Maar ik ben het wel met Sjuimpje eens. Ik was aangenaam verrast door deze foto's en dat heb ik ook gezegd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dreeke schreef:Ik vind het allemaal behoorlijk kinderachtig wat er over Jo en Guus geschreven word hier.
Ik vind dat ze trots mag zijn op haar prestaties met Guus, ik denk dat er hier genoeg zijn die daar nog een puntje aan kunnen zuigen!
Fellor schreef:Oh, als mensen dus een andere mening hebben dan dat er oh en ah geroepen wordt is het weer kinderachtig

Scherps schreef:*Deze dieren zijn gemaakt omdat er een stel sukkels hoger op wilde komen met een fjord en of haflinger.
*het is toch niet meer normaal hoe je een fjord met de methode geen gelul trek hem in de krul naar de Z schopt. Ja zo kan ik het ook, als ze zo goed is als ze zegt, laat ze zich dan maar eerst bewijzen door zonder zadel en hoofdstel haar paard te gaan rijden. Dan kan je pas zeggen of iemand goed is of niet.
Lielle schreef:Dat heeft niemand beweerd toch? Tuurlijk kan dat, maar ik ben alleen wat sceptisch geworden over grote beweringen, ik weet (zwart op wit) dat dat in veel gevallen niet zo is. En dat was niet mijn grootste probleem, ik ben heel erg gevallen over manier waarop ze Guusje vorig jaar reed in Wanroy.
En als je meer van Jo en Guus zou weten dan weet je ook dat dit 100% waar is. 
Lielle schreef:Lees eens, ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg dat ik sceptisch ben. Maar wat voor kampioenschap is het dan? Ik gok op een kringkampioenschap, een paar jaar geleden.

Lielle schreef:Jij vindt een kringkampioenschap net zo belangrijk dus als het goud van Anky?
Acht laat ook maar. Ik vind de hele ophef hier wat overdreven, als ik dezelfde kanttekeningen bij een KWPN-er zit, gaan jullie lekker meedoenKritische noten zijn niet gewenst *dit is nou eenmaal bokt*