Paarden die alleen staan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:52

lekker duidelijk bericht Wendy1987. Waarom staan die van jou nooit samen in een wei of paddock dan?

wendy1987

Re: Paarden die alleen staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:53

Dat heb ik hierboven al verteld.. Alleen is iedereen zo druk met ts aanvallen dat dat niet opgemerkt wordt :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:54

wendy1987 schreef:
Ik heb niet alles gelezen, maar iedereen valt nu wel redelijk aan op het feit dat er een paard alleen staat..

En alle paarden die op een stal staan dan?

En ja, de mijne staan naast elkaar op stal, maar nooit samen in een wei of paddock.. Geen haar op mijn hoofd die daar aan gaat denken....

Waarom niet?

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:55

Ik vind altijd de pension stallen waar alle paarden in de paddock of in de bak allemaal appart staan maar sneu en raar. Waar om gooit men de paarden niet met ze alle of in groepen bij elkaar.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 19:55

Iedereen valt aan, het topic is er niet voor om mij of andere aan te vallen. Het geeft mij het gevoel van: "KOM LATEN WE DE TS EVEN EEN KLOTE GEVOEL GEVEN! EN HAAR AANVALLEN" Want het is alleen ik die word aangevallen, de rest die hier reageren wiens paard alleen staat, wordt niets van gezegd... beetje flauw. Omdat ik ervoor uit komt dat mijn paard even een jaartje alleen staat, krijg ik heleboel gezeik en mag ik geen paard houden volgens velen.

Pedofielen mogen wel in een huis wonen en zelfs in een flat waar ook andere mensen, waaronder kinderen wonen... Is toch ook gevaarlijk.

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 19:56

Heimdallr schreef:
Wow, hoeft niet zo aanvallend te doen hoor.
Het topic was er in eerste instantie al helemaal niet voor om mij aan te vallen. Het topic ging in eerste instantie niet over mij of over andere mensen wiens paard alleen staat. Maar over de mensen die zo fel reageren tegen de mensen wiens paard alleen staat. Maar soms is lezen erg lastig voor sommige mensen en wordt een topic gewoon verpest.

Paarden kunnen wel alleen, of je nu wilt of niet paarden kunnen echt wel alleen. Elk die kan alleen. :')

silvia58: Ik mag mij toch verdedigen als ik dat wil? Zeker als mensen zeggen dat ik mijn paard moet verkopen...

Je mag je zeker wel verdedigen, ik bedoelde het ook niet negatief !
Maar ik bedoel eigenlijk dat je gewoon je eigen mening mag hebben zonder aangevallen te worden door mensen die een andere mening hebben. Wie zijn zij dan om te zeggen dat je het niet goed doet of dat je beter je paard kan verkopen. Ik zie regelmatig mensen die vinden dat ze hun paard een super goed leven bieden en daar helemaal happy van worden, terwijl ik dan bijna over mijn nek ga en denk hoe kun je dit nou goed vinden. Bij mij op de buurt staan er 12 paarden 24/7 per dag in een zandpaddock elkaar bijna op te vreten dat dat is dan geweldig. Ze kunnen net niet bij het gras als ze hun hoofd door de omheining steken. MAAR het is zo geweldig +:)+ +:)+ Nou mijn paard staat op dit moment ook alleen en loopt overdag heerlijk in het gras en hoeft geen zand te vreten en staat met dit vieze weer 's-avonds heerlijk in haar stal van het hooi te knabbelen. Maar ik doe het natuurlijk ook niet goed in de ogen van die natuurfreaks :? Maar ik ben niet van plan mij te verdedigen.

wendy1987

Nee precies Heimdallr, ze lezen de rest niet eens.. :')

Mijn paarden staan idd altijd apart van elkaar.. Misschien niet de ideale situatie, maar hé, de paardenfluisteraars onder ons mogen wel bij mij langs komen om ze samen te krijgen zonder dat er 1 een been breekt :Y)

Elles

Oké, nu is het wel genoeg geweest. Hier een slotje.

Helaas blijft iedereen elkaar aanvallen zowel TS als sommige anderen. Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, maar een beetje 'leven en laten leven' kan echt geen kwaad.