Babootje schreef:Ik vind dit ook. En ik vind ook zeker niet dat Rindin buiten haar boekje gaat. Ze heeft niet gezegd wat voor tips ze aan Murosch heeft gegeven al kan ik ze wel bedenken. Haar goede naam gaat eraan als het resultaat er niet naar is.
xJinxv heeft - alhoewel de post en reacties erop zijn weggehaald - precies verwoord wat een aantal van ons hier denken en in meer bedekte termen hebben willen duidelijk maken (en nee ik was dat niet..). Bedekte termen helpen niet, helaas.
Dit paard hoort bij de veearts. Ik zou er bijna 114 voor bellen, zo zielig vind ik dit.
En voor degenen die bang zijn dat er geen Wainonia topic meer komt. Wees gerust die komt er ongetwijfeld wel zo. Iets met "Wainonia op weg naar de groene weides"
Sorry, dit vind ik er ver overheen gaan.

Ik hoop dat er tóch een nieuw topic komt een keer, waarin je dit soort mensen laat zien hoe goed het met haar gaat.
Ik snap rindin wel. Ik haal daar verder ook niks uit kwa details. Ze geeft alleen weer dat haar behandeling niet alles opgelost heeft voor de duidelijkheid. Begrijpelijk want ook haar naam hangt er van af. Staat verder IMO niks fout in.