Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Fellor schreef:Je mag toch wel over dingen discusseren op een forum? Anders meot je geen foto's plaatsen. Feit is dat weinig mensen hier hun paard zover hewbben, maar dat betkent toch enit dat er niet op kleine dingetjes gelet mag worden die je op dit niveau mag verwachten? ER is vaker gezever over dat iedereen zoveel commentaar krijgt..snik..
Beetje flauwe opmerking om even alle rijfoto's hier te gaan vegelijken, dat heeft niks met deze combi te maken.
patos schreef:Ik word hier zo MOE van! Al dat gezever over de zit van de ruiter en het al dan niet ontbreken van aanleuning. Lijkt me een leuk plan als ALLE personen die met dit soort onbenullig commentaar komen ook even een rijfoto van hen zelf erbij plaatsen. Dan kunnen we de plaatjes eens even grondig vergelijken.
@ Toedeledoki: laat ze maar lekker zeuren hier op bokt, ik wilde dat mijn paard zo lekker liep en dat mijn zit maar enigzins op de jouwe leek want aan de mijne moet nog een stuk meer gebeuren.
yentle01 schreef:Mooi paard,chique exterieur, ik heb zelf ook een Gribaldi x Michelangelo.
Vind het dan ook erg leuk om deze foto's te zien.
Alleen die van mij is 3,5 dus nog afwachten hoe ze zich verder ontwikkeld.
Alleen is ze 6 jaar