Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bojangles schreef:Maar Avelien tis wel een heerlijk topic voor de bokkers om hun frustraties kwijt te kunnen.
Avelienvd schreef:Ja en ik vind dat het niet zo slecht is als het een eenmalige actie was, dus die verantwoording neem ik sowieso.
ThePast03 schreef:Bojangles schreef:Maar Avelien tis wel een heerlijk topic voor de bokkers om hun frustraties kwijt te kunnen.
Jammer deze opmerking, lijkt een beetje alsof je de boel wil opjutten.
Tot nu toe is het namelijk een normale discussie waarbij niemand frustraties heeft of deze uit.
nog niemand tegengekomen, ik zit ook rustig achter de pc hoor
Bojangles schreef:Oh nee ik wil helemaal niet opjutten, maar zo gaat het hier op Bokt gewoon zo.
Maar sommige opmerkingen die gemaakt worden zijn gewoon erg dwaas.
Overal worden dingetjes gezocht om op te merken, en wordt er een antwoord gegeven dan wordt er nog wel even iets anders gezocht om als tegenwoord te geven. En sommige dingen slaan kant nog wal. Maar dat gaat in de meeste topics toch zo.
Ik was erbij, en ik ben echt een miep qua paarden en omgang e.d. (ik ben het altijd maar met weinig dingen eens die de 'gewone' paardemensen doen, maar dit was echt leuk en spelenderwijs.
Het spijt me maar dat slaat ook kant nog wal.

Avelienvd schreef:En jolanda ik vraag het nog 1 keer: zoek alsjeblieft een ander topic op.
Avelienvd schreef:@ [*olduser*]: ja dat doe ik zodat ik bij het volgende veulen als die deze leeftijd heeft hetzelfde kan doen, en dan kijken we toch welke het beste deed.
Mag je slecht vinden: jouw mening.
Avelienvd schreef:Dit is een zaak die ik haar op msn ook al heb uitgelegd, en ze weet wat ik er mee bedoel.
ThePast03 schreef:Bojangles schreef:Oh nee ik wil helemaal niet opjutten, maar zo gaat het hier op Bokt gewoon zo.
Maar sommige opmerkingen die gemaakt worden zijn gewoon erg dwaas.
Overal worden dingetjes gezocht om op te merken, en wordt er een antwoord gegeven dan wordt er nog wel even iets anders gezocht om als tegenwoord te geven. En sommige dingen slaan kant nog wal. Maar dat gaat in de meeste topics toch zo.
Ik was erbij, en ik ben echt een miep qua paarden en omgang e.d. (ik ben het altijd maar met weinig dingen eens die de 'gewone' paardemensen doen, maar dit was echt leuk en spelenderwijs.
Als we dan over dwaas spreken: Nu al testen om te zien of je deze aan wilt houden terwijl de vorige nog in de maak is vind ik ook niet echt logisch klinken, zeker niet als je zegt dat deze zeker nog 2 jaar blijft.Het spijt me maar dat slaat ook kant nog wal.
Dat je benieuwd bent naar de manieren kan ik me voorstellen, maar dat heeft dan helemaal niets te maken met een veulen wat volgend jaar (hopenlijk) geboren moet worden lijkt me.