Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Levy schreef:
Maar Kafue, met deze uitspraken spreek je jezelf behoorlijk tegen.
Wat doe je namelijk op dit niveau terwijl je eigen zit duidelijk nog het een en ander te wensen overlaat?
Ik refereer aan dit topi:
viewtopic.php?f=8&t=353105&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Kafue schreef:
verder nogmaals ik had fotos geplaatst omdt ik blij was eindelijks na zon lange tijd weer op wedstrijd te kunnen. Ik[b] zomaar een winstpunt kreeg terwijl mijn laatste wedstrijd voor de lange tussenstop 144 punten opleverde terwijl ik er zo aan gereden had en zo hard getraind, ik dus nu niet gereden niet getraind tovh punten scoorde.
Ik heb geen fotos geplaatst om dit soort kritiek over open doelen en modder gooien en dergelijke[/b]
Citaat:En het spijt me wel een paard dat volop in training was maar drie weken kreupel heeft gestaan overigens wel mee gewandeld hoor en de laatste twee weken weer op de weide gehad kan toch met gemak een L2 proefje lopen. En veel heb ik er niet uit gereden getuige de punten van 155 en 157 punten.
Het paard was goed bevonden om te lopen dus why not.
Kafue schreef:Ik geef het op, jullie zijn overbetelijk en erg DOM.
Mensen in hun waarde laten is moelijker dan mensen de grond in trappen.
Als je een stok kunt vinden is er altijd wel een hond die er mee geslagen kan worden.
.
Fotos zijn momentopnamen.
Perfectie is de onhaalbare hoogste trede van de ladder, streven naar perfectie is echter nobel.
Als je een stok kunt vinden is er altijd wel een hond die er mee geslagen kan worden.
Juiste tips geven ook als je zelf de perfectie niet bezit is mischien wel beter dan de onzin tips waar niemand iets aan heeft,
Ik heb hier drie dingen geleerd, nog harder werken aan mijn zit, bokt met een kilo zout nemen, en NOOIT meer fotos plaatsen.
Mensen blijven helpen, want er staan ook hele lieve opmerkingen tussen. En mensen schrijven vaak dat mijn tips werken.
Dus voor die mensen ga ik door.
Fotos zijn momentopnamen.
Perfectie is de onhaalbare hoogste trede van de ladder, streven naar perfectie is echter nobel.
Juiste tips geven ook als je zelf de perfectie niet bezit is mischien wel beter dan de onzin tips waar niemand iets aan heeft,
Ik heb hier drie dingen geleerd, nog harder werken aan mijn zit, bokt met een kilo zout nemen, en NOOIT meer fotos plaatsen.
Mensen blijven helpen, want er staan ook hele lieve opmerkingen tussen. En mensen schrijven vaak dat mijn tips werken.
Dus voor die mensen ga ik door.

Beeniebrenie schreef:en nee ik kom niet met tips.. wil graag zelf tips horen! want ik heb ook ongeveer de houding van kafue.. alleen dan wat bollere rug... so tell me!

Citaat:Es ist nicht genug zu wissen, man muß auch anwenden; es ist nicht genug zu wollen, man muß auch tun