Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
unfearlover schreef:jaa hij moet helemaal goed zijn, als die nog een beetje onregelmatig loopt doen we het gewoon niet. ik heb liever een goed paard en een tijdje wachten dan een paard die over een tijdje mischien der echt last van krijgt en die in een korte tijd kopen.
ik baal der iid van had eigenlijk wel gehoopt dat ik der over 9 weken ongeveer mee aan de gang kon.

flair schreef:Ik vind hem op het filmpje ook onregelmatig lopen. Dacht dat het aan de computer lag maar zag nu dat hij ook afgekeurd is op onregelmatigheid op de voorbenen.

CharlyBrown schreef:ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ik vind het geen aanrader...
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...
Citaat:CharlyBrown schreef:
ongelofelijk leuk paard.
Ik zal wel serieus goede begeleiding. Als je als 15 jarig meisje een hengst koopt van slechts 4 jaar oud....
Ik vind het geen aanrader...
Ben wel beetje jaloers op het feit dat je ouders hebt die gewoon zo'n paard voor je kopen... (ik neem tenminste aan dat je niet zelf heb gespaart...) echt bizar vind ik dat...
dit klinkt nogal jalours! als of ouders niks mogen betalen
het zag er netjes uit! super leuk paard!
unfearlover schreef:helaas, helaas.
hij is der niet door gekomen! hij is heel gevoelig op beide voor benen. met de buig proef liep die al erg onregelmatig met links voor.
toen moest die op de volte op het harde toen was die ook onregelmatig.
in het mulle zand deed die het erg goed! toen was der niks te zien plaatje vond de D.A het! de longen waten perfect. toen hebben we hem rontgoliesh laten keuren alles was prima ook de voor benen. de D.A zei dat het eigenlijk niet beter hoefde. daarna kwam der een verhaal naar boven over de hoefsmid van Winnetou dat een merrie van de eigenaar ookal kreupelde op die hoefsmid maar dat er zo slecht een andere te vinden was. en ze vertelde ook dat al versheinende hoefsmeden hadden gezegt dat die te plat stoen. we hebben dus even gevraagt of de hoefstmid vandaar er even naar wilde kijken en die zei dat hij !waarscheinlijk! onregelmatig liep omdat die niet goed kon afronden. dus hij is daar naar de smid geweest en hij stond er weer keurig op. dus over 3 weken word die weer gekeurd om te kijken of het aan de ijzers lag en hoe die beslagen is.
dus over 3 weken word die op nieuw gekeurt.
naja zelf baal ik hier behoorlijk van, ik had me der erg op veheugd en ik ben nog steeds erg gek van hem! dus ik hoop echt dat het aan de manier van beslaan ligt.