Alet schreef:IK ben de vriend van alet en ik heb eerlijk gezegt nog niet zo veel met paarden. Maar talented je zit te zeuren over kleine detalis als iemand zich aangevallen voelt, Ze moeten zich niet aanstellen? maar dit is wel degelijk terecht. Je zou alet niet durven uitlachen (ze rijdt op een ijslander) als ik erbij stond en dat zegt wel even genoeg. Hoe oud ben je eigenlijk. Recht van mening ok maar iemand die maar vriendelijk blijft de grond in blijven trappen is wel even heel wat anders of niet dan!
En dan nog wat om even te verduidelijken hoe het in de realiteit is het volgende:
vorige week was ik bezig met mijn men cursus toen er een kerel bij kwam die tijdens zijn eerste les meteen begon te zeiken over het paard waar hij het mee moest doen. Deze zag er niet goed uit en meneer was te goed voor het beest. Met mennen is een mes altijd handig en op het moment dat hij deze nodig had, had iedereen die wel met z'n 'minderwaardige' pony aan het rijden was genoeg van de arrogantie die van deze paarden meneer afstraalde, dat ze het allemaal vertikten om hem dit uit te lenen. En nu komt de moraal: als je in het echte leven ook durft om zo arrogant om te gaan met andere mensen dan kom je er wel achter en ga je vanzelf eens op je bek.
heb hier haast niets op toe tevoegen!! en ben blij dat er meer zulke mensen zijn die er zo op kijken!!