shetlandrace!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jupiter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:35

love_mickey schreef:
Ziet er leuk uit. Lijkt me alleen niet echt makkelijk om te racen met een westernzadel.

tuurlijk wel dombo
dan kan je 10 keer beter zitten

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:53

Jupiter schreef:
tuurlijk wel dombo
dan kan je 10 keer beter zitten

nee dat is lekker genuanceerd....

ik vind alles leuk, als het maar niet ten koste gaat an de pony's. en ik was er niet bij, dus weet ik het niet.

(en ik zou er wel iets mee doen, als het zadel niet goed ligt, want daar kan je heel nare dingen van krijgen.)

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:38

naja weet je wat het is..
Die ene paar keer dat ik af en toe eens op der zit,
zal echt niet schadelijk voor haar zijn, dus dat zal ik ook wel gewoon blijfen doen. maar echt op der rijden doe ik tog al niet echt dat doet een vriendin van me..aan gezien ik tog een d/e heb om op te rijden
en wat het zadel betref die zal ik ook wel niet meer op haar gebruiken want wij hebben het eens goed bekeken nadat jullie het zeiden en we vonden het zelf ook niet echt goed zitten..(we hadden er nooit echt bij nagedacht..)

Bedankt voor die tip

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:21

Je bent mis wel aan de grote kant, maar je pony is niet voor niets 2e geworden toch?? Ik hobbel af en toe 10 min op mijn shet en dan laat ik mn vriendin of nichtje er weer op...ze gaat nog lekker huppelen bij me ook...zolang je pony het maar leuk vind en je merkt dat ze het naar dr zin heeft en niet zo mega chago loopt te doen en hij/zij je dr af wil gooien kan je er zo af en toe nog wel f op zitten/klein stukje rijden

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:45

Woplala schreef:
Je bent mis wel aan de grote kant, maar je pony is niet voor niets 2e geworden toch?? Ik hobbel af en toe 10 min op mijn shet en dan laat ik mn vriendin of nichtje er weer op...ze gaat nog lekker huppelen bij me ook...zolang je pony het maar leuk vind en je merkt dat ze het naar dr zin heeft en niet zo mega chago loopt te doen en hij/zij je dr af wil gooien kan je er zo af en toe nog wel f op zitten/klein stukje rijden

zo werkt het instinct van een paard niet. ik adviseer je bij deze om je daarin te verdiepen, wil je goed met je pony kunnen omgaan in de toekomst.

TS: ik ben blij dat je er tenminste serieus mee bezig bent, al snap ik nog steeds niet waarom je er zo nodig op wilt rijden. maar in ieder geval heb je tot op zekere hoogte het beste met de pony voor.

sasjeeh

Re: shetlandrace!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 19:09

heej de dierenarts was er vandaag..
maar waarscheinlijk is ze drachtig

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:31

Gefeliciteerd alvast leuk joh

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:33

sasjeeh schreef:
heej de dierenarts was er vandaag..
maar waarscheinlijk is ze drachtig

Wat leuk ..heb je ook een foto van de hengst enzo ?

merrieveulen schreef:
Woplala schreef:

zo werkt het instinct van een paard niet. ik adviseer je bij deze om je daarin te verdiepen, wil je goed met je pony kunnen omgaan in de toekomst.

TS: ik ben blij dat je er tenminste serieus mee bezig bent, al snap ik nog steeds niet waarom je er zo nodig op wilt rijden. maar in ieder geval heb je tot op zekere hoogte het beste met de pony voor.

zucht....ik heb hier al eerder wat over gezegd...een paard gooit je er juist wel af als hij het niet fijn vind....Kijk, een paard zn instinct is juist dat als er iets naars gebeurt, dat hij er zich tegen verweert....zelfs al ziet hij je als leider dan nog gaat hij echt wel tegen zijn natuur in als het hem zeer doet...Ik heb dit al heel vaak meegemaakt...

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:08

Dat dacht ik nou ook als ik een paard zou zijn en iemand zou mij pijn doen en te zwaar zijn zou ik er alles aan doen om die gene er af te krijgen...*maar dit is even off topic *

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:17

een paard zou nooit zijn kuddeleider tarten, dus als doet die nog zoiets niet-leuks, dan zal het paard dat accepteren, uit angst om uit de kudde gezet te worden door het tonen van zwakheden. natuurlijk zijn er paarden die je eraf gooien, alleen zien deze ja dan niet voor 100% als kuddeleider, zo simpel is dat.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:42

WHAHA ik wist al vanaf het begin dit topic gaat weer een record aantal bladzijdes halen met mensen van hoe zielig ze dit wel niet vinden.
Dit is puur vor de lol.. als de pony`s er last van hebben zullen ze heus wel niet zo snel rennen enzo.. PFf

meid leuke foto`s hoor

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:45

Kimmie_girl schreef:
WHAHA ik wist al vanaf het begin dit topic gaat weer een record aantal bladzijdes halen met mensen van hoe zielig ze dit wel niet vinden.
Dit is puur vor de lol.. als de pony`s er last van hebben zullen ze heus wel niet zo snel rennen enzo.. PFf

meid leuke foto`s hoor

dat vind ik wel een erg blonde opmerking hoor...

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 22:57

ehhmm jaa ik heb wel fotos van de hengst waar ze waarscheinlijk door gedekt is..het is namelijk niet 100% zkr dat ze drachtig is..
we moesten het afwachten..

De hengst is trouwens vandaag gecastreerd }>
haha was wel grappig want we dachten dat ze zijn ballen hadden mee genomen
Dus ik pak de emmers op zie ik opeens die 2 ballen er in liggen haha echt te ranzig..

Afbeelding

ohja en dan bestaat er nog een hele kleine kan dat ze door deze hengst is gedekt..maar mocht er wat uit komen zien we dat meteen want als het een vosje wordt is het van de onderste hengst en als het een gekke wordt is het van de bovenste..en aan de tijd waneer het veulen komt(als ie komt)
Afbeelding

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:38

baroen schreef:
Kimmie_girl schreef:

meid leuke foto`s hoor

dat vind ik wel een erg blonde opmerking hoor...

Ik Ben blond maar het gaat om het principe!

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 13:51

Kimmie_girl schreef:

Het principe van wat?

Mrietjesueel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:16

Als je te zwaarder bent dan je pony aan kan, kan iedereen dat zien. Dan weet ie namelijk niet hoe snel ie zn achterbenen neer moet zetten, en dan wordt je ook echt geen tweede. Shetlanders kunnen veel hebben, meer dan elke veredelde kruising...

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:27

NehnaDagmar schreef:
Kimmie_girl schreef:

Het principe van wat?

OM het gezeur dat iedereen altijd heeft als je shetlander foto`s neerzet ,, zo jammer dat zoveel andere het allemaal zielig vinden terwijl die pony`s het juist fijn vinden! als er wat met ze gedaan wordt!

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:30

Niet alle shetlanders foto's word zo op gereageerd hoor, alleen als de ruiters zovelet e groot zijn

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:32

Wat boeidt het als ze te groot zijn,

volgens mij is het veel belangrijker dat ze maar neit te zwaar zijn en dat ze de pony maar niet in de weg zitten.. Pfff

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:33

Poeh he denk om je bloeddruk

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:34

whaaa vet stoer, Racen op n shet ik word altijd gemilkshaked als ik op een shet ga crossen

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:36

Citaat:
ehhmm jaa ik heb wel fotos van de hengst waar ze waarscheinlijk door gedekt is..het is namelijk niet 100% zkr dat ze drachtig is..
we moesten het afwachten..

De hengst is trouwens vandaag gecastreerd }>
haha was wel grappig want we dachten dat ze zijn ballen hadden mee genomen
Dus ik pak de emmers op zie ik opeens die 2 ballen er in liggen haha echt te ranzig..

hahaha dat had angela me alweer verteld he, gore verhalen altijd

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:39

karoliena schreef:
Poeh he denk om je bloeddruk

ik denk dat jou bloedruk sneller omhoog gaat bij het zien van deeze foto``s!
tgaat gewoon om het feit dat zo zo`n topic gewoon vern**kt wordt..maar ach zou julllie een zorg zijn, zo hebben jullie weer wat de grond in te trappen...

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:40

Jij bent diegenen die er over doordramt hoor, ik zeg er al lang niks meer over, dus mijn bloeddruk is prima in orde

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:41

lekker ding zeg!
Gefeli met je tweede plek!

En als iedereen nou gewoon aardig blijft tegen elkaar...