love_mickey schreef:Ziet er leuk uit. Lijkt me alleen niet echt makkelijk om te racen met een westernzadel.
tuurlijk wel dombo
dan kan je 10 keer beter zitten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
love_mickey schreef:Ziet er leuk uit. Lijkt me alleen niet echt makkelijk om te racen met een westernzadel.
Jupiter schreef:tuurlijk wel dombo
dan kan je 10 keer beter zitten

Woplala schreef:Je bent mis wel aan de grote kant, maar je pony is niet voor niets 2e geworden toch?? Ik hobbel af en toe 10 min op mijn shet en dan laat ik mn vriendin of nichtje er weer op...ze gaat nog lekker huppelen bij me ook...zolang je pony het maar leuk vind en je merkt dat ze het naar dr zin heeft en niet zo mega chago loopt te doen en hij/zij je dr af wil gooien kan je er zo af en toe nog wel f op zitten/klein stukje rijden
leuk joh
sasjeeh schreef:heej de dierenarts was er vandaag..
maar waarscheinlijk is ze drachtig
..heb je ook een foto van de hengst enzo
?merrieveulen schreef:Woplala schreef:
Je bent mis wel aan de grote kant, maar je pony is niet voor niets 2e geworden toch?? Ik hobbel af en toe 10 min op mijn shet en dan laat ik mn vriendin of nichtje er weer op...ze gaat nog lekker huppelen bij me ook...zolang je pony het maar leuk vind en je merkt dat ze het naar dr zin heeft en niet zo mega chago loopt te doen en hij/zij je dr af wil gooien kan je er zo af en toe nog wel f op zitten/klein stukje rijden
zo werkt het instinct van een paard niet. ik adviseer je bij deze om je daarin te verdiepen, wil je goed met je pony kunnen omgaan in de toekomst.
TS: ik ben blij dat je er tenminste serieus mee bezig bent, al snap ik nog steeds niet waarom je er zo nodig op wilt rijden. maar in ieder geval heb je tot op zekere hoogte het beste met de pony voor.
als ik een paard zou zijn en iemand zou mij pijn doen en te zwaar zijn zou ik er alles aan doen om die gene er af te krijgen...*maar dit is even off topic * 

Kimmie_girl schreef:WHAHA ik wist al vanaf het begin dit topic gaat weer een record aantal bladzijdes halen met mensen van hoe zielig ze dit wel niet vinden.
Dit is puur vor de lol.. als de pony`s er last van hebben zullen ze heus wel niet zo snel rennen enzo.. PFf
meid leuke foto`s hoor
dat vind ik wel een erg blonde opmerking hoor...
haha echt te ranzig..
baroen schreef:Kimmie_girl schreef:WHAHA ik wist al vanaf het begin dit topic gaat weer een record aantal bladzijdes halen met mensen van hoe zielig ze dit wel niet vinden.
Dit is puur vor de lol.. als de pony`s er last van hebben zullen ze heus wel niet zo snel rennen enzo.. PFf
meid leuke foto`s hoor
dat vind ik wel een erg blonde opmerking hoor...
Kimmie_girl schreef:
Ik Ben blond maar het gaat om het principe!

NehnaDagmar schreef:Kimmie_girl schreef:
Ik Ben blond maar het gaat om het principe!
Het principe van wat?

ik word altijd gemilkshaked als ik op een shet ga crossen
Citaat:ehhmm jaa ik heb wel fotos van de hengst waar ze waarscheinlijk door gedekt is..het is namelijk niet 100% zkr dat ze drachtig is..
we moesten het afwachten..
De hengst is trouwens vandaag gecastreerd }>
haha was wel grappig want we dachten dat ze zijn ballen hadden mee genomen
Dus ik pak de emmers op zie ik opeens die 2 ballen er in liggen haha echt te ranzig..

karoliena schreef:Poeh he denk om je bloeddruk