spijt me maar een beetje gelijk heb ik wel over sommige hier op bokt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

june20 schreef:o srry meis![]()
spijt me maar een beetje gelijk heb ik wel over sommige hier op bokt
june20 schreef:ik weet het ff niet meer.
dat die vriendin van mij erop leste is al weer erg lang geleden.
ze rijdt er meestal 10 min op, als ze meegaat.
het belangrijkste is toch dat ik jullie advies voor me eigenrijstijl ga gebruiken.??ofniet dan ik rijdt er immers het meest op.

Marjolein_18 schreef:Ik neem aan dat jij het beste voor je paard wilt. En als je vriendin erop gaat rijden dan gaat het niet beter. Ga eerst nou zelf wat meer het vertrouwen winnen van je mooie paardje en ga je inzetten voor de les. Het is voor dat beestje ook niet goed als ze op verschillende manieren gereden wordt. Laat haar dan een verzorgpony zoeken en focus jij je nou maar op je eigen paard.
june20 schreef:ik doe er echt wel iets aan!!!!!!!![]()
lees alles dan maar eens terug.
en hallllloooo het is wel een vriendin van me die ga ik niet de grond in boren hoor.dat jullie dat willen oke doe dat.
ze trekt zich er niets van aan en lacht erom hoe arrogant de reacties soms zijn nogmaals dit is wat ze zo tegen me zegt hoor dus dit zijn niet mijn woorden! heb vandaag weer heel goed gereden en het ging super.
en heb op de punten en tips gelet

june20 schreef:het spijt me dan bij deze ik bedoel ook maar een enkeling al zei ik het verkeerd ik wordt er zelf gewoon gefrustreed van dat ik het niet goed kan. ben al zo onzeker en dan met zoveel kritiek waarbij een enkeling me best raakt met sommige zinnen.
en dat terwijl ik net een beetje het gevoel begon te krijgen dat ik al vooruit ben gegaan ik baal ervan dat ik geen fotos heb van paar maande geleden bij deze dan voor iedereen srry srry srry srry ook al zullen jullie dit nu niet meer aanvaarden
Alsjeblieft, LEES eens goed. We weten en zíen dat jij het beste met je paardje voor hebt.
Marjolein_18 schreef:Nou meis, doe wat met het commentaar en kruip niet in je schulp. Ik denk dat het na 8 pagina's wel duidelijk is hoe Bokt erover denkt. Ga even geen medelijden hebben met die vriendin, maar heb eerder medelijden met je paard.
Oscar schreef:[mod]Ik kom hier ook even een kijkje nemen.
Hierbij het verzoek om het commentaar in elk geval respectvol te brengen. Natuurlijk mogen er gerust aanmerkingen gegeven worden, maar ik lees hier ook een aantal behoorlijk botte reacties, en da's nergens goed voor.
june20 schreef:als ik een topic lees waar banketstaaf dingen in staan tegenover iemand ga ik er juist ook iets positiefs bij zetten.
mensen kleineren en de grond in boren is erg en vooral als je al een onzeker persoon bent.
maaaarjaaaaaaaa zo ben ik!! aardig sociaal en tog eerlijk

yorin schreef:Gezellig hiero
succes!