Mijn nieuwe aanwinst@work :D :D :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re: Mijn nieuwe aanwinst@work :D :D :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:43

ahzow.
ik heb er toen van begrepen dat hij nu nog vooral van de man is of het inmiddels is verandert is weet ik niet. maar van toen die keer met de foto's zei hij dat marcus nu nog van hem is en toen chingyi zei van dan half? knikte hij ja.

@amie_x_mij: ze krijgt niet oscar maar marcus dan

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:46

oeps foutje! Ik bedoelde natuurlijk marcus..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:47

haha dat d8 ik al

Fulcolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:50

HOi , Na al die negatieve reacties misschien iets positiefs aan het verhaal ik ken iemand waar ook door een boertje tegen is gezegd je mag de pony hebben en dat is gebeurt ook dus niet alle boertjes zijn hetzelfde denk ik,. Maar vergeet idd niet de kosten die het met zich meebrengt een paard kopen is niet het ergste maar hoevaak moeten mensen hun paard niet verkopen omdat ze het niet kunnen betalen?? Zo ben ik ook aan mijn pony gekomen, dat vrouwtje kon hem niet meer betalen en moest hem verkopen . Verder zou ik hem op een dubbelgebroken trens gaan rijden omdat dubbel gebroken nog altijd vriendelijker is dan een enkelgebroken, helaas zullen niet veel mensen het met me eens zijn maar pak de bitten maar in je hand en trek als het ware aan de teugels. Je voelt duidelijk het enkelgebroken bit in je hand duwen en dus in het gehemelte van je pony en de dubbele niet. Verder zou ik idd iets aan je zadel doen. Eigenlijk gewoon een nieuwe !!!!! Het ligt echt erg slecht en daardoor wordt je pony ook niet vrolijker, en gaat hij alleen maar vervelen om eronderuit te komen . Zelf trek je ook geen kleding aan die niet lekker zit. Dus AUB dat bit kan nog wel enkelgebroken, maar geef aub geld aan een nieuw zadel uit en niet zo nodig aan leuke setjes peesbeschermers en dekjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:14

Bokt kent jou gewoon, das het grote probleem..
Als er nou een nieuw iemadn kwam en als titel had: Mijn geweldige haflinger @ work..
en deze foto bijv. plaatste:
Afbeelding
Dan kreeg je alleen maar mooie reacties.. Van wat loopt tie mooi, mooie ontspanning in de hand enzo..
En van het zadel valt ook weinig te zien, bokt weet gewoon dat tie niet voro 100 procent goed ligt. Maar door het dikke dek zal marcus heus geen botbreuken door dat zadel krijgen

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:19

Daar heb je ook gelijk in hoor met de bovenstaande foto is ook niks mis mee vind ik! .
Moet ook wel zeggen dat ze wel vooruit is gegaan hoor als ik oudere foto's bekijk.
Maar sommige dingen snap ik gewoon niet zo goed, en zo te zien meerdere mensen niet (anders zou het topic geen 8 pagina's hebben)

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:40

Nee hoor, op bovenstaande foto zie ik nog steeds een haflinger die te dik is, een amazone die zonder cap op paard zit, een zadel wat te ver naar voren ligt en waarvan de kussen zowat op zijn nek liggen, en een paard wat NIET in ontspanning gereden is, getuige de oren...

En ChingYi, als je mijn (overigens redelijk goedbedoelde) commentaar niet kunt hebben....Jammer dan.... , maar ga vooral zo door

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:50

Wie zegt dat ze jouwn commentaar niet kan heben?

En de oren kunnen ook zo staan omdat chinYi met hem aan het praten is..

Ik vind het er wel ontspannen uitzien!!

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:51

Ze probeerd het tenminste allemaal! !

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:08

amie_x_mij schreef:
En de oren kunnen ook zo staan omdat chinYi met hem aan het praten is..

Ik vind het er wel ontspannen uitzien!!

Praat ze wel erg veel ............van de 26 foto's staan op twee foto's de oortjes een beetje naar voren.

asjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:35

heej, leuk paardje! ik zou als ik jou was nog maar eens met die boer gaan praten en een soort van contract op te stellen waarin staat dat Marcus van jou word en waar hij dus zijn handtekening onder zet hij kan zoveel zeggen maar als hij er later op terug komt en hij verkoopt hem gewoon dan heb je niks meer. misschien is hij niet zo maar je kan dat vaststellen d.m.v een soort contract zodat hij daar niet meer onderuit kan. succes verder.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:54

@ amie_x_mij: Lees haar reacties maar eens goed door.....

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 16:50

Ik vind dat sommige nu toch echt beginnen door te drammen, ChingYi weet het nu vast wel na 8 pagina's.
Het zadel ligt idd niet goed, en ze moet idd zo snel als mogelijk gaan kijken naar een nieuwe zadel of een 2ehands die wel goed ligt, maar als de pony er echt last van zou hebben zou die echt zo braaf niet lopen neem ik aan.
En ze heeft ook al vaak genoeg gezegt dat ze naar een vriendelijker bit gaat kijken.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 17:25

redina: wat voor een bit dan? een happy mouth bit? 5 euro? wou een koopje, is dat echt zo dan ben ik verkocht.

bliksemluver: ik heb hem idd wel gekregen ja, half, maar of dat nog lang zo is, in ieder geval neem ik nu altijd een pen en papier mee als ik er heen ga, als hij er dan is dan neem ik een contract.

amie_x_mij: Ja ik weet het.
haha bedankt idd en ik ben er ook reuze blij mee. Ja idd er zouden er meer moeten zijn zoals jij, jij LEEST alles fatsoenlijk en begrijpt mij, 1 van de weinigen die weet dat ik er iets aan wil doen, maarja sommigen kunnen alleen maar doordrammen en maar afkraken, och wat voelt dat toch goed zeg, leuk hoor iemand afkraken, maar als het hunzelf gebeurt piepen ze vast en zeker wel anders, laat ze maar ik ga er toch niet op in idd nooit iets van gezegd, nooit was er iets goed, alleen maar fout.
haha ja ik denk ook dat het beter zal werken en dat hij zich dan ook beter op het bit zal concentreren, hij is nameloijk nogal gek op voer ik hoop het in ieder geval want ik wil het zo snel mogelijk proberen.

Pattypaard: Oscar ook, ik heb hem gevraagd wat die dan met Oscar moet, en die gaat dan dus ook met me mee, maar daar ga ik maar niet al te veel over doorzeuren, want dan is bokt er toch weer niet met me eens, nooit kan bokt eens blij zijn voor iemand (en dan heb ik het niet over iedereen )

Fulcolover: aha. Tsja zo hoop ik het ook bij mij, als het laterna echt van mij zal zijn dat zou ik echt geweldig zijn, maar bokt zou er alleen maar problemen van maken maarja. Ik weet dat een dubbelgebroken beter is maar ik denk niet dat ik hem daarop kan houden aangezien hij zo al zeeeer sterk is. JA maarja een nieuw zadel kost ook weer heel wat. die peesbeschermers zijn nodig, liever dat dan een boel gaatjes in zijn been. en dekje haal ik al niet meer( DANKZIJ !#$%!@$!#$!$!# BOKT dus)

amie_x_mij: ja denk het ook zo ongeveer. Toen ik mijn eertse paar topics opende hebben ze ook nooooooit wat van Marcus zijn zadel gezegd en nou beginnen ze te zeiken.

amie_x_mij: JA IDD. Als hij iets goeds doet dan moet je hem toch ook wel belonen.

asjuh: ja dat doe ik ook bedankt, zal wel lukken

Manuutje1990: ja dat klopt en het valt me toch zoooo erg op he dat het steeeeeds weer dezelfde zijn, gohh en nu moet ik zeker ook bang worden van die pm's. JA maar een nieuw zadel kost ook weer handen vol geld. Idd hij doet prima zijn best. Ja, maar ik snap wel dat velen het nu wel eens tijd vinden worden, ik natuurlijk ook, ik ga zo snel mogelijk met mijn vriendin praten, want van haar mag ik eens het happy mouth bit lene, en als dat dan past en hij er goed op reageert, kan ik het overnemen.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 17:46

ja heeft die dat later ook nog gezecht ...toen zei hij tog dat die dan nog van de vrouw was? agjah leuk tog hopelijk lukt het dan wel met alles(bedoel geld, je ouders enz.
groeties (alweer )

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:11

Sorry heb niet alles gelezen, ben na pagina 2 afgehaakt. Leuk paard! Beetje aan de mollige kant maar dat oogt wel gezellig. Ik vind het er best ontspannen uit zien. En die hoeven zijn niet schokkend, misschien een beetje droog waardoor ze gaan brokkelen?

Krijg je ook les? Veel succes in ieder geval.. ik wil alleen nog zeggen.. zet een cap op! (zoals iemand in topic opmerkte.. Anky zou eigenlijk ook een cap op moeten zetten ).

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:22

ingeborg schreef:
. Leuk paard! Beetje aan de mollige kant maar dat oogt wel gezellig.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:27

Beter dik dan dun

Die van mij is gewoon niet dik te krijgen.. en een dik paard is makkelijk dun te krijgen

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 19:06

Pattypaard: haha ja maar die vrouw kan er niks mee beginne, ze weet niks van paarden af dus ja, dan maar naar mij he

ingeborg: Bedankt. Ja maarja dat maakt hem zo uhmm sgattig eigenlijk. Ja ik ben ook best ontspanne al zeg ik het zelf, maar als ik zelf naar de foto's kijk ziet het er niet echt naa uit nee, maarja mij op zo'n dikkerd is ook niet echt zo'n gezicht maarja klikt goed tussen ons dus..
ja krijg les en ga bij de ponyclub
JA denk et, ik zal ze maar eens invetten
ja cap ja.

Manon: terug haha

amie_x_mij: ow haha. ja dat klotp maar echt makkelijk is het niet. MAar bij hem is het best wel makkleijk als hij maar dagelijks beweging krijgt. En niemand kan zeuren dat hij niet genoeg voer krijgt hahahahahaha.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 19:16

Viennanova schreef:
@ amie_x_mij: Lees haar reacties maar eens goed door.....

waarom moet ze kijken anar de reacties, ieder moet zelf maar hun eigen reactie geven en niet naar aanleiding van een goede of een slechte reactie reageren zonder naar de foto's te kijken hoor.
Niet iedereen is jou hoor met je domme commentaar

nandalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 19:23

heey,

gaaf paardje hoor!! vooral dat steigeren is gaaf dat doet mijn pony met aansingelen, maar niet op comando!!! en gelukkig ook niet zo hoog hahahahah.

nandalover

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 19:32

nandalover schreef:
heey,

gaaf paardje hoor!! vooral dat steigeren is gaaf dat doet mijn pony met aansingelen, maar niet op comando!!! en gelukkig ook niet zo hoog hahahahah.

nandalover

bedankt
hahaha ja dat heeft die eerst ook gedaan en ook met opstijgen in het begin maar dat is gelukkig over.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:08

en lukt het al met het bit dat je wil hebben?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:16

Volgens mij heeft iedereen zijn/haar zegje weer kunnen doen, en omdat het er weer niet gezelliger op wordt zal ik er maar weer een slotje op zetten.