Mannen zijn schaars op bokt. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mannen zijn schaars op bokt.
Ga je m ook uitbrengen op concour ? ( misschien heb je die vraag al beantwoord maar ik heb niet alle blz doorgelezen hoor hah ) 
), en die cap, tja...eigen keus of niet dan 
) BlazingBoots schreef:mooi paard hoor!
Ik vind het alleen wel weer typisch van de bokkers hoor!
Iemand heeft een duur paard onder zijn kont en misschien telt het ook wel mee dat het mannelijk is....maar dan is het ineens wel oké dat er geen cap gedragen wordt!
beetje oppervlakkig hoor!
Verder geen commentaar! echt een heel mooi paard!
Ik zelf rijd ook niet met cap dus zal ik er bij anderen ook geen commentaar op leveren. Daarnaast, waar bemoeit iedereen zich mee, een ieder is bewust van de risico's die het met zich meebrengt, dus so what? Heeft weinig te maken met het feit dat er een duur (?) paard op de foto staat oid.
patos schreef:BlazingBoots schreef:mooi paard hoor!
Ik vind het alleen wel weer typisch van de bokkers hoor!
Iemand heeft een duur paard onder zijn kont en misschien telt het ook wel mee dat het mannelijk is....maar dan is het ineens wel oké dat er geen cap gedragen wordt!
beetje oppervlakkig hoor!
Verder geen commentaar! echt een heel mooi paard!
Er is anders toch aardig wat commentaar over het niet dragen van de cap gekomenIk zelf rijd ook niet met cap dus zal ik er bij anderen ook geen commentaar op leveren. Daarnaast, waar bemoeit iedereen zich mee, een ieder is bewust van de risico's die het met zich meebrengt, dus so what? Heeft weinig te maken met het feit dat er een duur (?) paard op de foto staat oid.
Ik woonde in Tilburg... nu in Leeuwarden, beetje jammer
haha
fransheijs schreef:haha daar waren de meningen over verdeeld --->over die achterhand