Toedeledoki met haar Z2 Gribaldi @ dressage!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Toedeledoki met haar Z2 Gribaldi @ dressage!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:37

Je mag toch wel over dingen discusseren op een forum? Anders meot je geen foto's plaatsen. Feit is dat weinig mensen hier hun paard zover hewbben, maar dat betkent toch enit dat er niet op kleine dingetjes gelet mag worden die je op dit niveau mag verwachten? ER is vaker gezever over dat iedereen zoveel commentaar krijgt..snik..

Beetje flauwe opmerking om even alle rijfoto's hier te gaan vegelijken, dat heeft niks met deze combi te maken.

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:38

Nee, maar dit topic blijft maar aangaan... en er is al zoveel discussie rond geweest...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:56

Fellor schreef:
Je mag toch wel over dingen discusseren op een forum? Anders meot je geen foto's plaatsen. Feit is dat weinig mensen hier hun paard zover hewbben, maar dat betkent toch enit dat er niet op kleine dingetjes gelet mag worden die je op dit niveau mag verwachten? ER is vaker gezever over dat iedereen zoveel commentaar krijgt..snik..

Beetje flauwe opmerking om even alle rijfoto's hier te gaan vegelijken, dat heeft niks met deze combi te maken.

Er is een verschil tussen nuttige kritiek geven of door blijven zeveren over onbenullige dingetjes. Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal en zijn er maar weinig bokkers met een paard op dit niveau. Laat eerst eens zien dat je het zelf goed kan.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:16

Het is wel echt een typische Gribaldi... Heb weleens mensen gezien die slechter op hun paard zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:46

Ja, het blijft natuurlijk gewoon een mooi paard dat lekker aan het lopen is.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:09

Ik vind het plaatje Top!, en kan alleen maar dromen dat het met mij ook ooit nog zo ver zal komen. En verder, niemand is perfect (en als dat wel zo was, dan kon je wel afstappen, dan was de lol van het rijden er ook wel vanaf!)

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:19

ziet er goed uit hoor Haha!

het paard opzich is niet echt mijn typ,ik ben vast de enige maarja Haha!

dutselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:03

ik vind het werkelijk een prachtig mooi paard. hoop dat ik later zelf zo goed kan rijden!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:13

ziet er fijn en stoer uit Lachen

Hilde_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:26

Heel erg fijn om naar te kijken.. Stoer paard...Lachen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:12

Kijk, van DIT soort foto's word ik nou weer helemaal vrolijk.
Ik zie een onstpannen paard, nette teugelvoering, niet opgekropt lopen en voldoende ruimte in de gangen.

Toppie! OK dan!

Oja, Pam, je haar danst!!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:38

patos schreef:
Ik word hier zo MOE van! Al dat gezever over de zit van de ruiter en het al dan niet ontbreken van aanleuning. Lijkt me een leuk plan als ALLE personen die met dit soort onbenullig commentaar komen ook even een rijfoto van hen zelf erbij plaatsen. Dan kunnen we de plaatjes eens even grondig vergelijken.
@ Toedeledoki: laat ze maar lekker zeuren hier op bokt, ik wilde dat mijn paard zo lekker liep en dat mijn zit maar enigzins op de jouwe leek want aan de mijne moet nog een stuk meer gebeuren.

Het is helemaal niet aanvallend of gemeen bedoeld.. Het zijn kleine opmerkingen, en ik denk dat maar heel weinig mensen zo kunnen rijden als zij. En ik kan het ook niet hoor, zo goed. En dat zal ook de komende jaren niet komen want ik heb die mogelijkheid niet.
Maar dat je commentaar hebt wil niet gelijk zeggen dat je het afkraakt, of dat je het zelf veel beter kan. Het is gewoon goed bedoelt. Van mijn kant iig..

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 15:42

yentle01 schreef:
Mooi paard,chique exterieur, ik heb zelf ook een Gribaldi x Michelangelo.
Vind het dan ook erg leuk om deze foto's te zien.
Alleen die van mij is 3,5 dus nog afwachten hoe ze zich verder ontwikkeld.

Me to Haha! Alleen is ze 6 jaar Vingers aflikken