Pegasus @ hoge dressuur *buiten*filmpjes*

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hilde66

Re: Pegasus @ hoge dressuur *buiten*filmpjes*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:38

Jammer van het topic..
En nog voor de mensen die dachten dat de 'aardige' berichtjes van vriendinnen van de TS waren; nee ik ken de TS niet.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:40

Phenomenom schreef:
Quellian schreef:
Hihihihi, het nivo bevindt zich weer eens onder het nulpunt Clown

@ TS @ fam.: geen filmpjes of foto's posten als je geen commentaar wenst. Ik ben het met het merendeel van de clan eens: paard loopt gewoon beroerd Ja

Ja ben ik het helemaal mee eens.

En ook met het tweede gedeelte, dat geld eigenlijk voor alles. Bijvoorbeeld: Je moet niet te hard rijden als je geen bekeuring wenst.
En toch begint vrijwel iedereen gelijk te bitchen en te schelden wanneer ze er een ontvangen, en iedereen vind het normaal?
Raar toch hoe mensen reageren op het zelfde principe alleen in andere situaties...

Nope, das geen kloppende overeenkomst. Een bekeuring wordt niet op een openbaar forum gezet (of op een andere wijze openbaar gemaakt).

Hiervoor heeft TS zelf gekozen en er zitten ook genoeg positieve berichten tussen, kun je niet ontkennen. En aangezien een aantal vriendinnen haar al hadden gewaarschuwd voor de 'bokt-clan', weet ik niet of ik TS naïef, koppig of iets anders moet vinden.

Vooralsnog vind ik het jammer dat het topic zo uit de hand is gelopen en ik krijg het idee dat dat steeds vaker gebeurt, zonder dat er wordt ingegrepen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 23:07

Ik zet een slotje.