Cremello hengst aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re: Cremello hengst aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:53

Gut de indianen reden zowat bloot op hun paarden Nagelbijten / Gniffelen

wij reden vroeger in onze badpak of bikini naar de waterkanten van de plassen Haha!

leuk paardje hoor! voor de rest ga ik geen commentaar geven aangezien je maar voor korte tijd op dit paardje rijd.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:06

Je zit bijna op zijn kont, dus ik vind wel dat je te groot bent ja.
Stoer paardje!

marianne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:19

vind het een leuke pony
kleur zie je niet vaak (altans ik zie de kleur niet zo vaak).

sorry maar moest nog even iets zeggen over de reacties hier.
toen ik voor het eerst op bokt kwam waren de reacties van de mensen niet zo.
het word telkens erger en erger todat aleen de grote zeikers overblijven.
vind je het niet een mooie foto of iets anders reageer dan niet en hou het lekker voor je.
en wat sommige mensen nog moielijker vinden is het lezen.
de ts schrijft toch dat ze nooit op de pony rijd en alleen nu even omdat haar verzoger op vakantie is.
lezen is voor sommigen altijd moeilijk geweest en tja de zeikers heb je altijd daar moet je gewoon niet op reageren ze luisteren en lezen toch niet.

veel plezier nog met je pony wees er trots op.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:22

marianne18 schreef:
de ts schrijft toch dat ze nooit op de pony rijd en alleen nu even omdat haar verzoger op vakantie is.

Ik vind dat geen excuus om op een veel te kleine pony te stappen, als ie perse beweging moet kun je ook longeren ofzo toch? Mogelijkheden te over.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:28

loop toch niet zo te zeiken allemaal, echt !!!

sjonge jonge jonge jonge jonge

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:30

Er loopt volgens mij niemand meer 'te zeiken' alleen de mensen die roepen dat er niet meer gezeikt moet worden weten van geen ophouden.......

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:33

Miryamk schreef:
Er loopt volgens mij niemand meer 'te zeiken' alleen de mensen die roepen dat er niet meer gezeikt moet worden weten van geen ophouden.......

*LOL*
Zö gaat het altijd Haha!

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:36

Ghehe je bent me net voor Tong uitsteken

Voor de TS, het commentaar wat op de 1e pagina staat (de rest heb ik niet gelezen, dat wordt me toch wat lang) ben ik het mee eens. Toch wil ik je ook eventje melden dat je toch een leuke pony hebt. Maar ik begreep dat je pony ook voor de wagen loopt. Waarom beslis je dan toch om op zijn rug te zitten?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:36

Tries_en_Faf schreef:
loop toch niet zo te zeiken allemaal, echt !!!

sjonge jonge jonge jonge jonge

Dit is inderdaad een onderbouwde reactie Verward

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:39

Erg mooie hengst, mag een paar kilo minder op zijn ribben hebben, maar wat een nek! Erg mooi dier, en ik vind de verhoudingen paard /ruiter nog nieteens zo heel erg verkeerd.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:39

gewoon niet zo lopen te zeiken op de TS, is dat zo moeilijk? Maar hou er maar over op,, anders lopen we nog te zeiken dat er niet meer gezeken moet worden.

Wat nog wel gebeurt, want ze is te groot vindt men, en dat moet ook duizend keer herhaalt worden, is ook gezeik, of niet?

Leuke pony, hoe oud is degene die er normaal op rijdt? Issie dan een beetje braaf met rijden?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:40

Hey, ik vind je pony gaaf!!!
Als mijn kleine pony 10 jaar jonger zou zijn, zou ik langs komen voor een dekking...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:44

Tries en Faf: Leuk als je dat soort dingen interesseert, vind TS misschien wel aangenaam ja.
Maar misschien moet je dat niet vooraf laten gaan door je eerdere post.

TS plaatst foto's, maar nee, er mag geen negatief commentaar gegeven worden, alleen leuk positief geneuzel, sorry hoor, plaats dan geen foto's.

Nergens gezegd dat het geen leuke pony is, daar is volgens mij iedereen het wel over eens (positief)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:22

Negatieve dingen kunnen op een positievere manier gebracht worden als dat hier op HAW doorgaans gebeurt.
Men noemt dat ''feedback geven''.
Maar nu maak ik een off topic opmerking, dus laat het hier verder bij.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:29

Even verder over de offtopic:

de TS vraagt reacties, daarbij kan rijtechnisch commentaar verwacht worden. Verder: één enkele reactie kan ook 'loos gezwam' zijn, als meer mensen het zeggen, moet er een kern van waarheid in zitten, en als zo'n beetje iedereen het zegt, weet je dat je misschien toch eens aan iets anders moet denken.

Er staat trouwens ook iemand die zegt 'beter te dik dan te dun' (in andere woorden), maar ik wil daarbij wel aankaarten dat te dun zéker risico's met zich meebrengt, maar te dik net zoveel. Maar dat even terzijde Knipoog

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:36

ik vind je pony echt heel gaaf.
je hebt hem leuk aan het lopen.

en daarbij wil ik even kwijt, dat ik het echt écht erg begin te vinden op bokt.
ik erger me niet snel, maar als ik dit allemaal lees.
het schijnt heel moeilijk te zijn om een mening op een normale manier te brengen.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 13:41

marianne18 schreef:
vind het een leuke pony
kleur zie je niet vaak (altans ik zie de kleur niet zo vaak).

sorry maar moest nog even iets zeggen over de reacties hier.
toen ik voor het eerst op bokt kwam waren de reacties van de mensen niet zo.
het word telkens erger en erger todat aleen de grote zeikers overblijven.
vind je het niet een mooie foto of iets anders reageer dan niet en hou het lekker voor je.
en wat sommige mensen nog moielijker vinden is het lezen.
lezen is voor sommigen altijd moeilijk geweest en tja de zeikers heb je altijd daar moet je gewoon niet op reageren ze luisteren en lezen toch niet.

dat was mij ook al opgevallen, het lijkt op dit moment doodnormaal om iemand af te lopen z**ken ipv normaal commentaar te geven, het wordt steeds minder leuk zo!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

veel plezier nog met je pony wees er trots op.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:03

khirshanta schreef:
Er staat trouwens ook iemand die zegt 'beter te dik dan te dun' (in andere woorden), maar ik wil daarbij wel aankaarten dat te dun zéker risico's met zich meebrengt, maar te dik net zoveel. Maar dat even terzijde Knipoog

Jaaa, dat was ik! En dat mag je ook zeggen hoor. Haha!
Dit prachtige hengstenbeestje is niet moddervet maar heeft een beetje overgewicht. Dat gaat er wel weer af neem ik aan. Je kan hem niet rond rollen. Het is zomer, groene weides en verzorgster op vakantie, tja dan zit je zo aan wat kilootjes extra. Knipoog
Ik vraag me af hoe er gereageerd word als er een meisje van 130cm op dat beestje rijd die 63 kilo weegt. Dan komt er waarschijnlijk geen commentaar op het gewicht. Pling
Ik vind TS niet te zwaar.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:05

Citaat:
ik vind je pony echt heel gaaf.
je hebt hem leuk aan het lopen.

Dit bedoel ik nou de eerste regel is waarheid Ja

Maar de 2e leuk lopen Bloos!
pony loopt op de voorhand en de achterhand zwiebert er achter wat is er leuk aan.

Dit soort post wil de TS heel graag en vaak ontvangen maar veel mensen zien het anders, geven hun commentaar en dan is het niet goed.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:13

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:19

Mooie foto's, leuke pony!

Zorg je wel dat je je goed insmeert met zonnebrand? Clown Tong uitsteken Knipoog

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:32

erg leuke pony, die nek is echt supper Gaaaap Lachen

kan me goed voorstellen dat ze trots bent op je knollie Lachen leuke pict's

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:51

Iedereen die deze foto's bekijkt weet dat je voor 't mooie gewoon te groot bent, maar iedereen moet toch ook wel toegeven dat het voor die paar keer nog prima kan?!

Maar of je er dan meteen foto's van moet maken en die op bokt gooien is natuurlijk een tweede... Knipoog

Wat er rijtechnisch aan verbeterd kan worden; Rechtop zitten, minder achter in het zadel (maar die is misschien wat te klein voor je?), teugels korter + handen rechtop, benen soms wat meer naar achteren leggen en handen/ armen dichter bij elkaar.

Rijkleding ( Clown) lijkt me geen overbodige luxe, maargoed, als je er zelf geen last van hebt... Dat het gevaarlijk is vind ik echt ónzin, maar het lijkt me veel fijner zitten, en het staat gewoon netter voor het plaatje, eerlijk is eerlijk. En dan maakt het geen donder uit of het merk is of niet, maar gewoon fijne functionele kleding zit toch veel lekkerder?!

De pony mag wel wat kilo's kwijt, al vind ik het wel een erg leuk dier! Hij zou wel wat ronder mogen lopen, maargoed ik kan me best voorstellen dat dat lastig is met die (te) dikke nek.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:57

Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar de tattooage op je arm :p Ik vind je persoonlijk wel wat te groot voor de pony en je verpest je houding ermee...je zit in elkaar gedoken/voorover en ik denk dat je op een grotere pony/paard een veel betere zithouding hebt..of zie ik dat verkeerd?? Maar goed, het is maar tijdelijk dat je dit beestje rijdt toch?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:43

Cremello hengst leek me erg interesant. En dat vind ik hem ook. Hij is echt mega gaaf om te zien. Misschien mogen er wel een paar kilootjes af, maar die nek en zn koppie die zijn echt geweldig. Rijden ziet er niet echt fantastisch uit, vanwege je lengte meer. Maar zo af en toe moet dat kunnen. De kleding is je eigen keuze, snap het wel met warm weer, zou het zelf alleen niet doen. Maar daarom zijn we ook allemaal verschillend, en dat is maar goed ook Haha!