Anky met Salinero en Painted Black @ IB

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rudy

Re: Anky met Salinero en Painted Black @ IB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:31

Citaat:
Wat voor niveau ook, rijden doe je met je benen en niet met je handen.

Ik denk niet dat je op dat niveau nog met 2 vingertjes kan rijden zoals altijd gezegd wordt. Ik ben een tijdje geleden naar een GP weest kijken. Wanneer ze aan het inrijden zijn, hebben ze ze nog met 2 vingertjes vast. Maar eens ze 'gezet' zijn voor de proef, hebben ze ze met een paar handjes vast. Om je paarden zo te doen bewegen en showen, heb je soms niet genoeg met 2 vingertjes. Je kan nu zeggen van me 'je bent een trekkertje' maar als je eens op het niveau zit, zul je wel anders piepen. Zelf zit ik zeker niet op het niveau. Maar ik ken mensen die het doen, en geloof me ze zijn blij met hun S&T.

Greetz RUDY

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:35

Saffierie schreef:
Waarom is het gaaf? Haha!

Oh bedoel je niet dat jij haar fan bent?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:41

Rudy schreef:
Citaat:
Wat voor niveau ook, rijden doe je met je benen en niet met je handen.

Ik denk niet dat je op dat niveau nog met 2 vingertjes kan rijden zoals altijd gezegd wordt. Ik ben een tijdje geleden naar een GP weest kijken. Wanneer ze aan het inrijden zijn, hebben ze ze nog met 2 vingertjes vast. Maar eens ze 'gezet' zijn voor de proef, hebben ze ze met een paar handjes vast. Om je paarden zo te doen bewegen en showen, heb je soms niet genoeg met 2 vingertjes. Je kan nu zeggen van me 'je bent een trekkertje' maar als je eens op het niveau zit, zul je wel anders piepen. Zelf zit ik zeker niet op het niveau. Maar ik ken mensen die het doen, en geloof me ze zijn blij met hun S&T.

Daar ben ik het helemaal mee eens, natuurlijk krijg je veel druk in je hand als ze er zo van achter tegenaan knallen. Ik doelde dan ook zeker niet daarop maar op het feit dat ze zo met één hand zat te 'trekken' op die foto. Maar daar bedoel ik verder niks mee want ik heb haar niet zien rijden..
(Altijd subtiel blijven als het over anky gaat he Knipoog)

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:23

door_ schreef:
nobility schreef:
Citaat:
Anky weet vast wel wat ze doet, zo`n flinke ophouding zou dan wel terecht zijn.En rijden doe je inderdaad met je benen maar als je paard gewoon door je hand heen loopt moet je toch wat

een flinke ophouding......jaja!
en hij loopt ook zo door je hand heen!
Man, hij heeft een stang en trens in z’n bek, dus daar moet je vooral niet aan gaan zagen!
Allemaal voor “het mooie plaatje” van een achter de teugel lopend paard!

hallo alsof jij nog nooit je paard dwars hebt gezeten in zn mond, en het is en blijft een moment opname!! en kweenie hoor, maar als je zo veel commentaar op anky kan geven, wil ik jou wel eens zien rijden.. zou jij anky de ring uit rijden? Clown ikk denk t tog niet..
sorry dat ik t zeg, maar die bokkers hier kunnen af en toe egt super erg zeiken!! laat iedereen lekker rijden hoe die wil, en geef niet altijd van dat zeik commentaar op ALLES terwijl je zelf nog lang niet zo ver bent met je eigen paard.

verder vind ik het echt super mooie fotos!! Haha!
echt prachtpaardjes..!! Kwijl
xx

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:03

Lenn schreef:
Saffierie schreef:
Waarom is het gaaf? Haha!

Oh bedoel je niet dat jij haar fan bent?

Jawel hoor Haha! Grote fan Knipoog