erg mooie haf. ik heb in mijn pony tijd Rolinde van de bosrand gereden in het M dressuur. Zij is van altjo van de kenterstreek x roosje van rossanne. Ze lijkt er wel op. de vader van de moeder van jou haf is een halfbroer van rolinde, grappig. Sportbloed dus zet m op ... ben benieuwd wanneer je Z met haar start. ze kan het in ieder geval wel
Hey Normaal heb ik het niet zo op haflingers maar ik moet zeggen... Deze mag er best wezen! Als je hem nog iets meer bergop probeert te rijden ( op foto 11 en 13 is het een mooi beeld) en mooi het neusje eruit houden dan komt het helemaal goed! Kan lekker lopen het beestje! leuk!
Allereerst zie ik een heel enthousiast paard en een even enthousiaste amazone, kortom hele prettige foto's om naar te kijken. Daarnaast ziet je Haflinger er prachtig gespierd uit en zijn jullie beide goed verzorgd, ga zo door !! Zulke foto's zien we graag denk ik als paardenliefhebbers.
Wat is het toch een leuke pony!! Ik zag de naam van je pony en wist gelijk waar hij vandaan kwam, Haflingerstal de Bosrand. Ik heb op die stal een weekend gewerkt omdat de mensen toen weg waren. Het is van een oom van mijn vriend. Leuke pony's hebben ze daar. Die van jou is ook echt een superbeestje!! Welke vader heeft hij? PB me maar aub. Groetjes