Valt ze ..... of niet??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:27

hashieslover schreef:
zit toch allemaal niet zow te zeuren man als zij zonder cap wil rijden en springen zonder zadel en cap is haar verantwoordelijkheid als zij er af flikkert ik rijd ook niet met cap dusz geef daar maar is weer antwoord op

het probleem is dat het niet haar verantwoordelijkheid is, maar die van de eigenaresse.. Dus wat je daar zegd klopt niet echt..

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:22

Bij mij beteken geen zadel en geen cap toch wel een beetje Blond
Een cap is dan wel eigen verandwoordelijkheid maar je mag er wel een mening over hebben.
Als je verandwoordelijkheidsgevoel hebt zet je de cap naar mijn mening op...
(en als je trots bent op wat er beschermd wordt door die cap)

DIT HAD HEEL ANDERS AF KUNNEN LOPEN

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:53

Navidad schreef:
ja ik ga zoiets niet verzinnen Lachen
Tis gewoon erg wat er is gebeurt maar je doet er gewoon niks aan.

ondanks dat nu eigenlijk de problemen uit de wereld zijn kwa paard, moet ze die vrouw nog betalen, zowiezo ze een schade vergoeding, terwijl het haar eigen fout was.

Als het meisje een cap op had gehad, en toch letsel had gehad, zou dan de vrouw niet aansprakelijk zijn geweest?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:18

Wij moesten op de manege ook altijd correctie kleding aan. Zodat we niet later de eigenaresse konden aanklagen omdat we geen correcte kleding aanhadden. Ik vraag me af, of je daar een bedrijf voor moet zijn of niet. Want ik dacht ook altijd dat je als je valt en je zonder cap pijn doet de eigenaar alsnog verantwoordelijk is. Verward

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 01:20

wat een leuke foto !!
ook een leuk paardje !
je hebt geluk met zo'n bijrijdster !

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 09:59

amigootje schreef:
.....
je hebt geluk met zo'n bijrijdster !

Mijn bijrijdster heeft gelukkig wat meer verstand in haar hoofd dat deze bijrijdster. Ik ben het dus niet met je eens.

Mijn bijrijdster legt netjes een zadel op mijn paard zijn rug en zet nog veel beter een cap op haar koppie. Verplicht door mij maar ook eigen initiatief. Verplicht door mij omdat ik verantwoordelijk ben als zij met haar hoofd de grond raakt en ik niet wil hebben dat mijn paard iemand de rolstoel instuurt wat door zoiets simpels voorkomen kan worden. OK dan!
Vind deze bijrijdster meer een heel domme griet ! Scheve mond

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 13:52

Wiesje schreef:
Mijn bijrijdster heeft gelukkig wat meer verstand in haar hoofd dat deze bijrijdster. Ik ben het dus niet met je eens.

Mijn bijrijdster legt netjes een zadel op mijn paard zijn rug en zet nog veel beter een cap op haar koppie. Verplicht door mij maar ook eigen initiatief. Verplicht door mij omdat ik verantwoordelijk ben als zij met haar hoofd de grond raakt en ik niet wil hebben dat mijn paard iemand de rolstoel instuurt wat door zoiets simpels voorkomen kan worden. OK dan!
Vind deze bijrijdster meer een heel domme griet ! Scheve mond

jaja ik weet t nu wel.. na 8 pagina's...
Dat jij n betere bijrijdster hebt, Dat vind jij...
Ik ben blij met die van mij zo als ze is,
EN ze rijd altijd goed met Jacky daar gaat t mij om...
Het is nu omdat er n momentopnamen is gemaakt is dr ineens veel gezeur. ik weet nu wel dat t onverstandig was en dat t anders had af kunnen lopen.
en daarbij....is dit echt niet iets wat elke dag voor komt hoor.. ik heb ook prongelijk een foto geklikt terwijl we aan t dollen waren.
Maar goed.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 15:27

Mensen kunnen weer dikke problemen gaan maken. Ze opent dit topic om te vragen of ze zou vallen of niet niet of jullie ff vrolijk kunnen gaan zeuren waarom ze de cap niet opheeft. En doe nou maar niet alsof jullie altijd een cap ophebben Haha! de helft heeft m vast nooit op. Eigen keuze, dus onzinnig gezeur.

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 15:57

_Lot_ schreef:
Mensen kunnen weer dikke problemen gaan maken. Ze opent dit topic om te vragen of ze zou vallen of niet niet of jullie ff vrolijk kunnen gaan zeuren waarom ze de cap niet opheeft. En doe nou maar niet alsof jullie altijd een cap ophebben Haha! de helft heeft m vast nooit op. Eigen keuze, dus onzinnig gezeur.

Haha thnx,
Idd..
Maar ik snap ook wel dat somige reageren omdat ze eingelijk ook een cap op hoort te hebben.
Maar na 8 pagina's snap ik dat ook wel Schijnheilig

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:56

_Lot_ schreef:

Hallo, man als ik me cap niet op doe!!! Dan weet iik niet wat er met me gebeurt. Rij nu al 8 jaar. En heb nog nooit maar dan ook nooit zonder cap gereden!!! Ik zweer het je!!! Mijn pony schrikt nogal al snel en gaat vaak aan de kletter. Dus als ik er af val dan is mijn hoofd iig veilig. Je kan er altijd afvallen. Had ik ook. Draait ineens om en ik lig eraf. Kan gebeuren.

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:11

Sorry hoor, maar dit gaat nu ZOOOOOWWW off-topic. Nu weten we het allemaal wel dat het niet verstandig is. Ga weer lekker verder met je eigen leventje en laat hun verder met rust. Ik denk dat hun het nu wel weten hoor.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:16

Het enige wat ik wil weten......... is ze nou gevallen of niet????

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:21

gijsenkim schreef:
Het enige wat ik wil weten......... is ze nou gevallen of niet????

Nee, ze was niet gevallen (al een geluk voor haar...)

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:37

Waarschijnlijk zullen mensen die normaal zonder cap rijden alleen met een cap gaan rijden als ze een x goed hard gevallen zijn.. klinkt hard maar het is wel zo (en dan kan het dus al te laat zijn).
Want wat zijn nou voordelen van zonder cap rijden??? Mij lijkt het dat je eigen veiligheid voor gaat

Maar grappige foto's en vooral die laatste.. Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:27

MissSisa schreef:
Hallo, man als ik me cap niet op doe!!! Dan weet iik niet wat er met me gebeurt. Rij nu al 8 jaar. En heb nog nooit maar dan ook nooit zonder cap gereden!!! Ik zweer het je!!! Mijn pony schrikt nogal al snel en gaat vaak aan de kletter. Dus als ik er af val dan is mijn hoofd iig veilig. Je kan er altijd afvallen. Had ik ook. Draait ineens om en ik lig eraf. Kan gebeuren.

stoer hoor Clown

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:23

MissSisa schreef:

Ik rijdt vanaf mn vierde en ben nu 17 dus reken maar uit, ik rij altijd zonder cap, on verantwoord maar mijn eigen verantwoording.
Ik heb gewoon last van dat ding omdat ik er koppijn van krijg en ik vind het gewoon een rotding...
Wat zal het jullie toch alle maar boeien of zij zonder cap rijdt, heb je er last van??????????
En ik ben al eens keihard gevallen maar heb er niet van geleerd, scheelt weer dat ik een val curcus heb gehad waarbij ik geleerd heb mn hoofd omhoog te houden Clown
maar goed, bemoei je toch es eve met je eigen zaken op zulk gebied!!

Ik denk trouwens dat ze niet valt, ze schuift zich zelf als het ware er weer op, dat trucje kan ik ook ben ik al eens 8er gekome haha.
Wat is de hoofdprijs als je het goed hebt Knipoog

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:25

Ik ben m'n cap af gaan zetten nadat ik door mijn cap erg hard gevallen was, daar heb ik nu 11 jaar later nog last van.
Maar deze discussie komt zo vaak terug dat het echt niet leuk meer is.
Iedereen doet wel eens iets wat misschien gevaarlijk is, zonder helm op een scooter of teveel drinken in het weekend.
Er zitten hier ook dames die in het weekend wel eens een pilletje nemen, maar hun cap hebben ze op als ze paardrijden, wie hou je dan voor de gek.
Zo zijn er tig dingen in het leven wat je misschien graag voor een ander wil bepalen maar dat kan niet, laat ieder leven zoals hij zelf wil.
Ook als dat betekent dat jij er misschien last van hebt, het is nu eenmaal zo, soms heb je last van het handelen van anderen.
Leer er mee omgaan zonder continu een ander aan te vallen op hun handelen.
Laatst bijgewerkt door coydog op 25-11-04 23:34, in het totaal 2 keer bewerkt

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:27

maartjuh schreef:
het probleem is dat het niet haar verantwoordelijkheid is, maar die van de eigenaresse.. Dus wat je daar zegd klopt niet echt..

Het ligt er maar aan wat ze afgesproken heeft met de eigenaar

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:19

Damn zeg...wat is dit een 'zeik'-topic aan het worden....pfff hoellang kun je doorzeuren over een paar foto's....:s

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 00:38

Dagen, dit is bokt.

Knipoog Tong uitsteken

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 02:34

coydog schreef:
Dagen, dit is bokt.

Knipoog Tong uitsteken

Whahaha! OK dan!

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:12

niet gevallen gelukkig maarwhaha leuke foto's hoor Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 16:16

Natasha schreef:
Als het meisje een cap op had gehad, en toch letsel had gehad, zou dan de vrouw niet aansprakelijk zijn geweest?

weet ik niet, een cap is wel weer een plus punt in de verzekering.

maar wie weet, een keer een cap niet dragen en iemand kan er zijn hele leven er een aandenken aan hebben.

naomiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:27

Ik denk van niet.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:44

Krijgt wel veel pagina´s als iedereen gaatr discussieren in jou topic Tong uitsteken Knipoog