Mja nog steeds onzinnig Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mja nog steeds onzinnig

kimpaalman schreef:Keej is zo en ik heb ook nooit gezegd dat RT onzinnig was... Dat gedeelte vat ik ook niet helemaal, maar mijn vraag is: wie zijn jullie om te beslissen of ze het kan en mag doen. Mss idd wel zielig voor het paard, maar het is nog altijd haar paard en haar beslissing. En dan doet ze het toch lekker fout. Hopen dat ze daar van leert. Ik vind ook dat je les moet gaan nemen en ervaring moet hebben enzo ben ik het helemaal mee eens. Maareh het slaat niet echt ergens op die antwoorden. Maja boeiuh. Als jullie dat wel v
inden ga vooral zo door. Ik bemoei me niet meer met dit zeer onzinnige gesprek. Groetjes.
Joki schreef:Tja dat komt dan toch door het gedrag van de andere boktgangers????
maar dan maar ff geen internet.
Joki schreef:Pirouetten zijn ook dolkomisch!
Ludora schreef:Goh zijn jullie hier nog steeds over bezig !?!?!? Ik heb toch wel kunnen lachen, je zag toch al aan het de eerste post van de TS dat het nergens overging, en na onderzoek blijkt gewoon dat ze hier zit te stangen.... En lolletje is dan toch wel toegestaan !?!?
ik snap nu net 2 sec. dat TS TopicStarter is.. maar wie is belachelijk dan ??
haha
xxsweet schreef:Ooooh vet !! Heb je zo'n Xtra lange step waar ie met de 2 rechterbenen op kan staan.. Of heb je een normale step waar hij/zij aandrijving moet geven met 3 benen?
mistral schreef:ach een geintje op z'n tijd moet toch ook kunnen!
Ik heb niet het idee dat de TS afgezeken word.
Maar meer gewoon een geintje hier en daar.
mistral schreef:ach een geintje op z'n tijd moet toch ook kunnen!
Ik heb niet het idee dat de TS afgezeken word.
Maar meer gewoon een geintje hier en daar.
talented schreef:
Ben ik het niet mee eens. Wanneer ze dit topic toestaan zijn er altijd een aantal mensen die het denken te kunnen overtreffen en een "nog grappiger"topic zullen starten. Mij valt keer op keer al op dat de vragen die worden gesteld allemaal worden gesteld door beginnende ruiters (als ik dit zo kan noemen) en wanneer dit soort topics worden toegestaan zal het niveau hier op bokt nóg lager worden!