wij reden vroeger in onze badpak of bikini naar de waterkanten van de plassen

leuk paardje hoor! voor de rest ga ik geen commentaar geven aangezien je maar voor korte tijd op dit paardje rijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marianne18 schreef:de ts schrijft toch dat ze nooit op de pony rijd en alleen nu even omdat haar verzoger op vakantie is.

Miryamk schreef:Er loopt volgens mij niemand meer 'te zeiken' alleen de mensen die roepen dat er niet meer gezeikt moet worden weten van geen ophouden.......

Tries_en_Faf schreef:loop toch niet zo te zeiken allemaal, echt !!!
sjonge jonge jonge jonge jonge

marianne18 schreef:vind het een leuke pony
kleur zie je niet vaak (altans ik zie de kleur niet zo vaak).
sorry maar moest nog even iets zeggen over de reacties hier.
toen ik voor het eerst op bokt kwam waren de reacties van de mensen niet zo.
het word telkens erger en erger todat aleen de grote zeikers overblijven.
vind je het niet een mooie foto of iets anders reageer dan niet en hou het lekker voor je.
en wat sommige mensen nog moielijker vinden is het lezen.
de ts schrijft toch dat ze nooit op de pony rijd en alleen nu even omdat haar verzoger op vakantie is.
lezen is voor sommigen altijd moeilijk geweest en tja de zeikers heb je altijd daar moet je gewoon niet op reageren ze luisteren en lezen toch niet.
dat was mij ook al opgevallen, het lijkt op dit moment doodnormaal om iemand af te lopen z**ken ipv normaal commentaar te geven, het wordt steeds minder leuk zo!!!!!!!![]()
![]()
![]()
veel plezier nog met je pony wees er trots op.
khirshanta schreef:Er staat trouwens ook iemand die zegt 'beter te dik dan te dun' (in andere woorden), maar ik wil daarbij wel aankaarten dat te dun zéker risico's met zich meebrengt, maar te dik net zoveel. Maar dat even terzijde
Citaat:ik vind je pony echt heel gaaf.
je hebt hem leuk aan het lopen.

leuke pict's 
) lijkt me geen overbodige luxe, maargoed, als je er zelf geen last van hebt... Dat het gevaarlijk is vind ik echt ónzin, maar het lijkt me veel fijner zitten, en het staat gewoon netter voor het plaatje, eerlijk is eerlijk. En dan maakt het geen donder uit of het merk is of niet, maar gewoon fijne functionele kleding zit toch veel lekkerder?!