Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Was alleen vergeten iemand met videocamera klaar te zetten
Maakt een schuiver met buik en kop(o nee hoofd
) door het zand en toen heb ik geloof ik afscheid van haar genomen.
Heb zelf mijn middelvinger licht gekneusd en de merrie heeft helemaal niets. Ik kon er iig wel om lachen
(zelfs dressuurrijden is dus gevaarlijk
)
rockey schreef:nog een foto uit de oude doos![]()

Toeties schreef:een grote duim en fantasie als je het mij vraagt...
ik geloof er ook niks van...

rockey schreef:Toeties schreef:een grote duim en fantasie als je het mij vraagt...
ik geloof er ook niks van...
ooow nu ben IK de penny zeker hier![]()
vreemd dat mensen hier van bokt die vrouw op de foto's toch echt in real life kennen als mijn moeder

vonneke schreef:Ja Maudje welk fotoshop programma gebruik jij om overal het hoofd van je moeder op te krijgen en ook nog eens haar naam in dat krantenknipsel te krijgen?? t ziet er verdomd profesioneel uit!!!![]()
![]()
![]()
Kun je er voor mij ook niet eentje maken?
Er zijn zeer veel evil-penny's die een stuk of 20 arabieren verzinnen of doen dat een paard op internet van hen is, maar ik denk dat je hierbij er toch wel vanuit mag gaan dat dit haar moeder is. Een beetje té achterdochtig
Die laatste is ook weer geweldig zeg! Heel aparte sprongen maken die paarden wel bij je moeder
geweldige foto's hoor
LuvdaTossa schreef:Komen er nog meer foto's uit je duim Rockey?
te maken, gaat ze nog meer van dit soort fotos bewerken
Miss_Montana schreef:BAH, ik baal ervan dat ik dit topic heb geopend. Ik haat dit soort foto's!!! Je moeder en het paard mogen van geluk spreken dat ze er niets aan over hebben gehouden...

Tyrza schreef:Ehm... volgens mij heeft Rockey dit topic geopend?
Enne, het is wel degelijk haar moeder
Ik wilde eigenlijk net zeggen dat dochter sprekend op mams lijkt!!
LuvdaTossa schreef:Tyrza schreef:Ehm... volgens mij heeft Rockey dit topic geopend?
Enne, het is wel degelijk haar moeder
Ik wilde eigenlijk net zeggen dat dochter sprekend op mams lijkt!!
Maar als je leest open je hem ook![]()
Ik ben iig blij dat ik hem geopend heb
ZO kan je dat dus ook bekijken