Ik ga eens even kijken of er toevallig foto's in je profiel staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frunnik schreef:Hee wat leuk heb jij ook een Saros? Ik heb er nog niet zoveel gezien namelijk. Mijn andere paardje is een Lancet, daar kom ik er zat van tegen hier in het Westland
Ik ga eens even kijken of er toevallig foto's in je profiel staan
Mas schreef:mooie vent is het toch,
vind jullie een gave combi,
als ik had meegedaan had ik hem ook gekozen denk ik,
nog heel veel plezier met hem!
(bekende bak trouwens)
maaykuhhh schreef:Jaja foto's staan er wel!
Had gelezen dat Saros vaak alleen maar zwart fokt..maar jij hebt een super mooie bruine!!!
lyzzievb schreef:echt super leuk joh! ik houd dit topic al een tijdje in de gaten ben erg druk momenteel maar kom snel een keertje kijken als je nog iemand nodig hebt om je te helpen (niet rijtechnisch maar met alle andere dingen foto's maken of iets anders wat dan ook) dan stuur je me maar een pbtje mijn eigen paardje heb ik helaas moeten verkopen maar mis het bezig zijn met de beestjes echt enorm!!! misschien zie ik je wel een keer op de manege zou erg leuk zijn!! denk ik tenminste!
groetjes en misschien tot op middenhof Lisette
xxjamiexx schreef:Kheb die aflevering indd gezien.. Was het eigenlijk wel een goede keus om een jong paard te nemen want je was zo onzeker ?
Njaa het zal vast wel want het gaat zo te zien dus supergoed !
sharir schreef:maar wat ik me afvraag waarom je voor een jong paard hebt gekozen. ik zag hoe je daar reed en het zag er echt gespannen uit. je moet toch zelf verzekerd zijn en echt op je paard zitten en hem leiden.
maar toch heb je een goede keuze gemaakt uit alle 3
Es79 schreef:Ik vind het een supermooi paard, eerlijk waar! Kan er niets anders van zeggen! Veel plezier en succes ermee!