Flame: Springwedstrijd [1e] + fotos gister van les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:21

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje!!! Bloos!

sorry maar wat zijn er toch af en toe i diote reactie's..
En nog iets: Het ziet er echt SUPER uit.. flame is best groot en lekker stevig zo als hierboven gezegd word.. en je kunt zien dat Flame er ECHT geen last van heeft!! Afbeelding
en ik vind de reactie's van Cloverdale helemaal niet kinderachtig.. ik kan het me goed voorstellen.. als ineenkeer sommige mensen van dat i diote commentaar geven, wat gewoon van geen kanten klopt!
Sorry, maar dit moest er even uit.. Scheve mond

En steph.. nogmaaal het ziet er super uit.. en zolang JIJ het heerlijk vind met Flame, hoef je niet alles te pikken nee..!
Ga zo door..! *LOL* OK dan!

Kusje

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:26

Kan hier geen slotje op? Deze onzin is al zo lang aan de gang!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:31

Welke onzin?!
Ik vind het gewoon heel kwalijk hoe er op Colverdale en Flame wordt neergekeken... Zo ontzettend respectloos, ik maak me daar gewoon kwaad om! Uitspraken als 'ik zou keihard moeten lachen' en 'ga liever op een echte pony en rijd deze dan zo nu en dan', ik vind dat gewoon echt niet kunnen! Een cursus respect voor de ander of een ander in zijn waarde laten zou bij sommigen niet misstaan...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:39

Ik denk dat als je hier fotos plaatst, je altijd minder leuke, en leuke reacties krijgt, dat was dus een van de minder leuke!
we leven niet voor niets in een democratie, en bokt is er om je mening te uiten.. dus ik denk dat je het gewoon niet zo moet aantrekken, je hebt zat leuke reacties gehad, en nu dus ook een mindere, ik denk dat dat best moet kunnen, kijk eens naar andere topics, daar staan ook zat negatieve reacties in!
Ik vind dat je wel een beetje erg overdreven reageerd! Laat t gewoon links liggen!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:05

IK ben de vriend van alet en ik heb eerlijk gezegt nog niet zo veel met paarden. Maar talented je zit te zeuren over kleine detalis als iemand zich aangevallen voelt, Ze moeten zich niet aanstellen? maar dit is wel degelijk terecht. Je zou alet niet durven uitlachen (ze rijdt op een ijslander) als ik erbij stond en dat zegt wel even genoeg. Hoe oud ben je eigenlijk. Recht van mening ok maar iemand die maar vriendelijk blijft de grond in blijven trappen is wel even heel wat anders of niet dan!

En dan nog wat om even te verduidelijken hoe het in de realiteit is het volgende:
vorige week was ik bezig met mijn men cursus toen er een kerel bij kwam die tijdens zijn eerste les meteen begon te zeiken over het paard waar hij het mee moest doen. Deze zag er niet goed uit en meneer was te goed voor het beest. Met mennen is een mes altijd handig en op het moment dat hij deze nodig had, had iedereen die wel met z'n 'minderwaardige' pony aan het rijden was genoeg van de arrogantie die van deze paarden meneer afstraalde, dat ze het allemaal vertikten om hem dit uit te lenen. En nu komt de moraal: als je in het echte leven ook durft om zo arrogant om te gaan met andere mensen dan kom je er wel achter en ga je vanzelf eens op je bek.

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:13

Alet schreef:
IK ben de vriend van alet en ik heb eerlijk gezegt nog niet zo veel met paarden. Maar talented je zit te zeuren over kleine detalis als iemand zich aangevallen voelt, Ze moeten zich niet aanstellen? maar dit is wel degelijk terecht. Je zou alet niet durven uitlachen (ze rijdt op een ijslander) als ik erbij stond en dat zegt wel even genoeg. Hoe oud ben je eigenlijk. Recht van mening ok maar iemand die maar vriendelijk blijft de grond in blijven trappen is wel even heel wat anders of niet dan!

En dan nog wat om even te verduidelijken hoe het in de realiteit is het volgende:
vorige week was ik bezig met mijn men cursus toen er een kerel bij kwam die tijdens zijn eerste les meteen begon te zeiken over het paard waar hij het mee moest doen. Deze zag er niet goed uit en meneer was te goed voor het beest. Met mennen is een mes altijd handig en op het moment dat hij deze nodig had, had iedereen die wel met z'n 'minderwaardige' pony aan het rijden was genoeg van de arrogantie die van deze paarden meneer afstraalde, dat ze het allemaal vertikten om hem dit uit te lenen. En nu komt de moraal: als je in het echte leven ook durft om zo arrogant om te gaan met andere mensen dan kom je er wel achter en ga je vanzelf eens op je bek.

heb hier haast niets op toe tevoegen!! en ben blij dat er meer zulke mensen zijn die er zo op kijken!! OK dan!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:23

Alet schreef:

amen

Je kunt wel zien dat flame er lol in heeft, evenals amazone. Paardje springt alles, dus hij kan haar makkelijk dragen, anders zou die toch weigeren als ie niet meer kon?
Maarja..niks meer aan toe te voegen..

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:26

Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig! Ik heb geen enkel klein detail naar voren gehaald, alleen gezegd dat ze er veel te groot voor is en het plaatje niet mooi is! Ik heb ook niet lopen zeuren over het feit dat het wel of niet zielig is voor die pony, maar goed, genoeg tijd verspilt aan dit topic! Het blijft een eindeloze, en tevens nutteloze, discussie! Lachen

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:54

talented schreef:
Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig! Ik heb geen enkel klein detail naar voren gehaald, alleen gezegd dat ze er veel te groot voor is en het plaatje niet mooi is! Ik heb ook niet lopen zeuren over het feit dat het wel of niet zielig is voor die pony, maar goed, genoeg tijd verspilt aan dit topic! Het blijft een eindeloze, en tevens nutteloze, discussie! Lachen

sorry hoor, maar wie eh.. begon er..? Rolleyes

naja never mind..! Scheve mond

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:55

Wat een zeur topic. Iedereen kan hier gewoon zijn mening geven. Je kunt niet altijd positieve reacties krijgen. Ik hou gewoon niet van volwassen mensen op pony's die bedoelt zijn voor kleine kinderen. Ik zie dat niet als paardensport maar gewoon als grap. Dat is mijn mening en zo zijn er wel meer op bokt. Ga niet zo overdrijven als er dan negatieve reacties komen. Ik kraak niemand af ik geef gewoon mijn mening. Dat is volgens mij ook de bedoeling van een topic.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:56

Ashleytjee schreef:
sorry hoor, maar wie eh.. begon er..? Rolleyes

naja never mind..! Scheve mond

Ik in ieder geval niet, ik heb een paar weken wat gezegd maar dit topic wordt nu al voor de derde keer naar boven gehaald Verward Ook niet erg leuk voor het meisje om wie t gaat lijkt me zo...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:11

talented schreef:
Ik zou, wanneer ik dit op wedstrijd zag, diegene kei hard uitlachen! Ik vind het niet zielig voor de pony o.i.d. maar het ziet er gewoonweg totaal niet uit Lachen

Ik meen dat jij ook ooit op een pony wedstrijden gereden hebt waar je eigenlijk te groot voor was.
Daarbij had je je beugels ook nog een gat of 2 te kort!

Kijk dus eerst eens naar jezelf voordat je iemand zulk commentaar geeft.
Misschien is het niet de mooiste combinatie maar er is duidelijk te zien dat ze er beide lol in hebben, wat is nou belangrijker Verward
Kom nou zeg.

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:13

Taaclover schreef:
Ik meen dat jij ook ooit op een pony wedstrijden gereden hebt waar je eigenlijk te groot voor was.
Daarbij had je je beugels ook nog een gat of 2 te kort!

Kijk dus eerst eens naar jezelf voordat je iemand zulk commentaar geeft.
Misschien is het niet de mooiste combinatie maar er is duidelijk te zien dat ze er beide lol in hebben, wat is nou belangrijker Verward
Kom nou zeg.

hahahaha welk topic..? Tong uitsteken

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:14

Ashleytjee schreef:
hahahaha welk topic..? Tong uitsteken

Topic, geen idee, PROFIEL!!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:24

Het topic is ondertussen anderhalve maand oud, iedereen heeft z'n zegje kunnen doen en het wordt er (nog steeds niet) gezelliger op.
Vandaar een slotje.