Elena schreef:deze pony rijd haast nooit met slof, deze x even wel.
zie hier de foto's zonder slof
viewtopic.php?f=10&t=497959
Dat is een andere pony, maar het lijkt mij zowiezo zeer onverstandig om in die houding te gaan springen
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elena schreef:deze pony rijd haast nooit met slof, deze x even wel.
zie hier de foto's zonder slof
viewtopic.php?f=10&t=497959
. Jus_dOrange schreef:Jolliegirl schreef:ten eerste... : reageer niet op een slof als je er zelf nooit mee gereden hebt!!
Ik heb er nog nooit mee gereden, maar ik heb wel bedacht (en gezegd!) dat een slof in handen van goede ruiters een prima hulpmiddel is. Maar zoals je op de foto's kan zien kan het paard z'n hoofd alleen maar achter de loodlijn houden, dat noem ik geen goed gebruik.
Ik ken meerdere bokkers die een slof prima gebruiken.

Jolliegirl schreef:ja dat ben ik zeker met je eens, maar je snapt wat ik bedoel?
mensen die gelijk hun mond opentrekken en commentaar gaan geven..
maar over de pony en de loodlijn, dat ben ik zeker met je eens
, echt waar. En ik ben zeker met je eens dat sommige mensen veel te ver gaan. Maar van de andere kant snap ik ook dat mensen over de rooie gaan bij het zien van foto's. Er zijn mensen die er zo lang over doen om hun pony zo vriendelijk mogelijk naar de top te rijden, die zo hun best doen... En dan komt er weer eens een Z-ruiter langs die haar pony in de krul trekt. Ik kan snappen dat je enigzins gefrustreerd raakt
. Jus_dOrange schreef:Jolliegirl schreef:ja dat ben ik zeker met je eens, maar je snapt wat ik bedoel?
mensen die gelijk hun mond opentrekken en commentaar gaan geven..
maar over de pony en de loodlijn, dat ben ik zeker met je eens
Ik snap heel goed wat je bedoeld, echt waar. En ik ben zeker met je eens dat sommige mensen veel te ver gaan. Maar van de andere kant snap ik ook dat mensen over de rooie gaan bij het zien van foto's. Er zijn mensen die er zo lang over doen om hun pony zo vriendelijk mogelijk naar de top te rijden, die zo hun best doen... En dan komt er weer eens een Z-ruiter langs die haar pony in de krul trekt. Ik kan snappen dat je enigzins gefrustreerd raakt
.
..
Citaat:Heej.. whaha typisch bokt weer.. een meisje rijdt haar pony met slof en heel bokt zeurt er weer over
'' aan dat soort dingen heb je niks idd..BailyKarlos schreef:Als je op deze manier alleen een Z- ruiter kan worden dan stop ik acuut met paardrijden. Bah bah bah!!!!!!!

KarinvdM schreef:Tja, dit is dus een schoolvoorbeeld van verkeerd slofgebruik...BailyKarlos schreef:Als je op deze manier alleen een Z- ruiter kan worden dan stop ik acuut met paardrijden. Bah bah bah!!!!!!!
Op deze manier word je geen Z.

Renate12 schreef:Heej.. whaha typisch bokt weer.. een meisje rijdt haar pony met slof en heel bokt zeurt er weer over![]()
jeetje zeg als haar moeder op zown hoog nivo rijdt dan weet ze heus wel wat ze doet hoor.
En zo erg trekt ze hem niet in elkaar hoor.. dat valt echt wel mee. hij loopt in draf goed over de rug en de galopfoto is opwaarts.
een slof is heus niet iets , als je hem gebruikt dat dan meteen je pony naar de stinkmodder is, hij moet wel werking hebben. een slof is prima om mee te leren rijden. Pony ziet er ook niet in elkaar gereden uit, dus het valt allemaal wel weer meeee....![]()
veel plezier met je pony

KarinvdM schreef:Tja, dit is dus een schoolvoorbeeld van verkeerd slofgebruik...BailyKarlos schreef:Als je op deze manier alleen een Z- ruiter kan worden dan stop ik acuut met paardrijden. Bah bah bah!!!!!!!
Op deze manier word je geen Z.