- iemand zoals jij
- een penny is iemand die het allemaal beter weet en niet naar adviezen van anderen luistert, want waarom zou je?
- een penny heeft vaak paard/pony met de naam black of beauty

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein_18 schreef:Zou het een werkwoord zijn?
Ik penny
Hij penny't
Wij pennyen
Wij hebben gepennyt
Wij gaan pennyen.
JorisDy schreef:oke ik nog een x praaten. Ga nu beleefd blijve(poging)
telt eerst tot 10.
Okee daar gaan we .
meid je bent zo onverantwoordelijk bezig!! Je arme shetlanders. Wil je ze dood hebben ofzo? Verkoop ze alle 3 na iemand anders. koop een grotere pony terug en neem privé les. onee beter ideE: ga terug na de manege, gooi je sporen weg! En prik nooit je pony in de flanken! Sporen zijn niet om af te straffe! dat heb je echt fout! Sporen zijn om je hulpen te verfijnen! En jij bent te groot voor die shetlanderwant je kan haast meelopen! En ik ga toch ook niet meer op een shetlander rijden? Op een gegeven moment word je gewoon te groot voor een shetlander! alsjeblieft hé stop met op hem/haar te rijden. Laat je zusje erop rijden! En ga al helemaal niet hem slaan en schoppen! Jij zegt dat je shetlanders gelukkig en gezond zijn! nou dat denk ik niet! ALs jij je shetlanders zo behandeld rennen ze volgens mij hard weg! EN aangezien jij ook heb gezegt dat jij je pony al aangepakt had voor het springen met je zusje snap ik best dat die pony weigert. Als je pony weigert vind ik het best dat je hem 1 tikje geeft, direct ernaa. Maar niet hem afteranselen! Arme shetlander! EN zo kan ik nog wel een uur door gaan. maar hopelijk snap je nu wat wij allemaal bedoelen: STOP ERMEE TE RIJDE! GOOI JE SPOREN WEG! KNOOP JE BENEN OP(DAN SLEPEN ZE TENMINSTE NIET MEER OVER DE GROND).
Iris_safarii schreef:WTF :: dat filmpje waar der zusje opzit .. staat marieke langs :: Casperrr op bokt!
Zal haar dit topic wel eens sturen!
ZitAa schreef:Menny'sde M van mishandeling
Jis_toosie schreef:Gaat goed he zo?? Lieve meid....waar ben je mee bezig (als het waar is) Laat dat beestje lekker zijn leven leiden en leuke dingen doen..
Als je een goede stille beenligging hebt, en het is ECHT nodig, dan pas kun je sporen gebruiken ter VERFIJNING en niet om te straffen!! Oke??
Nouja, dat springen op die stenen weetje onderand toch wel dat dat slecht is??of nog niet??
Iris_safarii schreef:WTF :: dat filmpje waar der zusje opzit .. staat marieke langs :: Casperrr op bokt!
Zal haar dit topic wel eens sturen!
Daanntjuhh schreef:Jezus:o Is dit een pest-toppic ofzoo?:S:S:S
Oke, ik vind het ook niet allemaal goed wat ze doet maar wat jullie allemaal zeggen vind ik echt niet normaal:S Dit zouden jullie tog ook niet leuk vinden als dit over je word gezegd:S:S
Ik bedoel, zeg dan niets!!!
@lianne: Ik vind het super leuke sheties