug wegdrukt, was het ''nageeflij'k'' rijden expres of deed hij/zij dat zelf?
Martine_m schreef:Valentijn schreef:Ik heb even goed de foto's bekeken...
Maar ik zie bij Haflinger 3 en dan op foto 2, dat ie gigantisch de rug wegdrukt, was het ''nageeflij'k'' rijden expres of deed hij/zij dat zelf?
lees ff.. deed ie zelf