Cayenne schreef:Pff wat een topic weer.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit soort topics van Pubelia al vaker heb langs zien komen, en dat er toen ook verschillende keren een modopmerking is geplaatst dat het misschien beter was als ze niet meer een topic zou plaatsen omdat het steeds op dit soort dingen uit loopt en ze dat zelf ook heus wel in de gaten heeft.
Wanneer je een topic plaatst, dan weet je dat je dit soort reacties krijgt, en dan roep je het ook een beetje over jezelf af
Over het gewicht ga ik niet veel zeggen, maar bedenk wel dat je ook aan je paard moet denken, en in sommige posts geef je aan dat het om je plezier gaat, maar vergeet het dier daarin ook niet.
Ik zou in ieder geval niet meer in deze bak gaan rijden, dat is qua gewicht en zwaarheid van de bak, echt teveel gevraagd van de pony denk ik. Je kunt je afvragen of dit een plezier is voor je pony in combinatie met de enorm zware bak.
hier gaat ik helemaal in mee, kijk dat je rijd op die pony, nou ja oke, maar die bak is veels te zwaar, en je rijd echt zn benen kapot, zal niet gelijk zijn, maar na langere periode wel, en volgens mij is het de bedoeling dat jullie allebij plezier hebben en niet alleen jij een beetje egoistisch

Het is moeilijk maar als je eenmaal die knop om hebt gaat je leven er anders uitzien!!!