Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ik snap niet dat sommige van jullie het lef hebben commentaar te hebben op haar manier van aanrijden van haar paard. Als ik sommige van jullie profielen zie zie ik dat soms nog niet eens wedstrijd ervaring of wat dan ook en dan wil je haar gaan vertellen hoe het moet?
Zelf wel eens paarden zadelmak gemaakt?
En ieder heeft zijn eigen manier van zadelmak maken. De 1 doet er 4 weken over (incl longeren, hangen etc) sommigen leggen er een zadel op en diezelfde dag stappen ze erop en gaan er direct mee het bos in. En ja ik ken mensen die dat laatste doen. Wat is dan overantwoord?
Consort schreef:Even los van de discussie of je nou hele parcoursen moet gaan springen met een 3-jarige.... Gert van 't Hof (of hoe heet die knakker ook al weer), maakt standaard een sprongetje met een paard dat net een kwartiertje onder het zadel is.
stef schreef:Consort schreef:Even los van de discussie of je nou hele parcoursen moet gaan springen met een 3-jarige.... Gert van 't Hof (of hoe heet die knakker ook al weer), maakt standaard een sprongetje met een paard dat net een kwartiertje onder het zadel is.
Maar wij zijn met zijn allen gert van t hof niet, of wel? En daarbij, Anky rijdt dr paarden ook zng laag/diep/rond met de kin op de borst. Moeten wij dat met zijn allen dan ook maar doen omdat anky het toevallig doet?
Dus als Anky, of die Gert, of weet ik veel wie, in een sloot springt, springen we er allemaal maar als een kip zonder kop achteraan?
stef schreef:Consort schreef:Even los van de discussie of je nou hele parcoursen moet gaan springen met een 3-jarige.... Gert van 't Hof (of hoe heet die knakker ook al weer), maakt standaard een sprongetje met een paard dat net een kwartiertje onder het zadel is.
Maar wij zijn met zijn allen gert van t hof niet, of wel? En daarbij, Anky rijdt dr paarden ook zng laag/diep/rond met de kin op de borst. Moeten wij dat met zijn allen dan ook maar doen omdat anky het toevallig doet?
Dus als Anky, of die Gert, of weet ik veel wie, in een sloot springt, springen we er allemaal maar als een kip zonder kop achteraan?
SuperLiesje schreef:Ook ik heb inmiddels de vergrote foto's bekeken, commentaar op het springen heb ik al gegeven, vind het er verder netjes uitzien, je mag wel iets meer rechtop zitten
Tessebes schreef:SuperLiesje schreef:Ook ik heb inmiddels de vergrote foto's bekeken, commentaar op het springen heb ik al gegeven, vind het er verder netjes uitzien, je mag wel iets meer rechtop zitten
Als je een paard inrijdt is het heel normaal dat je iets verlicht zit, zodat je de rug niet gelijk teveel belast.