[***] schreef:Nikita12 schreef:heel lijstje
Hmmja, had 7 pagina's tijd om erover na te denken![]()
(wou zeker zijn dat ik niet in herhaling viel)
haha okej
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

[***] schreef:Nikita12 schreef:heel lijstje
Hmmja, had 7 pagina's tijd om erover na te denken![]()
(wou zeker zijn dat ik niet in herhaling viel)
justicelover schreef:hoi,
ik heb het topic niet alles gelezen maar dit is mijn mening:
Een super leuke pony
Ik vind je houding niet echt super maar dat gaf je zelf ok al aan.
over dat 2 uur rijden voor 1 keer gaan ze daar echt niet dood van hoor het zijn geen watjes de ponys kunnen best wat hebben en wij gingen op knhs kamp op woensdag ook gewoon 5 uur achter elkaar rijden in het bos zonder dat die ponys dat echt gewent waren. Super leuke pony en succes verder met rijden.
gr JL
amsolusa schreef:justicelover schreef:hoi,
ik heb het topic niet alles gelezen maar dit is mijn mening:
Een super leuke pony
Ik vind je houding niet echt super maar dat gaf je zelf ok al aan.
over dat 2 uur rijden voor 1 keer gaan ze daar echt niet dood van hoor het zijn geen watjes de ponys kunnen best wat hebben en wij gingen op knhs kamp op woensdag ook gewoon 5 uur achter elkaar rijden in het bos zonder dat die ponys dat echt gewent waren. Super leuke pony en succes verder met rijden.
gr JL
owhmaar mijn mening is ook hoe rij je dan buiten en hoe rij je in een bak want als je in een bak 2 uur lang alleen een beetje rondjes aan het sukkelen bent of 2 uur lang in het bos aan het draven en galopperen ben maarjah ik hou me mond want ik heb het topic in gelezen en misschien is het idd slim om te TEMmen
Misschien kun je beter wel heel het topic lezen, er is al gezegd dat je buitenrijden niet kan vergelijken met intensief oefenen
_KiMbErLeY_ schreef:over die sporen, ze zitten achter dat lipje van mijn laars!!
en zo heb ik ze altijd, en daar heeft hij geen last van hor!
hij heeft een leuk kleurtje
Ik maak wel eens buitenritten van 3 uur of langer
Maarja, dat zijn buitenritten, is natuurlijk wel anders
machie schreef:2.5 uur rijden vind ik niet denderend lang hoorIk maak wel eens buitenritten van 3 uur of langer
Maarja, dat zijn buitenritten, is natuurlijk wel anders
![]()

_KiMbErLeY_ schreef:Ik vind het soms zo zielig, is er een meisje die wil laten zien hoe haar pony loopt krijgt ze echt een dikke bom met kritiek, dat vind ik gewoon niet kunnen!!!
Zo simpel kan het zijn, maar nee.. En bij [HAW] vraag je commentaar op je foto's + op een openbaar forum mogen mensen hen -genuanceerde of minder genuanceerde soms- mening geven. Als die je niet aanstaat, tja. Wat verwacht je dan dat je voor reacties krijgt als je zulke foto's neerzet met het verhaal dat je pony omdat ze geschoren is anders op je been reageert, en dat je je sporen zo om hebt (=constant omhoog prikkend) omdat de pony het toch niet voelt (ben jij een paard?), met de mededeling erbij dat je 2,5 uur hebt gereden omdat je paard niet wou luisteren, met later als iemand ergens commentaar op heeft met als verdedigend argument dat je paard gaat lopen als je aanspoort.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik het wel vind kunnen.
machie schreef:ik maakte hem alleen om aan te geven dat de tijd er weinig toedoet, maar de manier waarop er gereden word! N beest tot onspanning dwingen kan volgensmij niet... Of krijg je dan, gedwongen ontspanning?![]()
tessyke schreef:wat kan bokt toch zeiken
ik denk dat jullie je punt na 8 PAGINA'S wel duidelijk hebben gemaakt
heej jammer dat er zoveel topics worden verziekt door de mensen die beginnen met zeiken en dan nog de meelopers
proficiat bokt....
ik hoop dat jullie blij zijn.....
JIJ bent toch ook bokt, sjongejonge. En hee, als ik na 8 pagina's het nog steeds niet eens ben met wat de TS zegt mag ik toch best tegen haar argumenten in gaan, of is zei plotseling de enige met het recht op een eigen mening nu, omdat er zoveel tegen haar in gaan?