Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Riant schreef:Dat suggereer ik helemaal niet. Dat neem jij aan.Sammie het spijt me wel maar je hebt een mooi uitgebreid profiel, maar je suggereert of er in je profiel tig rijfotos van jou in een keurige houding staan en da's nou niet helemal het geval.

Venetia schreef:Mooie foto's, het is een erg mooi dier!
Ik snap best dat je hem wat ronder instelt in de training!
Cootjuh schreef:Mijn vraag is ook: hoeveel punten heb je nog nodig om naar ZZ-Z te gaan?
IlonaS schreef:Bedankt weer voor jullie leuke reacties!
IK krijg zelfs PB-tjes over JOUW lichaamsbouw Ilona..

Astragirl schreef:Gewoon niet van aantrekken en doorgaan zoals jij er het beste mee voelt, want hier op bokt kunnen ze je serieus een minderwaardigheids complex aanmeten, spreek uit eigen ervaring...

gigelo schreef:nou zal ik mijn mening een geven....
Ik vind het 3x niks
Sammie schreef:Hopelijk ter overvloede, maar ik wil wel even melden dat ik NIET diegene bent die Kaja heeft gepb't over de ts en haar lichaamsbouw. Mijn enige reactie is te lezen op de eerste pagina en op de laatste 2 pagina's en niks daartussen.
Enne gigelo ik kan mij ook een reactie in dit topic herinneren dat jij totaal iets anders zei.gigelo schreef:nou zal ik mijn mening een geven....
Ik vind het 3x niks
? Als je je iets herinnert check dan ook even of het klopt,
IlonaS schreef:Ach ja ik heb al eerder aangegeven dat het mij echt niet uit maakt! Ze maken hun eigen belachelijk!!Ik weet wat voor paard ik heb en ik weet hoe ik rij en dat is voor mij het belangrijkste! En als de mensen die echt verstand van paardrijden hebben,maar in mij en mijn paard geloven!!!