doe mij die link?>
ga ik daar ook even kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flew schreef:Nou euh, leuk paard, maar als je zo'n verhaal erbij typt stoot je mensen wel af hoor.Je verdedigt je al voor iemand überhaupt iets gezegd heeft.
Nickeltje schreef:Tjongejonge wat een negativiteit hier weer zeg.
Typisch Bokt.
Een hoop Paladins die allemaal strijden voor ''het goede'' en dat is kennelijk rijden volgens de Engelse rijstijl met de juiste neusriem, een perfect zadel en uiteraard een mooie helm.
Nou ik vind dat TS best lekker bezig mag zijn met haar paard. Tuig heb ik niks op aan te merken, zolang je hem geen pijn doet en allebei lol hebt, moet dat prima kunnen vind ik!
Tja, helm is inderdaad eigen verantwoordelijkheid, maar ook daar hoeft hier niet 8 pagina's lang over gezeken te worden!
Citaat:'Anti-penny'
Als laatste nog een toevoeging op het BBB van 1 juli. We hebben toen aangegeven dat we streng op zullen treden tegen mensen die onder een schaduwaccount verzonnen verhaaltjes op Bokt zetten. Wat we aan jullie nog willen vragen is of jullie als je zo'n topic tegenkomt willen temmen en het voor de rest links laten liggen. De negatieve reacties die dat soort topics vaak aantrekken leidt tot een sfeer die we niet graag zien op Bokt. Het is de afgelopen tijd ook gebeurt dat jonge meisjes die op een leuke manier met hun pony bezig zijn en misschien ietwat onhandige foto's of tekst op bokt zetten compleet worden afgefakkeld en worden uitgemaakt voor fantast, leugenaar en penny. Ook hier treden we streng tegen op: Bokt is nu eenmaal een site waar ook jonge gebruikers zitten en ook zij verdienen het om in hun waarde gelaten te worden.
Nickeltje schreef:Als je iets verder lees dan het eerste bericht, dan verbeterd te TS zichzelf, hij is ove 3 weken 3 jaar oud.
En zo'n sterk gebouwd paard kan het dan echt wel hebben af en toe met een lichte ruiter op zijn rug rond te lopen.
Nickeltje schreef:Tjongejonge wat een negativiteit hier weer zeg.
Typisch Bokt.
Een hoop Paladins die allemaal strijden voor ''het goede'' en dat is kennelijk rijden volgens de Engelse rijstijl met de juiste neusriem, een perfect zadel en uiteraard een mooie helm.
Nou ik vind dat TS best lekker bezig mag zijn met haar paard. Tuig heb ik niks op aan te merken, zolang je hem geen pijn doet en allebei lol hebt, moet dat prima kunnen vind ik!
Tja, helm is inderdaad eigen verantwoordelijkheid, maar ook daar hoeft hier niet 8 pagina's lang over gezeken te worden!
ellepel schreef:jee wat overtrokken allemaal zeg...
toen ik 13 was gingen we op de paarden naar school en zetten ze in het fietsenhok neer hahaha![]()
achterstevoren zaten we op de paarden,zonder zadel,ben er nooit van af gedonderd.
mijn ergste ongeluk kreeg ik juist toen ik wel een cap op had en wel een zadel er op had.
dat dier ging aan de kletter met hoefijzers onder, onderuit in een bochtje, kletterde ik met mijn hoofd op een paaltje.
precies in mijn nek...waar dus geen cap zat.
resultaat 4 dagen intensive care![]()
ongeluk zit in een klein hoekje toch?
topicstarter: veel plezier met het dier hoor,komt wel goed
enne kirri: dat dier is nu inmiddels al 3
Citaat:ik vind dit een ongeloofelijke slechte reactie! jij zegt hier met andere woorden dat een cap niet echt nodig is omdat het niet genoeg beschermd! als je van je paard valt en je breekt je been zeg je toch ook niet: die cap zat daar niet, wat heb ik er eigenlijk aan? je cap is om je hoofd te beschermen, niet je nek! ik vind dat je met deze reactie kinderen er op aandrijft dat een cap je niet goed kan beschermen
EDIT: IK BEN VERGETEN ER BIJ TE ZETTEN DAT IK HET NIET BOOS BEDOEL, IK WEET DAT HET ZO OVERKOMT, MAAR IK SCHROK MEER VAN DEZE REACTIE EEN BEETJEIK WIL ABSOLUUT NIET DEZE BOKKER AANVALLEN o.i.d.