het komt er als zo goed begrijp op neer dat oudere pony zo maar even ingereden en aan het werk word gezet terwijl hij dit nooit heeft gehoeven??
veder ziet er wel leuk uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mactime schreef:Ik vind dat dat kind op die eerste 3 fotos echt niet normaal rijd zeg! Ook al bokt een pony etc. als je niet kan rijden ga je niet een pony zadelmak maken dat is nou niet echt goed en fijn voor het beestje en daar gaat het toch om in de paardensport!!
Sjoert schreef:Naja, wat heet werken.
Er wordt 1 of twee keer in de week wat op gereden en mee getut. Tijdens het rijden kan hij zo af en toe nog eten. () .
Aan het werk zetten, zou ik het dus niet willen noemen.
Gulpje schreef:
Al die pagina's met commentaar....soms denk ik dat mensen die tijd beter aan hun eigen paard kunnen besteden, dat worden ze veel beter van
Mactime schreef:Ik vind dat dat kind op die eerste 3 fotos echt niet normaal rijd zeg! Ook al bokt een pony etc. als je niet kan rijden ga je niet een pony zadelmak maken dat is nou niet echt goed en fijn voor het beestje en daar gaat het toch om in de paardensport!! Laatste fotos vind ik overig wel goed en leuk dat ziet er iig normaal uit!
Mause schreef:dit soort foto's mag je altijd plaatsen Sjoert!
![]()