june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle86

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:15

o srry meis Bloos
spijt me maar een beetje gelijk heb ik wel over sommige hier op bokt

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:21

Nou zeg. Eerst neem je ons advies aan en dan sla je het in de wind en zeg je dat je vriendin ook nog op je pony lest? Ik snap het niet meer hoor.
Als jij deze mooie pony in de vernieling wilt brengen, best. Je weet half niet eens waar je mee bezig bent! En ik vind het zeker arrogant van die vriendin van je dat ze erom lacht. Ze zou zichzelf eens moeten terug zien op de foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:23

june20 schreef:
o srry meis Bloos
spijt me maar een beetje gelijk heb ik wel over sommige hier op bokt

Ik geef er ook niet om dat je het plaats, ik kan er niet tegen dat mensen zo tegen me doen omdat ik jong ben.
Ik word ook weleens afgezeken omdat ik te groot ben voor mijn verzorgpony, en ik kan het wel hebben.

Maar kijk nou eens goed naar de foto's van je vriendin. Welke punten wil jij dat ze verbetert qua zit?

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:30

ik weet het ff niet meer.
dat die vriendin van mij erop leste is al weer erg lang geleden.
ze rijdt er meestal 10 min op, als ze meegaat.
het belangrijkste is toch dat ik jullie advies voor me eigenrijstijl ga gebruiken.??ofniet dan ik rijdt er immers het meest op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:32

june20 schreef:
ik weet het ff niet meer.
dat die vriendin van mij erop leste is al weer erg lang geleden.
ze rijdt er meestal 10 min op, als ze meegaat.
het belangrijkste is toch dat ik jullie advies voor me eigenrijstijl ga gebruiken.??ofniet dan ik rijdt er immers het meest op.

*Hakken uitdrukken
*Rechtop zitten
*Beugels langer
*Handen rechtop
*Handen bij elkaar
*Onderbenen meer naar achter
*Zadel goed leggen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:32

Ik neem aan dat jij het beste voor je paard wilt. En als je vriendin erop gaat rijden dan gaat het niet beter. Ga eerst nou zelf wat meer het vertrouwen winnen van je mooie paardje en ga je inzetten voor de les. Het is voor dat beestje ook niet goed als ze op verschillende manieren gereden wordt. Laat haar dan een verzorgpony zoeken en focus jij je nou maar op je eigen paard.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:33

June; Ik weet niet tegen wie al die reacties van jou zijn bedoeld; mensen die 'poedersuiker en banketstaaf reageren', maar ik moet zeggen: ik heb vanaf begin af aan netjes en rustig gereageerd en heb je diverse bruikbare tips en adviezen gegeven. Lachen

Je nam adviezen aan, gaf toe, en vervolgens sla je ze inderdaad tóch in de wind en ga je die vriendin verdedigen. Sorry, maar dán wordt ook ík een beetje pissig. Waarom zou ik dan de moeite nemen om je te willen helpen? Gaat er werkelijk waar geen belletje bij je rinkelen als ál deze bokkers, zóveel mensen met werkelijk verstand van zaken, zeggen dat je die vriendin van je beter niet op je pony kan zetten als ze haar rijstijl niet verbeterd?

Sorry, ik probeerde je te helpen, en vele bokkers met mij. Denk je dat we dit doen om je 'de grond in te boren' of om banketstaaf te doen? Nee, we willen helpen om van jou en je pony met wat tips een betere combinatie te maken.

Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar op deze manier is de wil om je te helpen afgenomen....

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:37

Marjolein_18 schreef:
Ik neem aan dat jij het beste voor je paard wilt. En als je vriendin erop gaat rijden dan gaat het niet beter. Ga eerst nou zelf wat meer het vertrouwen winnen van je mooie paardje en ga je inzetten voor de les. Het is voor dat beestje ook niet goed als ze op verschillende manieren gereden wordt. Laat haar dan een verzorgpony zoeken en focus jij je nou maar op je eigen paard.

Ben ik het mee eens.

@ June: luister nu eens. Bekijk en denk je de situatie eens in: je geeft zelf toe dat je nog niet zo'n lekkere combi vormt met je paardje, die je nog niet zo lang hebt. Geeft helemaal niet, daar kun je juist aan werken. Maar als jullie (je paardje en jij) zélf nog niet zo goed aan elkaar gewend zijn, is het ook nog allemaal niet bevestigd.

Kun je je voorstellen dat het dan voor je pony érg verwarrend is om er ineens iemand anders op te zetten (die ook nog eens wat grover in de mond bezig is) ???

Je wilt toch het beste voor je pony?? Laat die vriendin dan eventjes niet meer rijden, bevestig het rijden met je pony, zorg dat jullie elkaar eerst ohz door en door leren kennen en vertrouwen, is alles bevestigd, weet jij waar alle 'knopjes' zitten en hoe ze het best gereden kan worden, dán kun je er nog eens over nadenken om je vriendin er op te zetten.

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:41

het spijt me dan bij deze ik bedoel ook maar een enkeling al zei ik het verkeerd ik wordt er zelf gewoon gefrustreed van dat ik het niet goed kan. ben al zo onzeker en dan met zoveel kritiek waarbij een enkeling me best raakt met sommige zinnen.
en dat terwijl ik net een beetje het gevoel begon te krijgen dat ik al vooruit ben gegaan ik baal ervan dat ik geen fotos heb van paar maande geleden bij deze dan voor iedereen srry srry srry srry ook al zullen jullie dit nu niet meer aanvaarden

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:50

june20 schreef:
ik doe er echt wel iets aan!!!!!!! Boos! Extreme duivel lees alles dan maar eens terug.
en hallllloooo het is wel een vriendin van me die ga ik niet de grond in boren hoor.dat jullie dat willen oke doe dat.
ze trekt zich er niets van aan en lacht erom hoe arrogant de reacties soms zijn nogmaals dit is wat ze zo tegen me zegt hoor dus dit zijn niet mijn woorden! heb vandaag weer heel goed gereden en het ging super.
en heb op de punten en tips gelet

Dus vriendjes blijven is belangrijker dan het welzijn van je paardje?
Sorry hoor... maar als het een vriendin van mij is had ze er niet op gekomen, eerst had ik haar 'normaal' willen zien rijden op wat anders voordat ik mijn paard zou laten vergallen
Een goede vriendin moet het kunnen begrijpen...
Imo beter een vriendin minder dan mijn paard naar de knoppen.

Ik heb trouwens wel heel wat rij-foto's in mijn profiel Schijnheilig

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:56

june20 schreef:
het spijt me dan bij deze ik bedoel ook maar een enkeling al zei ik het verkeerd ik wordt er zelf gewoon gefrustreed van dat ik het niet goed kan. ben al zo onzeker en dan met zoveel kritiek waarbij een enkeling me best raakt met sommige zinnen.
en dat terwijl ik net een beetje het gevoel begon te krijgen dat ik al vooruit ben gegaan ik baal ervan dat ik geen fotos heb van paar maande geleden bij deze dan voor iedereen srry srry srry srry ook al zullen jullie dit nu niet meer aanvaarden

Werkelijk waar; je bent wel érg wispelturig Knipoog Alsjeblieft, LEES eens goed. We weten en zíen dat jij het beste met je paardje voor hebt.

Alleen zou ik, en denk ik de meeste anderen ook, graag zien dat je éerst zélf wendt aan je paardje, alvorens een vriendin er zomaar op te zetten...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:01

inderdaad Ja

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:02

Okay bij deze mensen DUS IEDEREEN laten we ons nu alleen nog focussen over TS haar rijkunsten en eventueel adviezen zodat TS een betere band krijgt met haar paard en zelf beter gaat rijden..

ze weet ondertussen nu dat haar vriendin er niet meer op moet en dat het allemaal er niet uit ziet.. maar daar heeft de TS niks aan..

dus laten we de vervelende kwesties achterwege houden en haar helpen met adviezen..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:03

Nou meis, doe wat met het commentaar en kruip niet in je schulp. Ik denk dat het na 8 pagina's wel duidelijk is hoe Bokt erover denkt. Ga even geen medelijden hebben met die vriendin, maar heb eerder medelijden met je paard.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:05

Volgens mij zijn er inderdaad méér dan genoeg bruikbare tips genomen.

Ga lekker vaker lessen, (privé, op je eigen paardje) zodat je rijstijl, houding en 'band' met het paard ohz verbeterd, en laat je vriendin er niet meer op.

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:07

Marjolein_18 schreef:
Nou meis, doe wat met het commentaar en kruip niet in je schulp. Ik denk dat het na 8 pagina's wel duidelijk is hoe Bokt erover denkt. Ga even geen medelijden hebben met die vriendin, maar heb eerder medelijden met je paard.

Jha ben het helemaal met je eens Knipoog

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:16

Moderatoropmerking:
Even een herinnering

Oscar schreef:
[mod]Ik kom hier ook even een kijkje nemen.
Hierbij het verzoek om het commentaar in elk geval respectvol te brengen. Natuurlijk mogen er gerust aanmerkingen gegeven worden, maar ik lees hier ook een aantal behoorlijk botte reacties, en da's nergens goed voor.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:43

meid doe wat jij vind dat het beste is voor je paard, hou alle (bruikbare) tips in je achterhoofd en heel veel succes verder!!

xMargot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 00:03

june20 schreef:
als ik een topic lees waar banketstaaf dingen in staan tegenover iemand ga ik er juist ook iets positiefs bij zetten.
mensen kleineren en de grond in boren is erg en vooral als je al een onzeker persoon bent.

maaaarjaaaaaaaa zo ben ik!! aardig sociaal en tog eerlijk

het is niet de bedoeling om van dit topic een 'ruzie topic' te maken.
de mensen hier willen jou normaal advies geven zodat jij en je paard voor uit kunnen gaan,
dan moet je dit niet zo oplossen. probeer de adviezen goed op te nemen en te gebruiken,
want er zitten echt wel wat goede bij Knipoog

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 23:51

dankje wel Bloos
ik heb al wel een band gekregen met haar.
maar wil nu dus ook die band tijdens het rijden gaan versterken.
dat ik niet zo gespannen ben, want mijn pony neemt erg snel dingen over (ben ik bang)zij ook!(ben ik blij en ontspannen)zij ook:D.
maar omdat er 3 maanden geleden erg emotionele dingen zijn gebeurd ben ik beetje zenuwachtig gebleven.
wel heel veel minder vandaar dat mijn houding soms gespannen oogt.
wil dit niet maar doe dit telkens onbewust.
als het deze week wat beter weer is ga ik echt een uurtje rijden.
en veel met me mopke bezig zijn.

bedankt dat jullie me steunen hoop zo dat het goed komt met ons

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 09:59

Goed dat je eraan wil werken, zegt veel over jezelf Lachen
Als het even niet gaat tijdens het rijden, laat dan gewoon de teugels los en probeer terug te otspannen. Diep ademhalen en zacht gaan kijken. Proberen!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 12:29

yorin schreef:
Gezellig hiero

Dit voegt helemaal niets toe aan dit topic: waarom reageer je dan? Slapen

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 23:59

zondag wordt het super mooi weer dan ga ik aan de slag en neem ik weer fotos kijken wat jullie daar van zeggen.
fotos zijn nu eenmaal ook moment opnamens dat is en blijft ook een beetje zo;) niet dat ik me nu goed wil praten haha!
maar ga kijken of jullie tips me helpen wat ik wel heel zeker weet
dankje voor de tips en kijk volgende week in me nieuwe topic
deze gaat dan zo heten: june@dressuurverbetering.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 00:13

oke goed zo! Ben benieuwd hoe de nieuwe foto's worden, hoop dat de tips je helpen!
En foto's blijven momentopnames ja, daarom moet je er veel, heel veel nemen zodat je een goed selectie kan maken Knipoog succes!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 15:15

Moderatoropmerking:
Oneliner verwijderd