Misschien had ze dat idd beter kunnen doen kim
maar denk jij nou ook werkelijk dat ze het beter weet?
Ik vind haar kennis ook goed, ben het zelfs regelmatig met haar eens..
maar, ik weet ook dat je wel eens van je standaard verhaaltje afwijkt.
Ik ben ook absoluut tegen hard trekken.
Maar heel soms heb ik ook wel eens een paard een bijna kunstgebit gegeven.
En zeker weten als dan iemand stond te kijken, dat ze ook zouden zeggen, is dat die rk die altijd zeverd over naar de hand toe rijden?
Maar soms heb je zo'n dramzak, die je ff op zijn plaats moet zetten.
Bij somige werkt het idd helemaal averrechts (kawa is er zo een als die dramt moet je dat niet doen, lig je achterover)
maar er zijn er die het eens nodig hebben (niet maanden achter elkaar, das weer een ander uiterste)
Maar mijn advies op bokt zal ook zijn, loslaten van voor. idem als wat kafue zegt
Dit omdat je niet ziet wat er gebeurd en omdat het voor 95% van de gevallen ook werkt..op heel soms na. en omdat er teveel ruiters zijn die niet met been rijden Anky valt daar niet onder

En ik denk dat anky goed genoeg is om te weten wanneer ze zoiets moet doen en wanneer niet.
En dat ze ook weet dat ze dat niet elke dag kan, maar ook vast niet hoeft te doen
daar hoeven wij ons dus echt niet druk over te maken hoor, komt wel goed met dat beestje
Als wij maar eens gewoon ons eigen knolletje aan het lopen krijgen, dan gaan we wel verder zueren over de top, dat lijkt me beter