Shanna schreef:arm dier, en op de eerste 2 foto's zie ik dat de achterste geen cap op heeft? waarom op de laatste foto wel pas en niet gelijk vanaf het begin al?
Idd viel mij ook op...
Wacht nog steeds op antwoord
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shanna schreef:arm dier, en op de eerste 2 foto's zie ik dat de achterste geen cap op heeft? waarom op de laatste foto wel pas en niet gelijk vanaf het begin al?
CxX schreef:Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
jullie zijn niet mee in de beweging en houden hem voor ook nog eens strak...
je hebt een heel lief paard, maar je bent er blijkbaar niet echt zuinig op.....
Sorry hoor het is helemaal niet zielig! en ik vind nou niet echt aardig an je dat je zo bericht neer zet!
Ldinalover schreef:Ik vind het geen prettig beeld geven, waarom zit er trouwens 1 met cap en de ander zonder?
Zonder zadel, zonder cap, met z'n 2en, dat vind ik toch een bèhoorlijk groot risico!

Piera schreef:Pfff, wat is bokt weer overdreven bezig. Voor een keertje kan zo'n paard dat echt wel hebben, het is een paard van redelijk formaat en die meisjes zien er niet uit als een stelletje 10-tonners. Ze hadden inderdaad wat beter mee kunnen geven maar ik heb eerlijk gezegd wel erger meegemaakt.
Ik zou het niet te vaak doen maar voor een keer maakt dat echt niet uit, een paard is niet van luciferhoutjes.
ik vind het echt zielig vanderest leuk beestjelotte_abc schreef:JULLIE ZIJN ECHT NIET GOED BEZIG:(...
Het 8sterste meisje gaat niet eens mee.. blijft plat zitten.. lekker zwaar voor je paard!
Suusje92 schreef:...............als je wil springen doe het dan met zadel............
Girlgamer schreef:Hebben jullie (niet TS) vroegen met je pony nooit gekke dingen gedaan??? Is iedereen hier altijd zo netjes en keurig.
Laat die meiden toch lol hebben. Ze mogen wel wat meer meegeven, maar foto's zijn ook maar moment opnamen.
Het paard heeft zelfs zijn oortjes naar voren, behalve op de laatste foto dan.
mooi paard is het wel
kaatje77 schreef:Suusje92 schreef:...............als je wil springen doe het dan met zadel............
Sorry hoor?![]()
![]()
![]()
Maar waarom moet er een zadel op?
Ik reed vroeger altijd zonder zadel. Erg goed voor je evenwicht en ik sprong met gemak parcoursjes rond van 1.20 m. met een d- pony!
Op de club hadden we een keer een onderlinge met carnaval en toen reed ik verkleed als indiaan alleen met bit en touwteugels een m parcours!
Dus dat heeft er niks mee te maken!
kaatje77 schreef:@Suusje92
Oke ik snap je......
Ik werd even kwaad, maar zoals je het nu omschrijft ga ik helemaal met je mee!
Ik weet trouwens niet of ik het nu nog wel doe hoor!
Verstand komt met de jaren zeggen ze wel.....

CxX schreef:tes_saa schreef:ik vind het ook gewoon zielig!!!!
die pony moet vast pijn hebben gehad!
arm beestje !!!
Ja de pony ziet er ook zoo zielig uit net of vergaat van de pijn als of die zegt hou op hou op!! arm beestje!
Girlgamer schreef:Hebben jullie (niet TS) vroegen met je pony nooit gekke dingen gedaan??? Is iedereen hier altijd zo netjes en keurig.
Laat die meiden toch lol hebben. Ze mogen wel wat meer meegeven, maar foto's zijn ook maar moment opnamen.
Het paard heeft zelfs zijn oortjes naar voren, behalve op de laatste foto dan.