noorbeek1234 schreef:Michelletjuh schreef:Mag ik vragen waarom je eigenlijk met slof dit paard rijd? Vind het op de foto's idd met toch best veel spanning gaan, zonde. Maar dat ter zijde.. Knap paard, vind die donkere kleur altijd zo mooi!En je hebt een nette houding! Veel succes!
Eigenlijk heb ik gewoon het advies opgevolgd van mijn instructrice en vorige eigenaresse. De instructrice heeft dit paard zelf gefokt en ook opgeleid met de vorige eigenaresse. En zij weten denk ik ook wel wat goed is voor het paard. En de slof is heus niet altijd eraan, kan immers op wedstrijd ook niet.
Ms niet meer op hun afgaan.. als ze al 6 jr met hem trainen en blijkbaar nogsteeds een slof ndig hebben denk ik dat ze toch iets niet helemaal goed doen..
En je hebt een nette houding! Veel succes!
ga even rondje bekende ruiters thuis trainend kijken.... zullen veel bokkers raar staan te kijken. Maar als er op de nieuwspagina van bokt staat dat bijvoorbeeld HP de wereldbeker heeft gewonnen is iedereen vol lof en vinden ze hem een fantastische ruiter.... maar mensen ik zal jullie uit de droom helpen.... ook HP rijd thuis met slof en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik vind het ook wel wat spijtig van de slof. Ik snap de redenatie: Ze kan sterk worden, maar in mijn ogen kan dit ook opgelost worden zonder slof. Het zal jou wat meer tijd kosten, maar nu heb je op sommige foto's een paard dat verkeerd buigt in de nek en daarmee ook de rug weg drukt. Ik weet niet of je de slof ook gebruikt als je alleen rijd of niet, maar als ze sterk wordt kan je dit op lossen door te schakelen in tempo, overgangen rijden en figuren rijden.
Bokt moet voor de aardigheid erbij zijn, niet om mensen 'een lesje te leren' dmv haast boze en emotionele reacties over een slof.