Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pipo schreef:Tja als je op zo'n stugge bok niet minimaal 5 keer per week wil opzitten snap ik wel dat je dit soort hulpteugels nodig hebt om hem een beetje aan het lopen te krijgen.
Bokt op zijn smalst
daar ga ik dan verder ook niet echt op in.

MissJ schreef:Pipo schreef:Maar wat ik nog minder snap, is dat jullie als professioneel bedrijf zoveel tijd stoppen in een dier wat blijkbaar zo stug, sterk en taai is dat hij zo gereden moet worden. Dat zet toch geen zoden aan de dijk? Een paard wat alleen op deze manier op te leiden is, is voor de verkoop al helemaal niet interessant.
Schaf een stel fijne paarden aan, kan je die hulpteugels verkopen
Het lijkt me juist 1 van de kerntaken van professionele stallen om paarden die wat moeilijker zijn, meer tijd nodig hebben of verreden zijn goed op te leiden.
Leytje schreef:Edit: Wat pipo schreef in bovenstaade quote..
Wat je daar zegt slaat werkelijk nergens op. Je ziet op de laatste 2 foto's duidelijk dat het paard zonder slof ook super kan lopen.. Dus in mijn ogen is het paard zeker wel interessant voor de verkoop.(ook al is hij niet te koop
)
Pipo schreef:Als het zo fijn paard is, dan is ie toch op de pinkjes te rijden en hoef je toch nooit een slofteugel te gebruiken. Topicstarter kennende geniet ze van provocerende topics, ondanks dat ze er fotos voor moet gebruiken die tot dierenmishandeling toe te noemen zijn. Een echte prof............die plaatst dit niet.
Maar TS vind het werkelijk geweldig om haar paard zo te treiteren en dan de hele wereld te vertellen dat ze het echt heel goed doet.