...al die meiden zonder zadel om de beurten op die shet rondcrossen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
...al die meiden zonder zadel om de beurten op die shet rondcrossen

.
), maar die wel van mams de mogelijkheid krijgt om kind te zijn en lekker te mogen klooien met de pony, in plaats van op zes jarige leeftijd al te staan roepen: "EN JE MOET JE HANDEN RECHT HOUDEN EN STOP MET TREKKEN EN SCHOP HEM DAN HIJ EEN BEETJE MOOI LOOPT!" Lijkt me fijn voor het kind om onmiddellijk in zo'n stresssituatie te leren paardrijden
. 
Zijn we niet allemaal zo spelender wijs begonnen?
, begonnen is als
)xKatleentjex schreef:Ach, als dat zesjarig pagaddertje al kon rijden zonder eens een keertje aan de teugels te trekken, zonder eens te schokken in galop, en al perfect zoals het hoorde op haar pony zat, dan had moederlief alang Anky moeten bellen dat het nieuwe natuurtalent geboren was en dat ze maar onmiddelijk moest gaan lessen bij haar.
.
Armaris schreef:
Ook?Nergens in mijn posts lees je dat het meisje een paardenmishandelaar is in mijn ogen,dus je uitspraak is totaal fout.
Ik zou wel eens willen weten wat jij doet als een paard op hol slaat,ga jij lekker de teugels losgooien?
Ik ga trekken aan 1 teugel om het paard te draaien.
Mayo schreef:Ik ga braaf op m'n handen zitten voordat ik een OW niet meer kan omzeilen
Anne_GTI schreef:Hihihi, Katleentje, weet je wat ik weleens zeg als ze onderuit zakt? "ga eens als een echte prinses op je pony zitten" Werkt perfect, kind droomt weer verder dat ze een prinses is maar zit ondertussen wel mooi rechtop op de pony.
Mayo schreef:Ik ga braaf op m'n handen zitten voordat ik een OW niet meer kan omzeilen
Blackje schreef:Armaris schreef:
Ook?Nergens in mijn posts lees je dat het meisje een paardenmishandelaar is in mijn ogen,dus je uitspraak is totaal fout.
Ik zou wel eens willen weten wat jij doet als een paard op hol slaat,ga jij lekker de teugels losgooien?
Ik ga trekken aan 1 teugel om het paard te draaien.
een (hele) korte draai is absoluut niet goed voor een paard hoor...
Armaris schreef:Een korte draai?Was helemaal niet zo hoor!
En nu stop ik met op vragen te beantwoorden,ik ben trouwens niet de enige die zo reageert dus reageer daar ook liever op
Armaris schreef:
Een korte draai?Was helemaal niet zo hoor!
En nu stop ik met op vragen te beantwoorden,ik ben trouwens niet de enige die zo reageert dus reageer daar ook liever op
BitchyWitchy schreef:Armaris schreef:
Een korte draai?Was helemaal niet zo hoor!
Jij gaat toch zelf ook door? Wie de bal kaatst.....
Maar je zou wel aan de teugels gaan trekken zeg je zelf.... Trekken is nooit een optie, en dat verlies je toch. Voorwaarts oplossen dus...........
Armaris schreef:Ik antwoord gewoon op vragen,dat is simpel,of niet soms?
Ik weet niet wat jij zou doen als je op een drukke rijweg afstormt hoor,opzij trekken(en het veld dus in)of voorwaarts drijven