Starbreeze schreef:Michel123 schreef:Go for it, Cindy !!
Haha kan ik hier ook winstpunten verdienen??
Dan heb je er nu al +2.
Haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Starbreeze schreef:Michel123 schreef:Go for it, Cindy !!
Haha kan ik hier ook winstpunten verdienen??
runningkawa schreef:Ik heb het zz+ traject ook niet doorlopen, maar zie toch wel met regelmaat dat de achterhand daar niets doet.
Mag je daar dan niets over zeggen?

MyWishMax schreef:Je hoeft het toch niet gereden te hebben om het te kunnen zien? Dat vind ik tenminste
verography schreef:(neem mij als voorbeeld, ik weet hoe het nmoet maar nu nog uitvoeren)
MyWishMax schreef:Je hoeft het toch niet gereden te hebben om het te kunnen zien? Dat vind ik tenminste
Edit: een B ruiter zo bijvoorbeeld heel goed dingen kunnen zien alleen het zelf nog niet helemaal onder de knie hebben..

Maar sommige wel
Dus ben het wel met je eens
MyWishMax schreef:Nee ik bedoelde ook niet álle B ruitersMaar sommige wel
Dus ben het wel met je eens
mijn instructrice: "Je kan het wel, verdomme. Waarom heb je dit nooit eerder gedaan, je kan het gewoon!!!
en ik: "ik zei tog dat ik het kon, maar ik vind lol veel belangrijker dan zerneus op een knol westernhobbelen."
Starbreeze schreef:Ja idd, van die vragen als mijn paard loopt al 3 jaar scheef... help
helaas in nadeel van het paard
runningkawa schreef:Niet elke b ruiter kan goed commentaar geven, maar sommige weten echt wel waar ze het over hebben.
Soms meer als Z ruiters die er met veel pijn en moeite zijn beland.
Zo zal ik nooit GP rijden
Maar toch durf ik hardop te zeggen dat ik tegenwoordig moet janken om dat voorbeen gezwaai dat punten scoort.
Dan staan de beste stuurlui maar aan de wal.
oosterhoff schreef:Ik durf ook te beweren dat mijn beginnerling papa ook een hoop kan zien en bewerken op een Z combinatie hoewel hij nog nooit een wedstrijd gereden heeft en het ook nooit na kan doen. in de basis kan je gewoon al een hoop zien.
Mij pa gaat altijd mee naar mijn wedstijden en lessen en is slim genoeg om daar de juiste dingen van te onthouden.
ook ik zelf durf genoeg te zeggen van een slechte basis ookal heb ik zlf nooithoger gereden dan L1
MyWishMax schreef:Pff ik merk het al als mijn pony zo licht onregelmatig loopt dat niemand het ziet..
En dan kan ik écht niet meer lekker rijden..
Starbreeze schreef:MyWishMax schreef:Pff ik merk het al als mijn pony zo licht onregelmatig loopt dat niemand het ziet..
En dan kan ik écht niet meer lekker rijden..
Oh nou dat heb ik ook, omstanders zien het vaak niet eens maar ik voel dat ook meteen!
Bij andere meestal niet..
Michel123 schreef:Gevoelige dames zijn jullie.