ze zal niet meer reageren en denk ik ook maar iets van dit alles aantrekken, ze is gewoon erg egoistisch bezig, denkt niet aan haar paard, je veranderd er helaas niks aan....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk joh!! Goed voor onze apotheek

Siets schreef:Rijan_ schreef:opmdat ik het met der een ben je daar voor plaats ik hem
Ach joh kind, laat me niet lachen. Je kopieert zelfs het deel nog wat evelien over zijn aftekeningen zegt. Heb je ook nog een eigen mening?
asjemenou schreef:Dus jullie willen zeggen dat alle hengsten die dit jaar voorgebracht worden voor de hengstenkeuring allemaal bij de slacht belanden?
Hoewel er ook wel een paar op een andere manier het loodje leggen. 

liss schreef:ts: je mag het paard zo naar me toe brengen, dan beleer ik 'm gratis voor je, maar dan mag ie eerst nog 1,5 jaar met m'n shet spelen!!!
Rijan_ schreef:ja dat ik het met der mening eens ben als ik er mee eens ben mag ik hem dus niet plaatsen haha
Siets schreef:Rijan_ schreef:ja dat ik het met der mening eens ben als ik er mee eens ben mag ik hem dus niet plaatsen haha
Lekker orgineel dan. Zomaar een post gaan jatten.![]()

_MelloW_ schreef:is het nu niet klaar zo?
de ts zal hier toch niks mee doen denk ik....

Kelly_Taco schreef:Meisje meisje..
Zo te lezen ben je zo super blij met je paardje dat je het liefst nog zo lang mogelijk met hem zou willen doen.
Zet hem gewoon nog lekker een half jaartje/jaartje weg en ga hem dan een beetje longeren zonder bijzets.
Je kan duidelijk aan het lichaam van je diertje zien dat hij nog totaal niet uitgegroeid is.
Hij is nog maar net 2!
Als je hem nu al zo longeert is de kans groot dat hij onnodige slijtage krijgt.
Longeren is heel erg belastend.
Als je niet langer wil wachten moet je hem misschien verkopen en een 3-jarige kopen.
Als je echt van dit diertje houdt dan gun je hem nog even je rust en ga je niet nu al met hem beginnen omdat jij niet meer kan wachten.
Dat is niet fair.
findira schreef:Ja zucht en dan is ze ook nog eens 20 jaar.
Je zou zeggen dat je naar zo'n lange ''ervaring'' met paarden wel zou moeten weten hoe het in elkaar zit.
Edit: In haar andere topic staat ook dat dit alleen voor de hengstenkeuring zou zijn( dat springen enz) en dat ie dan ''lekker rust'' zou krijgen.
Ben benieuwd hoe lang dat was??? hoogstends een week?
Rijan_ schreef:Kelly_Taco schreef:Meisje meisje..
Zo te lezen ben je zo super blij met je paardje dat je het liefst nog zo lang mogelijk met hem zou willen doen.
Zet hem gewoon nog lekker een half jaartje/jaartje weg en ga hem dan een beetje longeren zonder bijzets.
Je kan duidelijk aan het lichaam van je diertje zien dat hij nog totaal niet uitgegroeid is.
Hij is nog maar net 2!
Als je hem nu al zo longeert is de kans groot dat hij onnodige slijtage krijgt.
Longeren is heel erg belastend.
Als je niet langer wil wachten moet je hem misschien verkopen en een 3-jarige kopen.
Als je echt van dit diertje houdt dan gun je hem nog even je rust en ga je niet nu al met hem beginnen omdat jij niet meer kan wachten.
Dat is niet fair.
kijk zulke reacties bedoel duidelijk en kom rustig over
I'm sorry, maar je kunt niet over een paardje van net 2 oordelen hoe hij over 2 jaar is en de hormonen op gang zijn.. En nu casteren is ook nog niet altijd mogelijk! 

en te veel cometaar
Petulan schreef:Ik citeer uit TS-profiel:
"Sins oktober heb ik mijn eigen paardje! Hij heet Ratino. Ratino word 1 juli 2007 al weer 2 jaar... het is echt een schatje! Hij is nog gewoon hengst.. en als het zo doorgaat kan hij ook makkelijk hengst blijven.."I'm sorry, maar je kunt niet over een paardje van net 2 oordelen hoe hij over 2 jaar is en de hormonen op gang zijn.. En nu casteren is ook nog niet altijd mogelijk!
Love_Sophie: Dat van die keuring zei ik dus ook al..
Karoliefje_ schreef:Ze mag niet eens met dit dier starten want ze heeft namelijk geen wedstrijden voorheen gereden, ik las in het topic dat je L1+1 gereden moet hebben om met een hengst te starten, dus ze kan net zo goed nog ff een paar jaartjes wachten..
Rijan_ schreef:aag meid wees dan maar blij dat je me niet in het echt ken![]()
zo ik veel ste bijdehand zijnen te veel cometaar