aerdenhout1 schreef:En ik zou wel eens willen weten ,wat zou je hebben gedaan sjoert ,als de reacties wel voor het grootste gedeelte negatief waren geweest??? Ik vind de foto's niet echt leuk, zoals ik al eerder zij, en nog steeds geen reclame voor het inrijden van een pony!!!!! De amazone trekt ( ondanks dat het "maar "met halster is ) het hoofd van de pony zowat tegen zijn buik aan,om nog maar niet te spreken van de beenligging.En natuurlijk begrijp ik dat het een moment opname is maar ik blijf zeggen ieder ander die geen moderator was geweest en dit soort foto's had geplaatst heel bokt over zich heen gehad! En ik weet ook dat het meestal "penny's "zijn, maar ik geloof dat sjoert toch geen penny is?? Of wel????
Ik weet niet welke ervaringen jij hebt met paarden (of shetjes) zadelmak maken, maar dan kom je wel eens in een situatie terecht waarin het allemaal even niet op z'n paardvriendelijkst kan. Op zulke momenten is het gewoon "overleven". Zeker zo'n shet, die is super snel! En ik denk dat jij de foto's verkeerd inschat, want volgens mij wordt er helemaal niet getrokken? Het meisje houd enkel en alleen vast wanneer die shet begint met bokken (met het hoofd tussen z'n voorbenen). Als ik aan de kant had gestaan had ik alleen maar geroepen: Schop hem naar voren en trek die kop omhoog!!!
Dat er normaal hele topics vol geschreven worden met negatief commentaar is van de zotte!
Hoe groter Bokt wordt, des te meer deskundigen lopen hier rond te bezuinen hoe het volgens hen allemaal moet en wat de ander allemaal verkeerd doet. Dat dit nu eens een keer niet gebeurd, vind ik een hele positieve ontwikkeling!