Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loesje88 schreef:_Kelly schreef:sorry hoor tuurlijk is ze onverantwoordelijk bezig maar eigen keus ze zal zelf wel weten of het wel of niet kan bij haar paard. tuurlijk zijn het de risico's van het paardrijden maar alles is toch gebaseerd op vertrouwen.. maar dat is mijn mening.
verder leuk paardje en doe wat met de tips!
Men mag er ook commentaar opgeven.Al wil ze die commentaar niet, moet ze foto's plaatsen waar ze wel een cap op heeft en gepaste rijkleding..
Als dit zo doorgaat krijg je een paard dat totaal niet actief meer is op het been. Probeer dus gewoon zo min mogelijk aan te sporen en gewoon te sturen met je teugels. succes
SGWOllie schreef:Wat een braaf paard!

.
. babbeloe schreef:tja..... wat ben je op foto 4 aan het doen ... ???
) 
) wil nog niet zeggen dat zij het zelf beter kunnen, zij zeggen gewoon wat ze zien
InekeH87 schreef:Er waren ook mensen die zeiden dat het zadel niet goed zou passen dit is de eerste keer dat ik dat heb gehoord het zadel is door een zadelmaker aangepast dus ik neem aan dat het goed is. Ik heb het zadel nog maar voor een paar weken en dan ga ik over op een bareback zadel dus dan heb ik dat probleem ook niet meer. Ik laat vanavond nog wel naar het zadel kijken.

Meetje22 schreef:TS,ik vind het er zeker niet rot uitzien,je hebt er plezier in en probeer dat ondanks dit topic te behouden.
Let wel goed op je zadel want die past erg slecht.
Wil je nou niet meteen een zadel laten aanpassen ( wat ik goed snap met een dier dat nog zo gaat veranderen qua bouw) probeer dan desnoods het probleem tijdelijk met een bontje onder het zadel op te lossen.

obelix schreef:Meetje22 schreef:TS,ik vind het er zeker niet rot uitzien,je hebt er plezier in en probeer dat ondanks dit topic te behouden.
Let wel goed op je zadel want die past erg slecht.
Wil je nou niet meteen een zadel laten aanpassen ( wat ik goed snap met een dier dat nog zo gaat veranderen qua bouw) probeer dan desnoods het probleem tijdelijk met een bontje onder het zadel op te lossen.
Meetje,ik ga een groot stuk met je mee,maar een bontje onder het zadel wat slecht past,gaat juist nog veel meer op de schoft drukken.![]()
Dus daar krijg je juist meer drukplekken van..
Meetje22 schreef:en inzien dat zowel TS als paard nog veel moeten leren.
marjootje schreef:Ik vind het ook erg knap hoe iemand denkt te kunnen zien op een foto of filmpje dat een zadel niet goed past.Denk dat je dat pas kunt beoordelen als je naast het paard staat, foto's kunnen een vertekend beeld geven.
Omdat het paard nog lang niet zijn uiteindelijke bouw heeft, doordat hij nog groeit en spieropbouw heeft, is het helemaal geen probleem als je ter ondersteuning een bontje gebruikt.
je kunt moeilijk ieder half jaar een nieuw zadel aanschaffen.
Als je uiteindelijk maar niet met een bontje blijft rijden omdat het zadel gewoon niet past.
zo moeilijk is dat niet te zien hoor 

Wens je veel succes, ik denk dat het best goed komt met jullie!
Mirte_ schreef:babbeloe schreef:tja..... wat ben je op foto 4 aan het doen ... ???
Pardon? waar slaat dit op, sorry hoor
jou pony springt toch ook wel eens weg, en als er op dat moment net een foto word gemaakt, rijd je opeens niet goed.
zielig hoor...
Loesje88 schreef:bokt heeft weer gesproken!![]()
eerst is 7 pagina's iedereen tegen,
dan komt er iemand die goed haar mening kan verwoorden, en natuurlijk als er één schaap over de dam is...
heerlijk genieten, dat bokt