Leuke pony, je hebt hem ook al leuk aan het lopen. Op 2 foto's (kan ze even niet bij nummer noemen dan moet ik weer terug
) loopt hij keurig en dus ook met gesloten mond. Ik zou nog even oefenen zonder sperriem, je kunt nu goed zien wanneer hij echt nageeflijk is.Op het filmpje loopt hij nog wel eens te diep, ik weet niet of je dat normaal wel doet, maar ik zou dan veel overgangen met hem gaan rijden. Veel schakelen zodat hij sterker wordt in het achterbeen en ook wat actiever.
Steek je handen maar eens naar voren en kijk of hij in de houding blijft lopen, dan kun je zien of hij echt op eigen benen loopt of toch nog stiekem op jouw handen steunt.
Blijven oefenen en dan wordt hij alleen maar beter.
Veel succes.

) die lekker ontspannen, maar wel iets over zijn tempo, door de baan draaft. Daar bovenop (
) zit een meisje die netjes en rustig rijdt met ontspannen handen. Ik denk dat als je meer contact zou houden met zijn mond (soms komt hij los van het bit en komt er een boogje in je teugel) en lekker overgangen en tempowisseling gaat rijden (zoals Esparanca al aangaf) hij vanzelf meer aan de achterkant gaat dragen.
, knap dat je er zo goed mee omgaat
.
je hoeft iemand niet te kennen om in te schatten of je zwaar bent.
!
Dat gaat er bij mij niet in hoor, lekker doorrijden want het ziet er oppie-toppie uit!